retjudyy
door retjudyy Jan 24, 2018 om 12:16
Geldzaken & recht

Tan codes ing

Tan code afschaffen is voor mij 85 jaar moeilijk
Bij de Ohra moet je inloggen met Digid en wil je meer weten dan krijg je een site met een nummer bv F ...... en via e-mail krijg je dan bv F ...
vul dit via Copieren en plakken in en het is Oke
Dat zou de Ing ook moeten doen

1032 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 24, 2018 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor u komt er een oplossing hoor. Lees het hele artikel eens.

edrick3
door edrick3 - Jan 24, 2018 om 12:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ter info (van de INGcommunity):

ING | Expert

Hoi, fijn dat jullie het ook al opgepakt hebben. Vandaag in het nieuws dat we aan het veranderen zijn... Volgende week nieuw loginscherm... parallel stapsgewijs migreren en inderdaad, we gaan afscheid nemen van TAN... (Meer uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=JrjWdlFKjwE&feature=youtu.be). In het nieuwe ING is het zo dat als je de app hebt, de standaard 'mobiel bevestigen' wordt (dus met de app), als je de app niet hebt dan ontvang je wel nog een TAN-code.

mi
door miepje58 Jan 24, 2018 om 13:46
208 Antwoorden / 6 Vragen

De standaard wordt niet 'mobiel bevestigen' als je een Windows-telefoon hebt, want hoewel de app nu prima werkt gaan ze hem niet aanpassen voor mobiel bevestigen. Aangezien ik wél veel gebruik maak van de app - op vakantie wil ik elke dag mijn rekening checken - heb ik even gebeld. Die app wordt gelukkig niet de nek omgedraaid. Ik wacht dus op de 'oplossing' die er komt. Ga natuurlijk niet honderden euro's uitgeven voor een andere telefoon alleen omdat de bank dat wil ;-)

Cookies
door Cookies - Jan 24, 2018 om 12:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zeer slecht plan! Handig voor oplichters.

vul dit via Copieren en plakken in en het is Oke
Dat zou de Ing ook moeten doen

Ad
door Ad Habraken - Jan 25, 2018 om 10:36
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben blij dat ik niet bij deze [edit-redactie] bank ben een voorstel voor deze oudjes verander van bank!

Cookies
door Cookies Jan 25, 2018 om 10:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Toppunt van beschaving je woordgebruik.

Grunnen.
door Grunnen. Jan 25, 2018 om 10:49
509 Antwoorden / Vragen

Bedankt voor je nutteloze en beschaafde bijdrage @AHABRAKEN