ba
door barbara hart Jun 15, 2017 om 15:03
Geldzaken & recht

Hoe verwijder of wijzig ik een vraag die ik eerder plaatste?

Is het mogelijk een vraag die ik eerder hier plaatste te wijzigen of verwijderen en zo ja, hoe?
Bedankt!

1361 7 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 15, 2017 om 15:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, dat is niet mogelijk. Gaat het hierover?

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/opgelicht-door-dakgoed-onderhoudservice-amsterdam?id=590873

U kunt het hooguit aan de redactie vragen. Klik onderaan op contact.

costnix
door costnix - Jun 15, 2017 om 15:13
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom wilt die vraag verwijderd hebben?

ba
door barbara hart - Jun 15, 2017 om 15:15
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dag Tijger, Oei, dat is vervelend...ja, over de link die jij geeft gaat het. Ik heb het inderdaad aan de redactie gevraagd. Bedankt voor de moeite!

ba
door barbara hart - Jun 15, 2017 om 15:17
6 Antwoorden / 1 Vragen

Costnix, daar kan ik nu nog moeilijk antwoord op geven

costnix
door costnix Jun 15, 2017 om 19:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zeker onder druk gezet door het bedrijf waar u over heeft geklaagd. Daar moet u NIET aan toegeven!!!

Topantwoord

Gerry1969
door Gerry1969 - Jun 15, 2017 om 17:56
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Laat me raden, het bedrijf is op deze site gewezen en wil nu ineens wel uw klacht oplossen, maar alleen als het item wordt verwijderd.
De redactie zal hier hoogstwaarschijnlijk niet aan meewerken.

hansje klein
door hansje klein Jun 15, 2017 om 18:04
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik verdenk vraagstellers er vaker vandat ze hun topic doorsturen als drukmiddel ... Het zou inderdaad niet correct zijn wanneer een TS onder druk van de leverancier zomaar de topic door de redactie kan laten verwijderen. Ook niet omdat daarmee tevens de reacties wegvallen. OK is het, wanneer een TS meldt, dat het bedrijf de klacht heeft opgelost. Wijzigen gaat ook door zèlf een reactie op de eigen topic te plaatsen hiermee.

ba
door barbara hart Jun 17, 2017 om 10:24
6 Antwoorden / 1 Vragen

Daar ben ik het mee eens, Hansje Klein, maar stel nu, dat de leverancier er op een andere wijze achter is gekomen, dat er een negatieve reactie over zijn bedrijf is geplaatst en de schrijver + zijn hele familie gaat bedreigen en daarmee pas stopt (???) als het topic verwijderd is....dan zou je echt willen, dat je je mond had gehouden en dat andere consumenten dan desnoods maar in dezelfde val gelopen waren. Dat je vervolgens, onder druk en diezelfde bedreigingen MOET schrijven, dat het probleem is opgelost, terwijl dat misschien helemaal niet zo is.....De klager zal denken: "Van mij never nooit meer een melding of vraag of dit forum!" Ik geef toe, dat het verwijderen van de vraag geen oplossing is, maar melden dat het opgelost is onder bedreiging ook niet. Wordt het probleem tussen beide partijen inderdaad netjes opgelost, dan vind ik het niet meer dan normaal, dat dit eveneens onder het topic verschijnt.

tijger1
door tijger1 Jun 17, 2017 om 10:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@barbara. Dan zou ik die bedreiging maar even opnemen en doorgeven aan de politie. Ik hoop niet dat dat hier het geval is.

hansje klein
door hansje klein Jun 17, 2017 om 11:08
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Ik had al eerder aangegeven, dat u deze dreiging aan de redactie kunt doorgeven. De gevolgen zijn voor rekening van de bedreiger, die m.i. zal moeten inbinden om zijn bedrijf niet zèlf te ruïneren. Worden de bedreigingen ook fysiek ondragelijk, zult u tevens aangifte moeten doen.

Ik begrijp dat u zich uit de affaire wilt kunnen terugtrekken, maar u zult zichzelf niet meer in de spiegel willen zien wanneer u klein bijgeeft.

Blijf uw bevindingen daarom publiceren ... en bij verdere ontwikkelingen om raad vragen!

ba
door barbara hart Jun 17, 2017 om 13:49
6 Antwoorden / 1 Vragen

De redactie is op de hoogte

Cookies
door Cookies Jun 17, 2017 om 13:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat was het antwoord van de redactie op je verzoek om het betreffende topic te verwijderen?

Topantwoord

me
door mein33 - Jun 17, 2017 om 13:11
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@barbara hart,

Al over gedacht om bij de politie "aangifte van bedreiging" te gaan doen en u verder niet door deze figuren onder druk te laten zetten.
U bent vast en zeker niet de enige die door deze ongure figuren wordt bedreigt en des temeer meldingen er bij de politie binnekomen hoe eerder zal die geneigd zijn om in actie te komen.

me
door mein33 - Jun 17, 2017 om 14:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR BARBARA HART 17 JUN. 2017 OM 13:49
5 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN

De redactie is op de hoogte

@barbara hart,

De redactie is op de hoogte van uw verzoek tot verwijdering van uw topic over die "dakgotenboer".
Hiermee houdt het voor wat u betreft op, u heeft onder bedreiging en gewild of ongewild voldaan aan tenminste één van de eisen van de "bedreiger".
Als de bedreiger z'n woord nu wel gestand zou doen  ;-((, dan zou dit voor hem voldoende moete zijn om de bedreiging jegens u te staken en om z'n verplichtingen jegens u alsnog na te komen.

Als het echt zo'n stoere knakker is dan zou de volgende stap een "dreigement" naar de redactie van deze site moeten zijn om zo zijn eis tot verwijdering van het gewraakte topic "kracht" bij te zetten, maar dat zal wel een stapje te ver voor hem zijn.
Grote mond, maar als het er op aan komt een broek vol '.....'.  ;-))