herman63
door herman63 Dec 11, 2012 om 12:38
Garantie & verzekeringen

Niet kunnen betalen

De VGZ heeft i-deal van "mijn vgz" gehaald,zodat ik niet meer kan betalen en die betalingen lopen maar op.
Ze zeggen dat ze accept-girokaarten hebben verstuurd maar ik heb nogniets ontvangen.
Ik kan het straks niet meer betalen als alles ineens komt.
Ik heb ook al enkele keren gebeld maar ik denk dat alles door elkaar loopt daar bij vgz of ze liegen...
Wat moet ik hieraan doen??
Help mij a.u.b.

Herman siekman

613 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Dec 11, 2012 om 12:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=herman63 schreef op dinsdag 11 dec 2012, 12:38]De VGZ heeft i-deal van "mijn vgz" gehaald, zodat ik niet meer kan betalen en die betalingen lopen maar op.
Ze zeggen dat ze accept-girokaarten hebben verstuurd maar ik heb nogniets ontvangen.
Ik kan het straks niet meer betalen als alles ineens komt.
Ik heb ook al enkele keren gebeld maar ik denk dat alles door elkaar loopt daar bij vgz of ze liegen...

Voorzover mij bekend, kun je nog steeds via 'mijn vgz' met ideal betalen. Dus begrijp je opmerking hierover niet. Het is natuurlijk onzin dat je de factuur niet meer kunt betalen als alles in 1 komt. De maandelijkse te betalen premie zul je apart moeten houden.

valerius-2
door valerius-2 - Dec 11, 2012 om 14:08
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Wat u moet doen is heel makkelijk het geld wat daar voor is niet uitgeven maar opsparen, dan komt u ook niet in de moeilijkheden.

wo
door wolkie - Dec 11, 2012 om 14:46
49 Antwoorden / 4 Vragen
0

Huh? Als je maandelijks al overmaakt dan weet je dus het rekeningnummer en kan je toch gewoon alles overmaken. En als dat om een of andere vage reden niet lukt, geld apart zetten.

edrick3
door edrick3 - Dec 11, 2012 om 15:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

.....Ik kan het straks niet meer betalen als alles ineens komt......

Wel eens van automatische incasso gehoord?

webcare vgz
door webcare vgz - Dec 12, 2012 om 12:16
39 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer Siekman,

Mijn naam is Melvin en ik werk voor het webcareteam van VGZ.

Graag ontvangen wij van u een e-mail via webcare@vgz.nl met daarin de klacht, uw klant en uw telefoonnummer.

Wij zoeken dan voor u uit of wij het probleem kunnen verhelpen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

Met vriendelijke groet,

Melvin
Webcare VGZ

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer