OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed Sep 23, 2010 om 12:17
Geldzaken & recht

DPD-bezorger

Vandaag was een DPD-bezorger aan mijn deur met een pakketje waarvoor getekend moest worden. De bezorger dacht dat ik niet thuis was en belde aan bij de buren, hij wilde hun laten tekenen en het pakketje bij hun laten afleveren.

Kan dat zomaar? De bezorger vond dat hij dat al 12 jaar zo deed en dus service was...???

3750 2 Rapporteer

robert11
door robert11 - Sep 23, 2010 om 12:57
310 Antwoorden / 25 Vragen

Als er getekend wordt voor een pakket, mag het niet zomaar bij de buren getekend worden.
Als u een aangetekend brief zou bekomen, gebeurd het ook niet dat de buren voor ontvangst mogen tekenen.
Is de vraag ook nog of een buur iets wil tekenen voor iemand anders, met alle risico's vandien!
Stel voor u krijgt van uw buur uw pakket, en deze is leeg, of gevuld met een stuk hout of steen?...is meteen ruzie denke ik, want wie is er dan verantwoordelijk?

robert11
door robert11 - Sep 23, 2010 om 13:07