ho
door hoorn23 Dec 9, 2010 om 13:54
Geldzaken & recht

Wanner kan ik de belbus vragen

Wanneer kan ik e.v.t de belbus bestellen om een garantie van elektrokoopjes af te dwingen?

1370 7 Rapporteer

vladja
door vladja - Dec 9, 2010 om 13:59
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Via de knop "contact" kan een verzoek indienen voor de belbus. Maar dan moet je er wel zelf eerst alles aan gedaan hebben en de redactie beslist of het een gevalletje Belbus is. (Daarvoor komen heel veel verzoeken binnen).

De Belbus is niet te bestellen!!!

Vladja

birdies
door birdies - Dec 9, 2010 om 18:46
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=hoorn23 schreef op donderdag 9 dec 2010, 13:54]Wanneer kan ik e.v.t de belbus bestellen om een garantie van elektrokoopjes af te dwingen?

Ik denk dat je garantie allang vervallen is tegen de tijd dat de Belbus eens langs kan rijden.

Misschien kunnen de mensen hier je helpen, maar dat moet je wel meer informatie geven.

ho
door hoorn23 - Dec 9, 2010 om 19:39
10 Antwoorden / 3 Vragen

Ter zijner tijd zal ik meer informatie geven indien het niet in orde komt met elektrokoopjes. In iedergeval gaat het om een navigatie apparaat van Garmin.

birdies
door birdies - Dec 9, 2010 om 19:42
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=hoorn23 schreef op donderdag 9 dec 2010, 19:39]Ter zijner tijd zal ik meer informatie geven indien het niet in orde komt met elektrokoopjes. In iedergeval gaat het om een navigatie apparaat van Garmin.

We 'horen' het wel. Succes in ieder geval.

ho
door hoorn23 - Jan 5, 2011 om 12:28
10 Antwoorden / 3 Vragen

Op 09-12-2010 vroeg ik wanneer ik de belbus kon bellen.
Na diverse geplaatste berichtjes van jullie liet ik weten hierop terug te komen.
Nadat ik thuiswinkel van mijn klacht heb ingeschakeld kan ik u meedelen dat door elektrokoopjes in Wijchen en de thuiswinkel in Den Haag alles keurig is afgehandeld en wel onder garante;
Hierdoor kan de belbus opstal blijven.

birdies
door birdies - Jan 5, 2011 om 12:31
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Mooi dat het is opgelost en bedankt voor de terug koppeling.

oo
door oosi - Feb 1, 2011 om 13:31
1 Antwoorden / 1 Vragen

bankstel na vijf maanden stof zowat versleten en een deel ingezakt op beide zitkanten echt aso hoe ze je daar dan behandelen