Ziggo Klachtenmanagement
Ik heb een klacht bij Ziggo ingediend over de tuintegels, die zij slordig, scheef , ongelijk en onvakkundig terug hebben gelegd.
De vorige leverancier Essent, had een nieuwe TV kabel onder de grond aangebracht
Daarop werd ik na 3 weken later door een medewerker van Ziggo van afdeling Klachtenmanagement……terug gebeld. Ikke blij, want ik dacht dat is pas service!
Meneer vroeg mij om foto`s te nemen en een offerte te laten maken, en gaf mij mondeling het adres door.
Keurig toch? Maar wat ik ook probeerde, adres was niet correct.
Dus hup weer naar de klachten afdeling een bericht.
Na 3 keer een bericht gestuurd te hebben nog steeds, met excuses verkeerde adressen doorgekregen.
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld over een E-mail adres.
Het correcte adres is klachtmagement.noord@office.ziggo.nl .
Het juiste email adres moet zijn:
klachtenmagement.noord@office.ziggo.nl
Excuses voor de onjuiste vermelding.
Wij gaan er vanuit u hiermee geïnformeerd te hebben.
Dus hoppa weer een klacht ingediend.:
Ik heb nog steeds niet het JUISTE E-mail adres van u gekregen:
klachtenmanagement.noord@office.ziggo.nl
klachtenmagement.noord@office.ziggo.nl
klachtmagement.noord@office.ziggo.nl
Deze 3 adressen heb ik van Ziggo doorgekregen maar geen adres is juist.
Laatste antwoord van Ziggo:
Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden be-stemd.
Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Ja goede morgen! Volgens mij ben ik aardig voorgelogen met deze verkeerde adressen.
Vertrouwen? Leugens kun te toch niet vertrouwen? Als ik vroeger een leugentje om bestwil deed, kreeg ik een hengst voor, nee tegen mijn kop.
Ziggo staat voor: Zeker In Gedoe Geen Oplossing
U kunt overwegen om een aangetekende brief te sturen met digitale foto's en offerte, vermeerderd met kosten aangetekende brief aan hoofdkantoor Ziggo t.a.v. Klachtenmanagement.
Dank tdehond,
Dat lijkt mij zeker een juiste mogelijkheid die ik ga toepassen als er echt geen andere optie meer is.
Ik heb ze vandaag eerst weer eens met 3 berichten bestookt, kijken wat er nu gaat gebeuren.
Ga er nog wel een even mee door als ze niet reageren.
Ik denk eigenlijk dat ze het heeeeeeeeeeeeeeel erg druk hebben.
Maar behandeld worden als oud vuil om mij telkens verkeerd in te lichten, pik ik zeker niet.
Dag read,
Ik kan kort zijn: waardeloze info. NEE HOOR GRAPJE!!!!
Toppie joh!
Ik ga meteen die adressen uitproberen.
En ook vermelden van die consumtensites.
En Bedankt
groetjes
Peter
pepie46
Probeer het probleem eens op te lossen langs deze weg:
Voor meer informatie over Ziggo kunt u contact opnemen met de woordvoerder:
[edit - redactie]: op [edit - privé - redactie]
[edit - redactie]
probeer ook eens de directeur himself:
[edit - redactie]
.....en vergeet niet te vermelden dat je al gepost hebt op enkele consumentensites.
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
Hoi read,
Ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie.
( waarom verwijderd de redactie die adressen?)
De redactie van Kassa kan beter van die Ziggo weer eens een hot item maken.
Niemand reageert er op.
Ik heb weer van alles geprobeerd, maar zonder resultaat.
Van het eerste adres kreeg ik gelijk al een bericht dat bericht niet aan gekomen is.
En de tweede reageert niet.
Dus de laatste optie genomen en een brief gepost. Dus nu maar weer afwachten!
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Onderstaande bericht kreeg ik na 4 keer een verkeerd adres gekregen te hebben van Ziggo Klantenservice.
Helaas kan ik u niet informeren betreffende het correcte e-mailadres van het klachtenmanagement. Het e-mailadres van het klachtenmanagement is slechts voor interne doeleinden bestemd.
Wij vertrouwen erop U met deze informatie voldoende te hebben geïnformeerd.
Lekker stel daar!
Ik zie dat alle adressen gewist zijn door de redactie.
( waarom verwijderd de redactie die adressen?)
Internetredactie verwijdert die adressen als naar hun mening de spelregels wordt overtreden.
Hopelijk is uw brief aangetekend verstuurd. Niet aangetekende brieven lijken nogal eens "niet aan te komen" bij bedrijven. :(
Nee ik heb hem eerst zo verzonden. Dus FF afwachten.
Dan is dat weer een extra actiepunt voor Kassa
gr.Peter
Als u niet binnen uiterlijk 30 dagen reactie heeft gehad, dan mag u aannemen dat ook uw brief verloren is gegaan. :(
U kunt dan overwegen alsnog een aangetekende brief te verzenden. :)
Die heb ik al klaar liggen want ik ga ervan uit dat het niets wordt.
Eind volgende week gaat deze dus op de bus, want ik ga tot half sept. naar het buitenland.
En dan zien we wel weer. Drama zal nog wel niet afgelopen zijn.
Geeft niet, want ook met een Renault garage en de Bovag heb ik nog het een en ander te regelen.
Dus wordt vervolgd.
Gr.Peter
Dag tdehond,
Brief hadden zij ontvangen.
Ik heb een mail gekregen dat er spoedig contact met mij opgenomen wordt.
Dat is gebeurd per tel.Maar ik was niet thuis, en in de voismail is alleen maar ingesproken dat ze wederom contact met mij zouden opnemen.
Dus heb ik ook maar mijn Mob nr.gegeven.Moet nu nog steeds gebeld worden.
Het begin is er.
GR.Peter
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer