ka
door kassielinda Nov 27, 2007 om 09:23
Geldzaken & recht

Postcodeloterij niet eerlijk ??

Er is een brief (voor de tweede keer) in de bus gevallen met de mededeling dat onze buurt is uitgekozen en kans maak op een bezoek in Aalsmeer met een uitrijkaart.. moet wel mijn kanskaart  op de computer activeren  waarbij mij nog wordt gevraagd om extra koffers te kopen.

Ik vind dit misleidend, ik lees op een andere site dat mensen in Deventer dezelfde brief hebben ontvangen, ( zelf woon ik in Aalsmeer).

Ik vraag mij af zijn er mensen in de studio geweest nadat de persoonlijk code is geactiveerd maar zonder extra loten te kopen ??? ben benieuwd naar de reacties !

3278 66 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 27, 2007 om 10:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag kassielinda,

Lees ook even:

PostloterijOplichting?

en bekijk daar de reacties. Zonder extra loten te kopen kun je niet naar de studio.

Met vriendelijke groet, Read2.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb deze brief ook ontvangen en ik ben van mening dat deze brief niet misleidend is. In de brief staat heel duidelijk, als u de code activeert dan maakt u kans om uitgenodigd te worden. Dat tenslotte een koffertje te koop wordt aangeboden daar is niks mis mee. Van mij mogen ze. Je kunt daar ja of nee tegen zeggen. Ik begrijp dan ook niet dat er mensen zijn die dit misleidend vinden daar de brief hierin duidelijk is.

Je wordt niet uitgenodigd, maar je maakt een kans om uitgenodigd te worden.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 14:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

Ook wij hebben zo'n brief ontvangen, en wij zijn geen eens lid, vroeger wel geweest, maar al jaren terug opgezegd.

ben wel op de site van de postcode lotterij geweest voor die code, maar kwam niet overeen.

brief ligt nu al in de prullenbak

groeten

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, ik ben één van de gelukkigen in Deventer met een deel van mijn burenen door die parkeerkaart denk je dat het al definitief is....niet dus.

Wat raar is...het gaat om 16 december en dat is op een maandag. Of ik wordt uitgenodigd weet ik pas als ik voor 12 december ben gebeld. Geen idee wat het wordt! Ik moet wel zeggen dat ik één keer in die studio ben geweest en dat we er een perfecte behandeling kregen en zelfs dure cadeaus mee naar huis!                            Daar doe je het niet voor maar vooral het drinken en de hapklare appel etc. op de stoel waren een uitkomst als de voorstelling een poos duurt.                                                                        Groetjes, Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read: Ik denk dat je een beetje voorbarig bent. Ik heb de code ook geactiveerd en je bent helemaal niet verplicht om een extra lot te nemen. Dat de mensen nog niets gehoord hebben komt misschien wel omdat je tot 5 december kan activeren en je voor 12 december bericht krijgt.

Het was bij vorige mailings inderdaad wel anders, bijv. voor de auto moest je wel een extra lot nemen en bij eerdere acties ook. Maar ja zo werken ze allemaal. Van het wereld natuurfonds krijgen we ook regelmatig een acceptgiro waarbij het lijkt dat het om de jaarlijkse contributie gaat terwijl als je goed leest het blijkt te gaan om een extra donatie voor een bepaald doel. Als de mensen eens beter zouden lezen zouden ze ook niet zo gauw de dupe ergens van worden. Bij mij is het ze nog nooit gelukt.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kent de slogan toch die ze elke week en op elke post mailing zetten:
OPGELICHT WORDT JE BIJ DE POSTCODELOTERIJ

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

16 december is toch echt op een zondag hoor !

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij in Berkel en Rodenrijs hebben zo'n brief gekregen, ik heb de code geactiveerd en ik was niet verplicht er een koffer bij te kopen. In het verleden is dat wel zo geweest, maar misschien is het op een andere manier misleiding en kiezen ze enkel uit de aanmeldingen die wel een extra koffer hebben gekocht.
Ik wens iedereen veel geluk, want als je wordt uitgenodigd maak je toch kans op een prijs, een kleine kans, dat wel, maar het is toch een kans.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, een foutje van mij, we zijn op de 17e uitgenodigd! Andere ervaringen vind ik ook wel aantrekkelijk. Ik heb ze ook al diverse keren gevraagd hun slagan te veranderen. Nu is het "U een kans" en "zij een kans", dat zou minimaal andersom moeten staan! Dat heb ik hen zelf ook al meerdere malen geschreven hoor...

Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, je moet niets, maar als je wilt kun je de code activeren en maak je vervolgens kans om uitgenodigd te worden op MAANDAG 17 DECEMBER, dus niet op 16 december

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat laatste bericht is heel positief maar kunt u zich een beetje bekend maken? Hebt u een verbinding met de Postcodeloterij waardoor u dit weet of is het ervaring?

Graag iets meer vertellen!!!                                                           Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

pure oplichterij !!!!!!!!en niet anders,en dan de salarissen die ze betalen aan hen zelf,zakkenvullers

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als iemand ervaringen heeft die mleiden tot zo'n uitspraak is het okay maar wat is de ervaring van u? Ik heb de ervaring dat als ik een lot erbij heb gehad om één af andere reden dan is een telefoontje genoeg om echt alles te regelen. Zo'n uitspraak vraagt natuurlijk wel om uitleg (denk ik)                                                                      Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind algemeen dat postcodeloterij misleidt, zeker als ik naar de T.V. commercial kijk. Daar komen mensen in voor die alleen door de postcodeloterij winst een bedrijf hebben kunnen beginnen en familie kunnen opzoeken die hem of haar destijds hebben afgegeven voor adoptie enz, enz.

Als je op die manier reklame moet maken dan laat het maar.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik hier in Oldenzaal heb zo'n brief ontvangen, maar met mij ook weer vele anderen hier.

Wat ik mij nu afvraag is hoeveel mensen krijgen er eigenlijk zo'n brief. Met andere woorden hoeveel kans maak je nu eigenlijk om bij de "gelukkigen te zitten ".

Of krijgt gewoon heel Nederland zo'n brief... ik vraag het me af !

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

ik kreeg ook z,n brief,ik heb me aangemeld ,maar hoefde GEEN lot te kopen ,en ook GEEN lid te worden

dus waarom die negatiefietijd?

als je niet wil ,reageer je gewoon niet!!!!!

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Was Nijverdal ook voor die 17e? Dan wordt het wel erg vol en zo groot is die zaal niet hoor..

Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 15:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

P.S. De brieven in Oldenzaal zijn ook voor de 17e !

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oplichterij....weet ik wat nog meer+++++++++++++++++++

 Als het zo erg is vind ik persoonlijk dat je dat ook aan die club moet  laten weten. Dan kan je met recht klagen. ben ik de enige die zo in elkaar zit?

Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sanne:

Ik heb verder ook geen ervaring met zoiets, maar er staat in de brief kant en klaar, dat je wordt uitgenodigd om je code te activeren en zij gaan dan (via loting?) de mensen selecteren, die werkelijk worden uitgenodigd. En dat zijn er natuurlijk zoveel als zij kunnen plaatsen in die zaal. Ik heb al eens meer een brief gehad, maar er niets mee gedaan, behalve dan laten weten dat ik met vakantie ging. Kijk en dat doen natuurlijk meer mensen(laten weten(of niet) dat ze niet kunnen) Dat is de reden waarschijnlijk dat ze er veel uitnodigen om er zeker van te zijn dat ze een volle zaal kunnen maken. Het staat zo slordig als iedereen het laat afweten en je hebt dan geen publiek!!!!

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK WOON IN GRONINGEN EN HEB OOK ZO''N BRIEF GEKREGEN  EN MEERDER BIJ ONS IN DE STRAAT.

IK HEB HEM GEACTIVEERD MAAR NIET MEERDERE LOTEN BESTELD ALS HET GOED IS DAN KAN IK OP 17 DECEMBER NAAR DE STUDIO MAAR IK REKENEN ER NIET OP

WE HEBBEN ZOLANG ALS DE POSTCODE LOTERIJ BESTAAT HEBBEN WIJ TWEE LOTEN  EN IN AL DIE TIJD HEBBEN WE EEN PRIJSJE GEWONNEN NAMELIJK EEN BEKER IJS

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

dat is waar je wint nooit een prijs bij de poscodelotterij.

of je wint een troostprijs een bekerijs

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Theo dat had ik wel door hoor maar je kan wel nagaan onderhand wat dit toch weer aan portokosten kost en daarmee gaan ze te grof om. Dit kan allemaal goedkoper in het klein en dan nog de grotere dingen . Maar goed, er zijn zat mensen die een keer naar zo'n opname willen! Verder wacht ik af en koop geen extra lot, ik neem wat ik wil en ben de baas over mijn eigen portemonnee hoor. Makkelijk zat!                                             Groetjes,Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is niet waar. Die beker ijs heb ik niet gewonnen maar wel een grote keukenmachine, kaartjes voor een pretpark (6 geloof ik), Nog iets maar daar kan ik even niet opkomen. Ik heb alles weg gegeven aan mensen die zulke dingen kunnen gebruiken en het fijn vinden ook eens iets voor niets te krijgen. Zo kan je met je eigen prijs nog wat leuks doen.....We vervallen wel een beetje in muggenzifterij terwijl niemand iets onderneemd om ook maar een poging te doen om het te veranderen en dat is jammer!

Sanne

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geen brief gehad en wil deze ook niet ontvangen,aan alles van deze loterij hangt een luchtje.Het meeste blijft o.a. aan de strijkstok hangen.

T

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heel nederland is opgedeeld in postcodes ook daar waar nog niet gebouwd is maar wel een bestemmingsplan.

Ook die postcodes doen mee in de trekking.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

in Haarlem is ook iedereen uitgenodigd voor 17 dec,wel voor 5 dec reageren, het is gewoon reclame en wie een extra koffer neemt, al zijn het maar een paar mensen die hebben ze dan weer .dus oplichterij.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nog nooit een loterij meegemaakt die geen enkele vorm van misleiding pleegde. Ze proberen het en als je hapt is hun doel bereikt.
De postcodeloterij maakt hierop beslist geen uitzondering. Jammer om te propageren dat je allerlei doelen helpt, met misleiding?
Opmerkingen als dat is mij nog nooit gebeurd pleiten voor deze persoon(en) doch realiseer je wel dat er ook anderen zijn, slachtoffers dus.
Mijn advies is: "nergens op reageren en de prullenbak is geduldig"
Wimbo

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook in Hoorn hebben wij een brief ontvangen, en geactiveerd. Een kennis in Midwoud, kreeg er ook een, maar hoort bij die vele mensen die hem niet activeren....Als je de brief goed leest, is het inderdaad duidelijk dat je deze keer geen extra lot hoeft te kopen!

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou waar ik nou zo nieuwsgierig naar ben, is hoeveel mensen worden er daadwerkelijk uitgenodigt zonder dat men extra loten hoeft te kopen.

De geluiden die ik dus hoor is , geen extra loten kopen ?? dan no way kans dat je uitgenodigt wordt voor een live uitzending.

en wie wint er iets bij het koffer spel zonder extra loten te kopen ?

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kassielinda: Dat zou ik nou ook wel eens willen weten !!!

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ook onze buurt is uitgenodigd, dus wie weet zien we elkaar allemaal ?? we komen uit losser .

verder hoef je na het activeren geen  extra loten te kopen , ik kreeg wel na 3 dagen een email om mijn aanmelding te bevestigen, verder nooit problemen  gehad met de loterij

groeten henk

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maken we er een leuk Twents onderonsje van, haha

Ook wel eens leuk op de Nederlandse TV.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 16:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo wij wonen in Heerlen.

Ook wij ontvingen de bewuste brief, na heel veel gehannes lukte het via via om het activeringsveld te vinden. Op de site van miljoenjacht.nl/studio vond ik tientallen mensen die ook geen toegang konden vinden naar de activeringssite.Onderwijl had ik al gebeld naar het 0906 nummer met de bekende omleidingen van toets zus en zo (geldklopperij) hier moest je wel degelijk gelukskoffer nummers doorgeven (dus extra loten kopen) die nummers heb ik dus niet doorgegeven. Vervolgens ben ik weer op zoek gegaan naar eerder genoemde site en waarempel hier kon ik mijn code activeren zonder opgave van gelukskoffer nummers.Wij vinden de Postcodeloterij wel degelijk een geldverslindend gebeuren vooral met al die dikbetaalde corifeën er blijft teveel aan de strijkstok hangen.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,volgens mij heeft half Eindhoven ook zo`n brief gehad.

Mag je trouwens je partner ook meenemen als je uitgenodigd word ?

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier in Rotterdam hetzelfde iedereen in mijn omgeving uitgenodigd.Vind het nu ook echt oplichterij en je moest inderdaad geluksnummers invoeren.Zit je gelijk aan nog 4 extranummers vast. Heb ik niet gedaan dus zal wel geen uitnodiging krijgen. Denk dat ik dus helemaal niet meer meespeel ga het opzeggen.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij krijgt iedereen zo`n uitnodiging. En ben je niet 'geselecteerd' maar hebben ze je gewoon reclame toegestuurd.

OOk is het koffer spel de eerste keer gratis , maar daarna is ieder koffertje opeens een lot á 9 eurootjes.

Ik begin echt te balen van deze aggressieve en misleidende werving. Ik heb al 3 loten maar ze proberen steeds weer via truukjes je meer loten te laten kopen, en als je even niet echt goed oplet, dan zit je zo aan een zooitje extra loten vast.

Kleine lettertjes, kromme zinnen, je kunt nergens meer veilig op ingaan, en je moet elke keer heel erg op je hoede zijn.

Tot nu toe is het nog goed gegaan, maar zie maar even kleine lettertjes over het hoofd, of doe mee aan een kofferspel wat de eerste keer zonder verdere consequenties was, Maar nu dus wel.

Nee, ik baal van de manier waarop dit allemaal gaat, het is voor goede delen, mar het lijkt een beetje op oplichters die via goede doelen je zakken willen legen. E n het liefst op slinkse wijze.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 18:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

En maar lekker klagen en gewoon mee blijven spelen.

Ik heb tenminste opgezegd. Heb al heel wat geld 'teruggewonnen' op deze manier.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of het eerlijk is durf ik niet te zeggen maar als je de brief goed lees weet je dat je een kans maakt en ook het aanmelden op het net als je goed lees dan koop je geen extra loten.En over de winstkansen die zijn nihil dat weet je ook net als de andere loterijen speel al 30 jaar in de staats met 10 loten 1 keer honderd gulden

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 20:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat de Postcode-loterij doet, doen de Lotto en Bankgiro ook. Allemaal even listig, bij het activeren bij de Postcodeloterij ga je ook tevens accoord met de voorwaarden, houdt in dat ze tevens iedere maand een automatische incasso mogen doen van je. Ook op de site Van Radio10, nemen ze je in de maling met een vragenspel. Volgens mij win je altijd, maar als je je prijs op wil vragen moet je het vakje aankruisen anders kan je deze niet opvragen. Maar ook dan ga je gelijk accoord met een automatische incasso. En het wordt tijd dat je een loterij af kan melden via internet, want dat gaat niet dan moet je ze persoonlijk schrijven, maar opgeven kan wel. Vreemde zaak.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 21:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi ook in rotterdam hebben wij deze brief gehad ook voor 17-12 daar het niet lukte via computer ik kreeg steeds gegevens komen niet overeen via telefoon geprobeerd tot ik koffer moest kiezen dat doe ik niet ben al 8 jaar geen lid meer in de brief staat activeren is zonder verplichting maar is het dus niet jolanda

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 21:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi wij in hilversum hebben ook een brief gehad voorMAANDAG 17 DECEMBER lekker daggie maar niet heus maar over misleiding je moet inderdaad opletten maar niet altijd hoef je een extra lot te kopen wat ik wel zeer irritant vind dat je steeds maar weer brieven sturen om extra loten te kopen laat nu maar eens die klapper komen by by ria

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 23:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ook een brief gehad en ik woon ook in Deventer.Mijn zus woont in Nijmegen en die heeft ook een brief gehad. Via de computer kon ik het lot niet activeren dus heb ik het maar via de tel gedaan wat weer 15 eurocent kostte.Volgens mij heeft heel Nederland zo'n brief gekregen en hoeveel zullen er een lot bijnemen???Zo krijgen ze weer nieuwe inkomsten binnen.En een tijd terug konden wij toch ook kans maken op zo'n mooie BMW.Ik heb geen extra lot gekocht en ben voor maandag 17 december uitgenodigd en mijn zus uit Nijmegen ook.Voor hoeveel mensen is er eigenlijk plaats??Ik wacht af of ik echt uitgenodigd word.Ik vind het wel zeer misleidend,kan niet anders zeggen.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 23:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hoor, ook in Den Haag is de brief van de Postcodeloterij in de brievenbus gevallen. Heb mij opgegeven, zonder een lot te kopen, dus ben ik razend benieuwd of ik wel wordt uitgenodigd. Het zullen waarschijnlijk alleen mensen zijn die een extra lot hebben genomen. Ja, ook ik voor 17 december.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 23:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ja, zo'n beetje heel Nederland is dus uitgenodigd als je dat hier zo leest.

Nou dat vind ik misleidend.

In de brief staat dat je geselecteerd bent door de centrale computer, dat geeft je toch een beetje het idee dat dat best speciaal is, dus ook echt kans maakt. Maar als heel Nederland zo'n brief krijgt, reken dan maar uit hoeveel kans je werkelijk maakt, niet dus !

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 23:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

ook wij hebben de brief gehad voor maandag de 17de dacht altijd dat het live was...maar helaas alleen winston is er dus live achteraan geplakt.

Wij zijn niet eens lid mijn partner was dat vroeger wel....en al ie inmiddels 2 keer verhuisd ze weten je te vinden.

ik heb geprobeerd via de site in te loggen en dat lukte niet (kan denk ik ook niet we zijn geen lid meer) Maar geen verplichtingen ja amehoela wedden als ik bel dat ik er op de site niet door kom dan moet ik mee aan de telefoon eerst lid maken.

nee ik kijk wel op zondag hoe hebberig andere mensen zijn.

ve
door verwijderd - Nov 28, 2007 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook uitgenodigd voor maandag 17 december 2007?! Ik kreeg ook zo'n brief met uitrijkaart voor maandag 17 december a.s., wel vreemd om op een maandag iets op te nemen en niet op zondag 'live' bij de uitzending aanwezig te zijn, dan zijn de 'dure 0900' telefoonnummers dus 'fake'! Ik woon in Capelle aan den IJssel en mijn collegae waren ook uitgenodigd.

Ik heb wel geactiveerd, edoch geen extra koffer 'lot' genomen.

Iedereen met een uitrijkaart op maandag 17 december a.s. naar Aalsmeer, daar 'gratis' parkeren, dat wordt een chaos, zodat de "echte uitgenodigden" niet meer kunnen parkeren. Wat zou dat een strop worden voor de postcodeloterij. Het is maar een suggestie!

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 08:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

De uitzending wordt altijd van te voren opgenomen. Hoe dacht je anders dat Winston zo vlug op de plaats van de prijswinnaar kan zijn. De dure 0900 nummer zijn ook geen fake. je kan tijdens de uitzending bellen en de prijswinnaar wordt gewoon in de opnames ingeplakt. De naam van de prijswinnaar wordt ook nooit genoemd omdat men die op het moment van de opname ook niet weet. Er wordt altijd gezegd, de heer of mevrouw die hoeronder staat vermeld. Ik vind dit allemaal nog niet zo gek als bijv. bij tros vermist. Er wordt iemand vermist en je kan bellen als je hem gezien hebt. Degene die vermist is wordt gezien op een locatie in nederland en binnen 5 minuten staat er een reporter tegenover hem ??!! Hoezo misleiding ?

Ik doe trouwens van het begin af aan mee met de postcodeloterij en nog steeds met 1 lot. Alle actiefolders goed lezen en je weet precies of je een lot erbij moet nemen of niet. Bij deze actie is dat beslist niet nodig.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 09:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

In de Kwakel is ook een brief ontvangen en me natuurlijk aangemeld maar geen extra lot gekocht; ik dacht echter al dat ik 'een lot uit de loterij' had om uitgenodigd te worden, maar nu besef ik toch dat half nederland zo'n brief heeft gekregen,dus mijn kans wordt erg klein :-(

De oorspronkelijke vraag was : zijn er ook mensen die bij de opnames aanwezig geweest zijn die zich aangemeld hadden maar GEEN extra loten gekocht hadden en heb nog niet gelezen dat iemand dit overkomen is.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me moeilijk als de opnames a.s. 17 december zijn. Na 12 december is bekend wie er uitgenodigd zijn en ben er dan ook benieuwd naar.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 11:10
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik bedoelde natuurlijk van de vorige keren dat mensen dit soort brieven ontvangen hebben en bij opnames uitgenodigd zijn geweest en vooral..... geen extra loten erbij genomen hadden.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 12:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij spelen ook al mee, zolang de Postcodelotery bestaat.

En ja hoor, wij hebben wat gewonnen!

3 X een beker ijs.

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

precies dat is wat ik al een aantal keren heb aangegeven dus niet alleen de afgelopen shows of maar bijvoorbeeld van vorig jaar

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 13:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Kassielinda

om je beveatiging te activeren heb ik ontdekt dat je rechtstreeks in de aanmeldpagina kan komen

stuur je eigen een a mail

schrijf in het onderwep www.miljoenenjacht.nl/studio dan krijg je de mail terug met een link die je rechtstreek in de aanmeldpagina brengt

succes het melkmeisje

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja  eerlijk gezegt .weet ik het niet ,maar zoals ik lees krijgt heel nederland een[ kans] wij wonen in groningen en hebben ook zo"n brief gehad ben benieuwd!!!!!!!!! ja dat is wel een beetje misleidend.dus weer kans op 1 van, hoe veel miljoen????????????nee niks dus

groetjes sulletje

ve
door verwijderd - Nov 29, 2007 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

aangezien ik dus in Aalsmeer woon weet ik dus dat niet half Nederland kan parkeren...

maar goed nieuws, denk dat ik maar een bed and breakfrist ga beginnen dan heb ik zeker mijn loten er weer uit :))

ve
door verwijderd - Nov 30, 2007 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ha Kassielinda.....ik als oud aalsmeerse weet waar je het over hebt en je idee om bed en breakfast te beginnen is zo gek nog niet......alleen zal dit maar voor een paar jaar zijn want in 2010 is de studio weg zoals je ongetwijfeld hebt gelezen :-))))))))

Succes hoor en....als je hulp nodig hebt omdat het druk wordt in je zaakje....geef maar een brul...hahaha.....

ve
door verwijderd - Dec 1, 2007 om 14:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de poscodeloterij gebeld en met ze gepraat over wat we hier zo besroken hebben.....Het is me duidelijk geworden!                 Groet, Sanne

ve
door verwijderd - Dec 2, 2007 om 19:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal. Ik heb alle reacties gelezen. De brief spreekt voor zich. Wat betreft de code activeren, die keus maak je zelf. Dat heb ik nog nooit gedaan, na het lezen van deze wervingsacties gooi ik de brief meteen bij het oud papier. In het eerste jaar heb ik de keus gemaakt om met 1 lot mee te spelen (geven is goed, kans er iets voor terug te krijgen =leuk) Wel heb ik in de loop der jaren al best vaak iets gewonnen. Alleen dit jaar al 4x een bedrag onder de €10,-, 2x ijsprijs, een bon voor 4 personen attractiepark twv €72,-. Wat betreft de klagers/twijfelaars, als ik zou denken dat ik opgelicht werd zou ik niet eens lid willen blijven, dan had ik allang opgezegd. Groetjes van een lid van het eerste uur.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2007 om 06:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

En... geven ze je gelijk, ik het me haast niet voorstellen laat me raden men zegt, dat er gewoon gewonnen kan worden mini copers tot aan reisjes naar de USA zonder extra koffers te kopen, of vertelde men jou iets anders.. nogmaals laat me raden :)

ve
door verwijderd - Dec 3, 2007 om 06:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Henny,

Ik klaag niet, ik zeg niet dat ik opgelicht bent, ik vraag mij dingen af en dit forum is een prachtig medium  om ervaringen met elkaar te delen

dus nogmaals !!!

1.Wie heeft er iets gewonnen zonder extra loten te moeten kopen, en dan heb ik het niet over bekers ijs of een vrijkaartje voor Artis

2. is er iemand in de studio geweest zonder extra loten te hoeven kopen, maar spontaan op postcode is uitgenodigd.

In het prille begin van de postcodeloterij werden er  mensen in ons dorp gevraagd om te komen als "opvulling publiek"kregen we allemaal honderd gulden.. ( ben er zelf ook nog geweest)

ve
door verwijderd - Dec 3, 2007 om 06:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

hihihi.. zal je roepen, aan de ene kant is het jammer dat ze weggaan aan de andere kant is het wel weer fantastisch dat je weer normaal kunt parkeren in het dorp... het gebeurd vaak dat artiesten en bezoekers hun autoparkeren op de reguliere plekken...

alleen de "dikke auto's"staan voor de deur geparkeerd en geloof me dat die niet van Katja Schuurman is ...

Ach misschien komt er wel een leuke theater zaal of met andere uitgaans mogelijkheden ( super disco voor de jeugd) helemaal leuk

ve
door verwijderd - Dec 5, 2007 om 11:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

of de postcodeloterij  eerlijk handelt  kan ik niet over mee praten  maar ik speel  gewoon om het doel

al wat ik win is meegenomen  en gaat weer naar een goed doel /

ik voel mij daar echt lekker bij en heb geen last van rancune

soffie

/

ve
door verwijderd - Dec 5, 2007 om 13:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook leuk: een telefoontje dat ik zondagavond mocht ontvangen:

"Goedenavond, u spreekt met (...) van het televisieprogramma 'Eén Tegen Honderd' en ik wil u graag uitnodigen vor de screentest zaterdag aanstaande in de studio's in Aalsmeer. U kunt kiezen tussen 10 uur, half 12 of half 2."

"Dat is een leuk bericht. Doet u maar half 2."

"Speelt u mee met de Postcodeloterij?"

"Nee, hoezo?"

"Indien u na de screentest wordt geselecteerd voor deelname aan 'Eén Tegen Honderd', dan moet u wel lid worden van de Postcodeloterij."

Wordt dus vervolgd............

Mvgr - B