Apetjoek
door Apetjoek Feb 16, 2017 om 14:00
Geldzaken & recht

•Bijdragen die naar interpretatie van de redactie evident onrechtmatig?

wie kan en wil mij op z'n janboerenfluitjes uitleggen wat men bedoeld in de navolgende zin : Bijdragen die naar interpretatie van de redactie evident onrechtmatig zijn worden geweerd .
Ik vraag dit omdat stelselmatig reacties en vragen gelost worden en bij navraag zegt Edit van de redactie : heeft niets te maken met consumentenbelangen , ik vind dit zo een dooddoener , zeg dan gewoon : het past niet in mijn straatje (het straatje van degene die de delete-kop indrukt .
Ik ben zeer benieuwd naar reacties daar dit dus WEL een consumenten- belang betrefd. (of ik moet geen consument zijn :-)   )

697 6 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Feb 16, 2017 om 14:04
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook dit topic valt niet onder de noemer 'consumentenkwesties'. Met die zin wordt bedoeld: de redactie bepaalt welk topic / welke reactie blijft staan en welke wordt verwijderd.

tijger1
door tijger1 - Feb 16, 2017 om 14:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Evident onrechtmatig"

Onbetwistbaar in strijd met het recht.

De meeste vragen die verwijderd worden, worden dat niet omdat ze "evident onrechtmatig" zijn, maar omdat het geen consumentenvragen zijn.

Maar zou u hier een oproep doen om bijvoorbeeld iemand te vermoorden, dan zal die oproep verwijderd worden omdat hij "onbetwistbaar in strijd is met het recht".

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 16, 2017 om 14:09
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Het betekent dat het naar het oordeel van de redactie duidelijk is dat er een delete aan te pas moet komen.

hansje klein
door hansje klein - Feb 16, 2017 om 14:15
3037 Antwoorden / 62 Vragen

In Jip en Janneke-taal?

"We verwijderen alles wat in onze ogen niet consumentgericht is ... "  :-((

Discussie en voorstellen alleen mogelijk via de knop redactie hieronder. Dat nog wèl!

tenormin
door tenormin - Feb 16, 2017 om 14:25
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Wel wat flauw van me maar ook "deze vraag" zou je aan kassa-on-line@vara.nl moeten sturen. Dat weten we inmiddels allemaal. Niet dat ik er een worst over te zeggen heb wat je doet. Dus evident onrechtmatig is wat tijger1 ook al schrijft. Benieuwd hoe lang dit blijft staan. ☻

tijger1
door tijger1 Feb 16, 2017 om 14:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar @Kowalski is al half uitgeschakeld. :-))

costnix
door costnix Feb 16, 2017 om 14:38
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hij (@kowalsky) heeft de status inactief.

edrick3
door edrick3 - Feb 16, 2017 om 14:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat betekent dus dat de redactie zich het recht voorbehoudt om reacties en/of vragenvragen te sluiten en/of te verwijderen als ze naar de mening van de redactie niet aan de voorwaarden van dit forum voldoen.