Zenders zijn verdwenen.
Sinds 5 dagen zijn RTL 4,5,7. net 5 en SBS 6 verdwenen.
Alleen RTL 8 kan ik wel ontvangen . Ik heb een abonnement bij ZIGGO en ik ben een digibeet.
Wie kan er aan de hand zijn en wie moet ik benaderen: Ziggo of de winkelier waar ik 10 maanden geleden mijn TV heb gekocht.?
Bel gewoon even naar Ziggo. Bij ons zijn er ook zomaar zenders verwijderd. Heb even naar Ziggo gebeld en die hebben uitgelegd hoe je ze er het beste weer op kan krijgen.
Ziggo heeft problemen (dus de klanten ook). De winkelier kun je buiten beschouwing laten. Dus zoals acerc al oppert: ff bellen.
Mogelijk in het gebied waar u woont op een ander kanaal gezet?
Ziggo klantenservice bellen of via de site om opheldering vragen over deze miraculeuze verdwijning van gangbare zenders.
[quote=tenormin schreef op vrijdag 14 okt 2011, 14:14]Ziggo heeft problemen (dus de klanten ook).
Ziggo heeft geen problemen. En waarom Ziggo bellen? Iedereen kan toch zelf wel opnieuw de zenders instellen/zoeken?
[quote=birdies schreef op vrijdag 14 okt 2011, 14:18][quote=tenormin schreef op vrijdag 14 okt 2011, 14:14]Ziggo heeft problemen (dus de klanten ook).
Ziggo heeft geen problemen. En waarom Ziggo bellen? Iedereen kan toch zelf wel opnieuw de zenders instellen/zoeken?
En daar is birdies weer....Ziggo heeft problemen en ik had problemen
door Ziggo die dit dus nu heeft opgelost. En, gek he, nee, niet iedereen kan zelf de zenders opnieuw instellen, of heb je soms last van een kort geheugen...
En daar is tenormin weer! Ziggo heeft GEEN problemen. Als je geen kennis van zaken hebt, kun je beter zwijgen (telt overigens niet alleen voor dit topic!).
Mijn geheugen is meer dan goed en gebruiksaanwijzingen kan vlg mij iedereen lezen.
Dag Saturnus,
Heb je al op de site van Ziggo gekeken of er storingen zijn? In het zoekvakje bovenaan die site intikken: storingen en dan het bolletje van Ziggo aanvinken. Je moet vervolgens je postcode invullen en dan zie je of sprake van storingen in jouw postcodegebied is.
Ziggo is hier en daar met werkzaamheden voor digitaal bezig en dan is er de kans dat je je digitale zenders opnieuw moet instellen. Dat staat dan bij de storingsmelding beschreven.
Als je niets kunt vinden kun je een contactformulier invullen met je gegevens en klantnummer e.d. en de klacht omschrijven.
Ik heb een paar dagen geen signaal ontvangen van de ZDF (ik heb analoog) terwijl het nog wel in mijn pakket zit. Ik vond alleen een storingsmelding over digitaal in mijn postcodegebied en heb gisteren een contactforumulier ingevuld. Toeval, of dat het door mijn mail is opgelost, maar sinds vanmiddag ontvang ik weer de ZDF.
vr.gr.
vr.gr.
[quote=birdies schreef op vrijdag 14 okt 2011, 14:27]En daar is tenormin weer! Ziggo heeft GEEN problemen. Als je geen kennis van zaken hebt, kun je beter zwijgen (telt overigens niet alleen voor dit topic!).
Mijn geheugen is meer dan goed en gebruiksaanwijzingen kan vlg mij iedereen lezen.
en TS geeft aan ook een digibeet te zijn, dus al kan ze lezen en schrijven (net als ik) is instellen iets technisch: waar jij zeer bedreven in bent. Wees blij met je gaven en o.h. niet constant door dat ik off topic ga, je begint toch immers telkens zelf mij verbaal aan te vallen dat ik moet oprotten.
@tenormin: en ik ben bij lange na niet de enige, dat zal je toch opgevallen moeten zijn! Of een selectief geheugen? (Trouwens: het woord oprotten, heb ik nooit gebruikt.)
De groeten!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Tarieven domeinnaam
Ik wil een domeinnaam registreren bij Transip.nl. Nu zie ik daar bij de tarieven die ze rekenen alleen het actie tarief staan. 0,49 euro cent voor het eerste jaar voor een .nl domeinnaam. Maar wat het verlengen na een jaar gaat kosten, vermelden ze er niet bij. Na lang zoeken kom ik uit op een link waar volgens hun de tarieven zouden moeten staan, maar ook daar staat niet wat het kost.
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer