kl
door klusman Nov 21, 2023 om 13:00
Garantie & verzekeringen

Klachten Zilveren Kruis via hun Site zk.nl/ klachten lukt mij niet

Via de site zk.nl/klachten lukt het mij niet om een klacht in te dienen. Ook via "mijn zilveren kruis" niet.
Na ca. 10 seconden begint er een pop up te knipperen dat de sessie verlopen is en kan ik niets meer.
Heeft dat te maken met mijn computer of wil Zilveren Kruis geen klachten ontvangen.
Wie weet het antwoord?

1355 7 Rapporteer
sira
door sira - Nov 21, 2023 om 13:12
2361 Antwoorden / 24 Vragen
3

Heeft u die vraag ook al aan het Zilveren Kruis zelf gesteld?

Thecla58
door Thecla58 - Nov 21, 2023 om 13:24
862 Antwoorden / 3 Vragen
3

Het kan te maken hebben dat je niet snel genoeg bent met het ingeven van je doorgangswoord. Maar misschien is er ook een storing. Dus, net zoals @Sira zegt, even contact opnemen met Zilveren Kruis. Eigenlijk heel simpel. ;-))

marita5
door marita5 - Nov 21, 2023 om 13:41
11534 Antwoorden / 15 Vragen
3

Hallo Klusman , 

Lees hier eens , 

https://www.zilverenkruis.nl/zorgkantoor/klanten/contact/klachtenformulier 

Uitprinten en opsturen kan ook:

Zilveren Kruis Zorgkantoor
T.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 353
8000 AJ ZWOLLE 

Ps : Ik heb dit getest met de browser : Edge , Firefox en Google Chrome , maar bij alle drie krijg ik dezelfde melding als u , sessie verloopt en de site knippert . 
       Neem telefonisch contact op met Zilveren Kruis / of stuur een brief . 

kl
door klusman - Nov 21, 2023 om 13:47
91 Antwoorden / 9 Vragen
0

Met het zilveren kruis heb ik contact gehad en die zeggen dat bij hen het wel werkt. Dit probleem is niet alleen van vandaag maar heb ik langer. Misschien ligt de oorzaak aan mijn computer, maar wat.

marita5
door marita5 - Nov 21, 2023 om 13:57
11534 Antwoorden / 15 Vragen
5

@klusman , 

Ik heb alle extensies in Edge , Firefox en Google Chrome uitgeschakeld , en dan werkt de site bij alle drie de browsers .
 
Oplossing : Schakel alle extensies in uw browser uit .
                       Of test de site , en schakel de extensies èèn voor èèn uit , zo weet u welke extensie dit probleem veroorzaakt .

kl
door klusman - Nov 21, 2023 om 14:20
91 Antwoorden / 9 Vragen
1

Bedankt voor de antwoorden. Het idee van Maritas heeft geholpen. Ik heb de extenties uitgeschakeld en nu werkt het.
Hartelijk bedankt. Voor mij is dit item gesloten.

marita5
door marita5 Nov 21, 2023 om 14:26
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

Janzegt
door Janzegt - Nov 21, 2023 om 17:37
133 Antwoorden / Vragen
1

de site van zilverenkruis heet "zilverenkruis.nl" en niet zk.nl
Zit u wel op de goede site ????
windows 10 en chrome geeft bij mij een prima werkende site evenals de app

Ozymandias
door Ozymandias Nov 21, 2023 om 18:19
174 Antwoorden / Vragen

Het is altijd handig om eerst even de gegeven reacties te lezen. Dan had je je zelf de moeite kunnen besparen om dit uit te typen ;) 

Kijk voor de gein eens waar je uit komt als je zk.nl in je browser op zoekt. 

Vaak hebben bedrijven meerdere domeinnamen die naar de zelfde website routeren.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer