Fabrikant neemt verantwoordelijkheid voor levering fout product niet.
De fabrikant van QuickStep vloeren en Unilin plafondelementen heeft mij plafondelementen geleverd voor een plafond ter grootte van circa 30 m2. Nadat de naden tussen de elementen afgewerkt waren met het Gyprocsysteem en het plafond was afgewerkt met weefsel en verf, ontstonden langs de elementnaden uitstulpingen uit de plafondelementen. Bovendien bleken de elementen krom. Het resultaat van de arbeid van de schilder was hierdoor totaal verziekt. De vertegenwoordiger van de fabrikant stelde vast dat de uitstulpingen uit de gipsplafondplaten uitgesneden moesten worden en uitgevuld. Kortom, de stukadoor en de schilder moesten hierdoor het gehele plafond opnieuw afwerken. De fabrikant heeft niet op mijn schadeclaim gereageerd. Het product van deze deze fabrikant van QuickStep en Unilin blijkt niet te voldoen, de nazorg van deze fabrikant is al helemaal beneden alle peil. Mogelijk weet iemand hoe de fabrikant te bewegen is zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Topantwoord
De fabrikant zal die elementen niet geleverd hebben, maar die zult u bij een winkel of zo gekocht hebben. Dus u moet uw klacht richten tot die winkel. Met de fabrikant hebt u in principe niet te maken.
Tijger,
Als vaak, snel, weinig kennis van zaken en voorbarig. Ik gaf aan dat de fabrikant ter plekke heeft geinspekteerd en op basis van geconstateerde feiten met een conclusie cq voorstel zou komen. Er is inmiddels een kreet geslaakt over een onjuist aangebrachte stuclaag terwijl er geen stuclaag was aangebracht. Zoals ik al aangaf, de fabrikant verzuimd met een reactie op de werkelijke feiten te komen. Jouw opmerking zet geen zoden aan de dijk.
Mooi, ze hebben geinspecteerd, maar doen verder niets, want u hebt het bij hen niet gekocht. Klaar.
Vraag om verbetering resp. vervanging of uw geld terug, bij het bedrijf waar u de bestelling gedaan heeft. Daarna weet u met onderbouwing welke klantvriendelijke of juridische weg u kunt/moet gaan volgen.
Niemand op dit forum zal het leuker voor u kunnen maken..... :(
Uw rechten en de plichten van de leverancier vind u uitvoerig op Consuwijzer.nl
Helaas voor u maar wat tijger1 schrijft is juist. Dat de fabrikant de fout toegeeft is mooi meegenomen echter u zult dit met de leverancier moeten afhandelen. Die zal u achter de broek moeten zitten voor een oplossing die het dan verder maar met de fabrikant moeten regelen. Eventueel stapt u naar de geschillencommissie, er van uit gaande dat de leverancier daarbij is aangesloten, en laten die het verder maar uitvechten.
Heeft u e.e.a. rechtstreeks bij de fabriek gekocht? Ik ga ervan uit dat dat niet het geval is.
U heeft wel een onaangename toon tegen @tijger1 die u de juiste weg wijst.
@aurora1
Maar tot mijn verbazing is mijn reactie wel gekozen tot Topantwoord. Zal wel onbekendheid zijn met de site. :-)
Nee hoor is gewoon een Topantwoord. Ja dat de TS het er niet mee eens is maar het wel als Topandwoord waardeerd komt mogelijk dat deze zich bedacht heeft. Dus verbaas u niet verwonder u slechts.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer