mo
door montu015 Feb 3, 2009 om 19:20
Garantie & verzekeringen

Ervaringen met Ditzo???

Heb net een nieuwe auto gekocht en moet deze nog gaan verzekeren. Kom via Google als snel Ditzo tegen die toch wel een zeer uitgebreide verzekering aanbieden tegen een absurd laag bedrag. Heeft iemand ervaringen met eventuele schade afhandeling van deze firma. En eventueel hoe het met de service gesteld is.
Mijn dank voor jullie reacties.



1287 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kenwel2
door kenwel2 - Feb 3, 2009 om 19:45
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Hallo montu15, als ik u was, keek ik nog eens verder rond. Zelf ben ik vorig jaar overgestapt van Allianz autoverzekering naar Klaverblad autoverzekering: Premie was 157 euro in 3 mnd. nu (onder nog betere voorwaarden zelfs) betaal ik 77 euro in de 3 mnd!! All risk, rechtsbijstand, inzittenden verz.geen meer premie bij schade, etc. Hieronder een link van ze.


http://www.klaverblad.nl


Groet en succes met je nieuwe auto!


 

kenwel2
door kenwel2 - Feb 3, 2009 om 19:47
1574 Antwoorden / 13 Vragen
0

Sorry, de gegeven link was niet helemal juist, nu wel:


Groet, Henri


http://www.klaverblad.nl/

la
door laptop - Feb 3, 2009 om 19:48
92 Antwoorden / 14 Vragen
0

als de auto niet meer kost als 45000. u niet ouder bent dan 70jaar. en u 3 jaar of meer schade vrij rijdt. kijk dan eens bij www.ineas.nl


pepie 46
door pepie 46 - Nov 16, 2010 om 00:41
11 Antwoorden / 4 Vragen
0

Mijn ervaring met Ditzo.

Ik ben nu bijna 3 jaar bij Ditzo, en ik kan niet anders zeggen dat bij Ditzo alles goed geregeld is.
Je wordt terug gebeld als je een probleem of een vraag hebt.
Terugbel vakje aanklikken en je wordt gebeld.
Ik heb pas een probleempje gehad, buiten de schuld van Ditzo, maar hebben het netjes opgelost naar tevredenheid van de klant.
Ditzo zorgt dus inderdaad dat er een oplossing komt waarmee de klant tevreden is.
gr.Peter.

_4
door _4828290 - Jun 23, 2011 om 23:02
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zeer slechte ervaring mee met Ditzo, ze hebben wel de mooiste voorwaarden aan elkaar gepropt, maar daar komen ze echt niet na. Vooral als je bij de juridisch helpdesk van Ditzo terecht komt, mensen die daar zit zijn zo chagrijnig en prikkelbaar dat je niet verder hoeft te gaan. Ik was ook ingetrapt door de test van Consumentenbond, daarvan heb ik nog steeds veel spijt van.
als het over de prestaties gaat, zal Ditzo zeker een van de slechtste zijn.

Ze moeten echt een eigen Juridische Helpdesk opzetten of uitbesteden aan echte professionele rechtsbijstandspecialisten, maar niet inhuren van die derderangs en stelletje idioten van de Lextone Legal Services, deze mensen zullen op ten duur de ondergang van Ditzo betekenen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer