h1
door h1715 Jan 26, 2017 om 11:58
Huishouden & energie

Abonnement AD Rotterdams Dagblad voor AOW'ers

Ik vraag mij af of er onder de leden ook AOW'ers zijn die een abonnement hebben op het AD.
Ik vind de aanbiedingen die zij hebben veel te duur voor mensen met een AOW.
Ze hebben wel een speciale aanbieding voor "studenten"?, maar waarom niet voor AOW'ers?
Ik heb een brief geschreven naar het AD, maar kunnen hier niets mee.
Ik wil nu graag weten of er AOW'ers zijn die al een "duur" abonnement hebben en of er AOW'ers
zijn die wel mee kunnen gaan in mijn verhaal?
En heel misschien kan KASSA hier iets aan doen?

1234 16 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 26, 2017 om 12:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Sorry hoor, maar hier zakt mijn (jogging)broek vanaf. Als je het te duur vindt, kun je ook gezamenlijk met de buren een abonnement nemen. Je kunt ook naar de bibliotheek gaan, daar kun je kranten/tijdschriften helemaal gratis lezen.

Waarom wel goedkoper voor studenten? Omdat ze proberen jongeren aan het lezen van de krant te krijgen, aangezien het aantal abonnees steeds verder terug loopt.

marita5
door marita5 Jan 26, 2017 om 12:04
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Bij u zakt wel vaak de broek af, nog even en uw broek gaat alleen over de straat ;-))

Cookies
door Cookies Jan 26, 2017 om 12:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hij zakt veel vaker af dan ik hier laat weten. Wordt steeds gekker hier.

tijger1
door tijger1 Jan 26, 2017 om 12:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou toch maar bretels vragen, bijvoorbeeld voor Valentijsdag:-))

marita5
door marita5 Jan 26, 2017 om 12:48
11535 Antwoorden / 15 Vragen

@Carola.83 , Hij zakt veel vaker af dan ik hier laat weten , hopelijk dan met plezier .;-))

Cookies
door Cookies Jan 26, 2017 om 13:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: bretels zijn voor dikbuikige mannen. Mijn naam is vrouw.

tijger1
door tijger1 Jan 26, 2017 om 13:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Dat is mij bekend, maar met deze kou rondlopen met uw broek op uw schoenen, vraagt om ongewone maatregelen.

marita5
door marita5 - Jan 26, 2017 om 12:03
11535 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo1715 ,

Verwijder de brief , u bent op een openbaar forum , al uw privegegevens zijn te lezen , klik op de knop bewerk en verwijder , doe dit binnen 1 uur .

jo
door jorisw - Jan 26, 2017 om 12:05
4340 Antwoorden / 1 Vragen

AOWers hebben weer andere voordelen die anderen weer niet hebben. Gratis geld bijvoorbeeld waarvan nog maar de vraag is of jongeren (die nu de premie ophoesten voor de AOW-ers) daar ooit gebruik van kunnen gaan maken. En allerlei andere kortingen natuurlijk die voor jongeren ook niet bestaan.

ja
door jackyh Jan 26, 2017 om 12:11
953 Antwoorden / 4 Vragen

Dit is het summum van gotspe.

tenormin
door tenormin Jan 26, 2017 om 12:22
16850 Antwoorden / 108 Vragen

@jorisw: gratis geld? Voorbeeld ajb wat "gratis geld" is.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 26, 2017 om 12:10
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik was laatst bij de Aston Martin dealer en echt hij was veel te duur.
Kan Kassa in de uitzending niet eens aandacht hieraan besteden?
Niet alle veertigers kunnen nu zo'n auto kopen maar alle jonge miljonairs wel.
Het is niet eerlijk!

Cookies
door Cookies Jan 26, 2017 om 12:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Beetje harder werken, kun je die auto kopen als je rond de 70 bent.;-)

tijger1
door tijger1 Jan 26, 2017 om 12:34
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of anders vast wel een brommobiel. Lekker scheuren.:-))

costnix
door costnix Jan 26, 2017 om 16:03
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Met een pak kranten kan je ook scheuren :-)

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 26, 2017 om 19:08
3449 Antwoorden / 25 Vragen

@costnix, daar gaat mijn droom.
Zal de nee-nee sticker van mijn brievenbus halen om een scheurende start te maken.

fa
door familyman - Jan 26, 2017 om 12:16
888 Antwoorden / 1 Vragen

En waarom zou u als 65+ 'een speciale' prijs moeten krijgen bij het ad? Dat is iets wat u vindt.
Als lotgenoot (65 + bedoel ik) heb ik, net als alle andere bewoners van Nederland een bepaald/beperkt inkomen.
En ieder voor zich bepaald wat hij/zij wel belangrijk vindt en betaalt dat met wat er na de vaste lasten 'over' is, dus keuzes maken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 26, 2017 om 12:24
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Dit lijkt mij een vraag die bedoeld is voor de Kassa redactie. Wij zijn een forum van vrijwilligers die vragen van consumenten proberen te beantwoorden op basis van kennis en ervaring, eer en geweten. Wij zijn niet vebonden aan / gebonden met de KASSA redactie.

tijger1
door tijger1 - Jan 26, 2017 om 12:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat dacht u van bijstandtrekkers, arbeidsongeschikten, grote gezinnen, alleenstaande ouders, of gezinnen waar maar één inkomen binnenkomt? Allemaal een ander tarief? Doe niet zo mal.

U kunt de krant ook op het internet lezen. Of delen met de buren zoals gezegd.

Cookies
door Cookies Jan 26, 2017 om 12:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Die andere groepen zijn natuurlijk helemaal niet belangrijk, want daar valt TS niet onder.

tijger1
door tijger1 Jan 26, 2017 om 12:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Oh, dat had ik nog niet begrepen:-))

Wi
door Wil_H - Jan 26, 2017 om 13:51
270 Antwoorden / Vragen

Ik zou zeggen: Ga weer studeren. Dan geniet je nog veel meer voordeeltjes en je wordt er nog wijzer van ook.

simon55
door simon55 - Jan 26, 2017 om 15:16
1556 Antwoorden / 5 Vragen

U kunt er zelf iets aan doen en dat is niet aanschaffen.Ik zat hier al te wachten totdat er weer n AOW-er voorbijkwam die loopt te piepen en t te duur is voor dit en dat.Ik heb zelf ook AOW en lekker pensioen en heb nu nog meer dan dat ik werkte en toen had ik al n uitstekend salaris,en anders neem lekker n bijbaantje maar niet lopen piepen en zeuren hier deel de krant maar met buren u de voorkant zei de rest..........tis hier geen klachtenburo......... toedeloe

costnix
door costnix - Jan 26, 2017 om 16:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U kunt er voor zorgen door meer geld voor uw kassa te generen met een bijbaantje.
zelf heb ik een abonnement op de Geen Krant.

gerbera
door gerbera - Jan 26, 2017 om 16:22
7374 Antwoorden / 14 Vragen

Ik vind de aanbiedingen die zij hebben veel te duur voor mensen met een AOW.
Kan u wel vinden maar het AD dus niet.
Hebben wij AOW 'ers, ja daar val ook ik onder, het nu zo slecht of hebben een aantal echt last van een winterdip.
Dat verklaart een hoop over al dat gemopper. Blijkbaar ontgaat het u dat u in veel gevallen onder de noemer korting valt.
Neem openbaar vervoer, atractieparken en ga zo maar door. En neem anders de tip van @carola83 ter harte.

akkerdistel
door akkerdistel - Jan 26, 2017 om 19:15
1790 Antwoorden / 3 Vragen

tl;dr

Ook het AD (net als alle andere dodebomen, die overigens allemaal verdacht veel op elkaar lijken) zou je niet moeten willen lezen, beter ga je zelf op onderzoek uit naar nieuws dat wel onafhankelijk is c.q. check zelf de bronnen. Nog een tipje; verwacht dat ook niet bij de NOStaatspropaganda.

ekiem
door ekiem - Jan 26, 2017 om 19:31
676 Antwoorden / 100 Vragen

Tja, AOW of niet , de kranten hebben het moeilijk met de terug lopende abonementen. Je kunt inderdaad ook gratis de krant lezen in de Bieb.
Afhankelijk van je voorkeur is er ook de mogelijkheid om een digitaal abonement te nemen. Scheelt enorm , is bijna de helft goedkoper. Moest eraan wennen maar weet nu niet meer beter. Ik geef toe, de papieren krant heeft wel mijn voorkeur maar alles went en het scheelt, zoals gezegd, ruim de helft.

Ekiem

aurora1
door aurora1 - Jan 26, 2017 om 22:13
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat een genante vraag heeft u. Ik voel haas plv schaamte.
Neem de nieuwsbrief van het AD en stop met klagen, zeuren en verongelijkt doen. Driewerf bah.

fr
door frans56 - Jan 27, 2017 om 10:35
230 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo H1715
Aangezien U hier reageert op dit forum heeft U de beschikking over internet.  Doe net als ik, geen krantje meer bij het ontbijt maar een laptop.
Daarmee bezoek ik iedere morgen een aantal site's van, ja inderdaad, ook het AD en een paar websites's van kranten hier uit de regio.
Ook bezoek ik sites als rtlnieuws, NOS etc...    En dat is helemaal gratis.  Een betaalde krant is hier al meer dan 10 jaar geleden de deur
uit gedaan.

wi
door wilhelmina59 Jan 27, 2017 om 11:15
520 Antwoorden / 0 Vragen

Wat wel jammer is  is dat steeds meer tv zenders hun tt pagina's opheffen.
BBC,Canvas en Ketnet, (SBS) de RTL's per april
Naast inderdaad het internet was smorgens ontbijt en BBC spellen.
Laptop neemt nl plaats in op tafel:-)

Apetjoek
door Apetjoek - Jan 27, 2017 om 10:53
234 Antwoorden / 16 Vragen

Beste H1715 , vroegeh toen ons kinder nog klein waar , liepen zij de krant voor wat ekstra zakgeld en kregen zij een krant ekstra voor hullie thuis .
Tip 1 , gaat zelluf de courant rondbrengen krijg ie ook un ekstra krant voor u eige.
Tip 2 , gaat naar het statie en vis daar un ouwe krant van gisteren uit de vullisbak.
Tip 3 , gaat naar de visboer die doet de vis inpakken in de krant van gisteren.
Tip 4 , neem toch de Telegraaf.