li
door lizanne May 15, 2017 om 23:03
Geldzaken & recht
Mislukte gietvloer ATAM

Ik heb het bedrijf ATAM uit Haarlem opdracht gegeven voor het gieten van een vloer.
Na drie pogingen zit ik nog steeds met een mislukte vloer vol bobbels.
Helaas heb ik alle kosten al betaald. Omdat niet de kwaliteit is geleverd die beloofd wordt, wil ik de betaalde kosten terug.
Wie heeft soortgelijke ervaringen met ATAM of heeft advies hoe dit aan t pakken?

6821 8 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - May 15, 2017 om 23:22
3037 Antwoorden / 62 Vragen

ATAM geeft naast beloftes ook nog garantie op gietvloeren, kunt u daar niet een recht uit afleiden volgens de garantievoorwaarden?

tijger1
door tijger1 - May 15, 2017 om 23:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waarom betaalt u alles vooruit?

li
door lizanne May 17, 2017 om 18:40
Antwoorden / 1 Vragen

hele goeie vraag, ik doe dat ook niet meer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - May 15, 2017 om 23:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u dat via Werkspot gedaan?

li
door lizanne May 17, 2017 om 18:37
Antwoorden / 1 Vragen

ja, via werkspot gedaan

marita5
door marita5 - May 15, 2017 om 23:49
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lizanne ,

Dien een klacht in , stuur Atam een brief / of mail ,  zie hier voorbeeldbrief , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/dienstverlening/voorbeeldbrief-klacht-aan-dienstverlener

li
door lizanne May 17, 2017 om 18:40
Antwoorden / 1 Vragen

ja dank je wel voor de link

Topantwoord

ha
door halex - May 16, 2017 om 00:08
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Hebben ze alleen de vloer gegoten, of hebt u ook opdracht gegeven de ondervloer te egaliseren?

li
door lizanne May 17, 2017 om 18:40
Antwoorden / 1 Vragen

ondervloer was egaal

ha
door halex May 17, 2017 om 19:08
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Weet u dat zeker? Het lijkt namelijk alsof kleine oneffenheden op de ondervloer een rol spelen. Heb 't eerder gezien bij zo'n vloer. Toen had de bewoner de ondervloer zelf geëgaliseerd, maar achteraf bleek dat niet helemaal goed gegaan te zijn. Neem in ieder geval contact op met de vloergieter en vraag hem om een goede vloer te leveren.

Gerry1969
door Gerry1969 - May 16, 2017 om 21:09
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Het lijkt wel behang zoals ik het zou plakken, ook vol bubbels.
Niet rottig bedoeld maar dit ziet er niet uit, direct in conclaaf gaan met ze want dit hoeft u echt niet te accepteren.

marita5
door marita5 - May 17, 2017 om 19:00
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Lizanne ,

Bij werkspot kunt u geen klacht indienen.

De algemene voorwaarden :

Overeenkomsten tussen de Opdrachtgever en de Vakman komen pas tot stand op het moment dat Opdrachtgever dit uitdrukkelijk aan de Vakman heeft bevestigd. Werkspot is bij overeenkomsten tussen de Opdrachtgever en de Vakman geen partij. Werkspot kan dan ook geen enkele controle uitoefenen op de kwaliteit, veiligheid of de legaliteit van de opdrachten en/of werkzaamheden, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van de Opdrachtgevers om werkzaamheden te laten verrichten en/of de bevoegdheid van Vakmannen om die werkzaamheden uit te voeren. Vakman vrijwaart Werkspot jegens enige vordering van derden verband houdende met dergelijke zaken.

bron: werkspot.nl

M.
door M.Barendregt - Sep 6, 2017 om 13:07
1 Antwoorden / Vragen

Ook wij hebben een zeer slechte ervaring met Atam uit Haarlem. Te weinig materiaal op onze bestaande tegelvloer (50 m2) gebruikt waardoor we nu met een gietvloer zitten waar de tegelvloer nog doorheen te zien is. Aangegeven dat er nog een laag op moet omdat het niet gedekt heeft maar Atam vindt het mooi zo en laat niets meer van zich horen. Ook zeer slordig, materiaal aan bestaande keuken gesmeerd. Zie foto's bijgaand. € 2782,50 betaald voor het compleet verknallen van onze vloer en keuken.