ne
door neuze Aug 21, 2017 om 16:19
Geldzaken & recht

Geld storten sns

Bij SNS kun je geen contant geld storten ABN ING hebben pinautomaten waar je ook je geld kunt storten waarom heeft de SNS dit niet het is een dikke zootje als je bij de SNS geld wilt storten wij moeten dan naar Groningen naar GWK kantoor

14423 11 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 21, 2017 om 16:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat was het antwoord van SNS op die vraag?

ne
door neuze Aug 22, 2017 om 14:37
1 Antwoorden / 9 Vragen

Als u geld wilt storten kan dit alleen in Groningen,dit is ongeveer 40 km vanaf mijn huis zeg ik,sorry zeggen ze dan we kunnen u niet helpen

hansje klein
door hansje klein - Aug 21, 2017 om 16:48
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Waarom heeft u dan voor de SNS als huisbank gekozen?

gerbera
door gerbera Aug 21, 2017 om 22:23
7368 Antwoorden / 14 Vragen

krijg je rente op je cente;-)

hansje klein
door hansje klein Aug 21, 2017 om 22:48
3037 Antwoorden / 62 Vragen

... óók, misschien wel een argument, maar de goedkope SNS-online-bank kan niet èn, èn bieden.

AWYeah28
door AWYeah28 - Aug 21, 2017 om 16:52
355 Antwoorden / Vragen

Beste Neuze,

Op de website van SNS, via deze link, kunt u meer lezen over de reden waarom u geen geld kunt storten bij SNS. Het staat u natuurlijk altijd vrij om over te stappen naar een andere bank en als voldoende mensen dat doen zal er vast opnieuw een overweging worden gemaakt om het storten toch weer mogelijk te maken, zoals vraag en aanbod werkt.

Succes!

Cookies
door Cookies - Aug 21, 2017 om 17:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je zal zelf voor de SNS bank gekozen hebben. En hoe vaak heeft een particulier nog cash te storten? Cash kun je toch gebruiken voor boodschappen e.d.? En anders maar overstappen.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 21, 2017 om 17:19
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik weet wel raad met cash, waarschijnlijk de meeste collega's hier ook wel.
Geen.probleem om naar Groningen te rijden maar gewoon uitgeven die munten.

Po
door Pontiac Aug 22, 2017 om 19:58
131 Antwoorden / 5 Vragen

munten kan je bij de ING ook niet storten maar u bedoeld natuurlijk papiergeld storten , niet ?

tijger1
door tijger1 Aug 22, 2017 om 20:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij de ing kan men ook munten storten.

tijger1
door tijger1 - Aug 21, 2017 om 18:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gewoon overstappen dus als storten voor u belangrijk is.

edrick3
door edrick3 - Aug 21, 2017 om 18:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

het is een dikke zootje als je bij de SNS geld wilt storten
Wat een onzinnige opmerking.
Als je het noodzakelijk vindt dat de mogelijkheid tot geld storten er is, dan moet je naar een andere bank overstappen.
Het belangrijkste is toch dat je geld kunt opnemen?!

jo
door jorisw - Aug 21, 2017 om 19:25
4340 Antwoorden / 1 Vragen

SNS is dan ook een stuk goedkoper dan de andere banken. Je kunt niet alles hebben. En alle diensten en de laagste tarieven. Dat werkt nergens op die manier. We hebben in ieder geval keuze en dat is eigenlijk veel belangrijker.

AWYeah28
door AWYeah28 Aug 21, 2017 om 21:28
355 Antwoorden / Vragen

Ik zie dat SNS €2,50 per maand kost. ABN rekent vanaf €1,26, inclusief bankpas en papieren afschriften. Waar is SNS dan zo goedkoop in? Zit hem dat alleen maar in de 0,35% rente over het saldo tot €5.000 of mis ik iets?

pi
door pieterwolters Aug 21, 2017 om 23:17
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Voor die 2,50 krijg je 2 betaalpassen. Bij ABN-AMRO betaal je dan 2,98 (meer dan 2x zoveel als dat je 1 betaalpas hebt...).

hansje klein
door hansje klein - Aug 21, 2017 om 22:54
3037 Antwoorden / 62 Vragen

U weet toch als klant, dat de SNS een zeer uitgebreid forum heeft ...

daar kunt u alles nalezen, vragen stellen, voorstellen doen en hierover met elkaar discussiëren.

Po
door Pontiac Aug 22, 2017 om 19:59
131 Antwoorden / 5 Vragen

alweer zo een wijs (weiss) antwoord !

hansje klein
door hansje klein Aug 22, 2017 om 22:54
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Eerder een wijze/weisse bank, die toegankelijk is voor constructieve kritiek en voorstellen.

aurora1
door aurora1 - Aug 22, 2017 om 00:42
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Van bijv. Haren naar Groningen is erg dichtbij, of van Onnen of Hoogkerk. Wat is uw vraag eigenlijk in deze rubriek Vraag en Beantwoord?
U heeft kennelijk gekozen voor een bank die niet ook de service van geld storten via een automaat levert.
U maakt er dus zelf een zootje van en de bank niet. Stap dus dan over naar een andere bank. De SNS bank is overigens een prima bank en niks "een dikke zootje".

ne
door neuze Aug 22, 2017 om 14:28
1 Antwoorden / 9 Vragen

Ik woon in Nieuwe-Pekela en we moeten geld storten in Groningen ik maak er geen zootje van maar de SNS Haren groningen kun je nog lopend doen.Als je iets verkoopt en je krijgt contant geld{b.v €500} er is geen winkel die het wil hebben dus moet je het wel storten trouwens Onnen Hoogkerk ligt ook niet zo ver uit elkaar.

tijger1
door tijger1 Aug 22, 2017 om 14:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Er betaalt haast geen hond met een briefje van € 500,00. Behalve als u bedrijfsmatig bezig bent en in dat geval zit u op het verkeerde forum. Ga dan naar
www.higherlevel.nl met uw klacht.

Cookies
door Cookies Aug 22, 2017 om 14:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Welke echte particulier accepteert bij een (MP?) verkoop een briefje van 500 euro? Ik niet in ieder geval. Als je een handelaar bent, zit je gewoon bij de verkeerde bank en op het verkeerde forum.

me
door mein33 Aug 22, 2017 om 15:57
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Welke echte particulier accepteert bij een (MP?) verkoop een briefje van 500 euro?

Als @neus een contante betaling met een bankbiljet van € 50,00 heeft geaccepteerd dan is de kans groot dat @neus onverrichte zake terug komt van zijn reis naar Groningen en wel zonder een storting te hebben kunnen doen en zonder het papiertje met de opdruk van € 500,00, maar wel met een procesverbaal op zak ;-))

tijger1
door tijger1 Aug 22, 2017 om 16:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mein. Bankbiljet van € 50,00?:-)) Worden overigens het meest nagemaakt.

Maar ik heb ook wel eens met een biljet van € 500,00 betaald, niet aan een particulier natuurlijk.

me
door mein33 Aug 22, 2017 om 17:39
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tijger1,

Er staat een nulletje te weinig voor de komma ;-))

tijger1
door tijger1 Aug 22, 2017 om 20:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@mein33. Snapte ik al.

me
door mein33 - Aug 22, 2017 om 14:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@neus,

In de beedstee onder t'matras tot je n'keer dagje oet goan noar de stad .
Ken je geliek ehm langs de bank om t'geld op de rekening te zetn.
Renteverlies is er niet want 0.01 % rente op bijv. € 500,00 zal het verschil van die stuver op een jaar niet maken.
Je kan er bijv. ook een paar keer je boodschappen en/of de benzine van betalen en zo zijn er nog vele mogelijkheden om binnen een maand van je contanten af te zijn.
Waar een wil is vindt het contante geld zijn weg. ;-))

Po
door Pontiac Aug 22, 2017 om 20:02
131 Antwoorden / 5 Vragen

als je een groninger om de oren slaat breekt hij/zij net boven de enkels af (oud zwols spreekwoord)

me
door mein33 Aug 23, 2017 om 12:00
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als je een "pontiac" eens poosje onder water houdt stopt het tikkertje vanzelf. :-))

aurora1
door aurora1 - Aug 22, 2017 om 14:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als u bedrijfsmatig stortingen doet, wilt doen, zit u verkeerd op een consumentenforum maar moet u op higherlevel.nl zijn.
Ik weet waar Onnen, Hoogkerk en Haren liggen én Oude-Pekela. Ik noemde een paar plaatsen omdat wij niet weten waarvandaan u naar Groningen moet.
Nog steeds is het dat u er een zootje van maakt en de bank niet. U valt te verwijten dat u het niet goed geregeld heeft en niet gekeken heeft of u wel op de door u gewenste manier bij de SNS kunt storten.
Ik ben van mening dat de fout bij u zit en dat u deze bank in een slecht daglicht probeert te stellen.
Verder zie ik nog steeds geen vraag, maar dat u wat onterecht komt klagen en zeuren over een bank en daar zijn we hier natuurlijk niet voor.
Ik hoop dat u een apparaat heeft waarmee u bankbiljetten kunt controleren, of anders dat u de app daarvoor op uw gsm heeft staan zoals bijv, van De Nederlandse Bank: https://play.google.com/store/search?q=dnb%20vals%20geld
Ik zou er geen gewoonte van maken om zulke grote coupures aan te nemen, net zoals winkels dat niet doen.
U heeft nog geen antwoord gegeven op de vraag van @diumenge.