w.
door w.meems Oct 2, 2020 om 13:12
Huishouden & energie

Alles in 1 contract

budget alles in 1 heeft een zender wijziging door gevoerd, betreft de regionale zenders o.a. tv noord , tv noordholland, tv brabant , dit zijn 
zenders waar ik veel naar kijk. i.v.m. familie  brabant , tv noord , en kinderen in noord holland, butget zegt dat ik niet kostenloos van het
contract af kan, maar na een wijziging kan ik toch kostenloos annuleren?

2352 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

alexishoop
door alexishoop - Oct 2, 2020 om 13:35
562 Antwoorden / 6 Vragen
1

Alle regionale zenders zijn vanaf 4 juli 2017 alleen beschikbaar in de betreffende en aangrenzende provincies. Benieuwd naar wat je nog wel kunt kijken? Zie hier een handig overzicht.



heb je all in de appstore van je TV gekeken of er een regio TV app is ? 

marita5
door marita5 - Oct 2, 2020 om 13:35
11535 Antwoorden / 15 Vragen
1
rj
door rjw Oct 3, 2020 om 21:38
3281 Antwoorden / 5 Vragen

Een wijziging van het zenderpakket valt niet onder de algemene voorwaarden. Volgens art. 3.3 kunnen ze het aanbod wijzigen. Maar dat verandert dus niet het contract. Zou ook raar zijn als je tot in lengte van dagen exact hetzelfde zou moeten leveren. Als een zender stopt of opeens heel veel geld gaat vragen zouden alle klanten dan op kogen stappen.

mahadma
door mahadma - Oct 2, 2020 om 13:59
11571 Antwoorden / 51 Vragen
0

Een wiijziging van zenderaanbod is niet voldoende om het contract open te brken. Kijk een op de websites van de tv stations die u wilt ontvangen, heel vaak en zoniet altijd heeb die zender een ontvangst optie via internet.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 2, 2020 om 14:31
16885 Antwoorden / 202 Vragen

@MAHADMA, kijk even naar de info die @MARITA5 al gaf met de verwijzing naar de info van de ACM (Consuwijzer) en ook de wetgeving die ik geef.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 2, 2020 om 14:14
16885 Antwoorden / 202 Vragen
1

Als u bedoelt dat u de zenders die u noemt nog uitsluitend tegen betaling zou kunnen zien is dat, onder verwijzing naar de info die ik geef een eenzijdige wijziging in de eerder tussen u en die provider aangegane overeenkomst en kunt u dus kosteloos overstappen naar een andere.

Door het toch kunnen kijken naar andere regionale zenders zou u dan immers meer moeten betalen en/of kunt u dat in tegenstelling tot eerder nu niet meer.
Dat er eventueel andere zenders voor in de plaats komen is dan m.i. niet van belang. Het gaat over uw kijkerswensen die u eerder had bevestigd in de oorspronkelijk aangegane overeenkomst.

De genoemde verwijzingen naar de hiervoor geldende wetgeving, u kunt op basis van eenzijdige wijziging de overeenkomst te ontbinden:   https://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-6/artikel265/  en zie ook deze voor nadere uitleg: https://www.juridischloket.nl/aankopen-en-garantie/garantie/schadevergoeding-bij-niet-nagekomen-overeenkomst/  Dit aanvullend op de info die al via de verwijzingen van @MARITA5 kreeg.

gerbera
door gerbera - Oct 2, 2020 om 15:40
7374 Antwoorden / 14 Vragen
0

Wijziging in het zenderaanbod is geen reden om het contract op te zeggen, alleen tariefswijziging geeft u die mogelijkheid.

lees hier

panter22
door panter22 - Oct 2, 2020 om 18:31
6599 Antwoorden / Vragen
1

Bij de regionale zenders bij TV basis staat:
Alle regionale zenders zijn vanaf 4 juli 2017 alleen beschikbaar in de betreffende en aangrenzende provincies. 
https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/tv/tv-basis
en:
https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/docs/Uitzendgebied.pdf
de regionale zenders kun je toch ook op de computer zien. bv omroep brabant
https://www.omroepbrabant.nl/tv
Wat wil je dan?
Ook bij KPN kun je ook niet alle regionale zenders zien.


justmeagain
door justmeagain - Oct 3, 2020 om 00:11
623 Antwoorden / 8 Vragen
0

Een provider mag zonder dat u op kunt zeggen eenzijdig zijn aanbod wijzigen. Dit doen ze door weinig bekeken zenders te schrappen en andere zenders in het aanbod op te nemen. U betaalt niet extra voor de regionale zenders dus u bent aan uw contract gebonden.

Tryingtohelp
door Tryingtohelp - Oct 4, 2020 om 12:11
53 Antwoorden / 3 Vragen
0

Beste W.Meens,

ik betwijfel of budget het hier wel bij het juiste einde heeft.
Op Consuwijzer, https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/abonnementen/aanbieder-verandert-prijzen-of-algemene-voorwaarden , lees ik de volgende tekst:

Wanneer mag ik mijn abonnement kosteloos opzeggen?

Is de wijziging in uw nadeel? Bijvoorbeeld omdat de prijs omhoog gaat of omdat er televisiezenders verdwijnen? Dan mag u het abonnement zonder verdere kosten opzeggen.

dit lijkt mij het geval te zijn als ik u goed begrepen heb. Ik zou budget hier op wijzen (wellicht consuwijzer nog raadplegen of in cc van email zetten).
Hoop dat u snel weer kunt genieten van uw geliefde tv-zenders.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer