ac
door acm.smids Aug 31, 2015 om 18:12
Elektronica & tv

Ziggo problemen

Hallo, Sinds de fusie van ziggo en UPC is het kommer en kwel op t v Na 6 maanden en 8 monteurs verder is de storing
nog niet opgelost .Zijn er mensen die wel een oplossing hebben gevonden ? Laat het a.u.b. weten wat er precies is gedaan. Hartelijk dank

1023 8 Rapporteer

me
door mein33 - Aug 31, 2015 om 18:17
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@acm.smids,

Als u tegen de monteurs net zo duidelijk bent over het storingsprobleem dan hier, dan is het niet zo vreemd dat het probleem niet kan worden opgelost.
Mogelijk kunt u een poging wagen om de klacht(en) eens nader te omschrijven.

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2015 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Oplossing? Stap over naar KPN.

pi
door pieterwolters - Aug 31, 2015 om 18:29
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een oplossing gevonden.

diumenge
door diumenge - Aug 31, 2015 om 18:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, er zijn mensen die een oplossing hebben gevonden. Klik.

pi
door pieterwolters - Aug 31, 2015 om 18:29
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tijger1 schreef op maandag 31 aug 2015, 18:26]Oplossing? Stap over naar KPN.

Daar klaagt inderdaad nooit iemand over. Zucht....

ho
door hopetobehelping - Aug 31, 2015 om 18:38
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste acm.smids,

bent u 'oud UPC' klant of was u klant van Ziggo voor de fusie ?

Wat zijn de problemen die u ervaart en die men tot op heden nog niet heeft kunnen oplossen ?

Als u nu al 6 maanden ermee zit zou u toch eens een stevig gesprek met Ziggo moeten voeren lijkt mij en wellicht toch maar besluiten om naar een andere aanbieder over te stappen.
Als het Ziggo niet lukt om haar verplichtingen na te komen dan kunt het volgende pad bewandelen, klik hier en als Ziggo het niet oplost in de termijn welke u ze stelt uw overeenkomst ontbinden.

costnix
door costnix - Aug 31, 2015 om 19:00
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@pieterwolters
Ik ben blij,dat ik bij UPC weg ben en de overstap heb gemaakt naar KPN glas!

tijger1
door tijger1 - Aug 31, 2015 om 19:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op maandag 31 aug 2015, 18:29][quote=tijger1 schreef op maandag 31 aug 2015, 18:26]Oplossing? Stap over naar KPN.

Daar klaagt inderdaad nooit iemand over. Zucht....

Er zijn ook duizenden abonnees die niet over Ziggo klagen.

Ik heb KPN en in het geheel geen klachten.