ho
door hoorn23 Oct 9, 2016 om 12:13
Huishouden & energie

Belbus

Nadat  ons bankstel opnieuw is overtrokken en terug kwam bleek het heel erg mis te zijn.
scheve naden, te smalle armleiningen, verschil in hoogte bij rugleuning en van de totale opvulling klopt helemaal Niets.
De 2 reparaarteurs (stoffeerders) hadden hun antwoord mooie voorbereid met: het moet allemaal nog gaan zitten door gebruik. zij wilden het bankstel ook weer meenemen maar dat heb ik geweigerd, omdat ik denk het dan helemaal nooit meer terug te zien.
Zij kwamen aan de deur en leken mij betrouwbaar. Ik hoefde niets aan te betalen maar pas bij de eind oplevering.
De kosten hiervoor heb ik kas betaald en wel € 2000.
Kunt u hierbij wat voor ons betekenen,
Met vriendelijke groet,
W. van Hoorn
[edit persoonlijke gegevens-redactie]

1637 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 9, 2016 om 12:17
7214 Antwoorden / 3 Vragen
2

Ga eerst even uw persoonlijke voor iedereen zichtbare gegevens weghalen via "bewerk".
Belbus: http://kassa.vara.nl/rubrieken/belbus
Contact met Kassa:
http://kassa.vara.nl/pagina/contact


heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 9, 2016 om 12:17
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Dan kunt u beter de redactie benaderen . De gegevens vindt u op de site. Dit is een forum van vrijwilligers die naar eer, ervaring, kennis vragen proberen te beantwoorden.

Cookies
door Cookies - Oct 9, 2016 om 12:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Het emailadres van de Belbus is Belbus@vara.nl

Hier bereik je de belbus niet.

ha
door hamburger - Oct 9, 2016 om 12:24
84 Antwoorden / Vragen
0

Zij kwamen aan de deur en leken mij betrouwbaar.

Bepaald geen betrouwbare referenties. Heeft u n a w gegevens?

tijger1
door tijger1 - Oct 9, 2016 om 12:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

"Zij kwamen aan de deur en leken mij betrouwbaar". U moet ook helemaal niets aan de deur kopen. 
Voor € 2.000 koop je zowat een nieuw bankstel. En hoe wisten zij dan dat u uw bankstel opnieuw bekleed wilde hebben? 

U bent blijkbaar een willig slachtoffer, want u zet hier ook zomaar uw privé gegevens neer. 

U bent nu gewoon op een andere manier bestolen.

edrick3
door edrick3 - Oct 9, 2016 om 12:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Lekker handig om hier - op een openbaar forum - je persoonsgegevens te vermelden.
Komen er binnenkort nog meer van die 'handige harries' bij je aan de deur voor klusjes: tuin verzorgen, schoorsteenvegen, etc.
En wie betaalt er nu € 2000 contant voor een bankstel bekleden.....
Tja...

tenormin
door tenormin - Oct 9, 2016 om 12:31
16850 Antwoorden / 108 Vragen
0

Begrijp ik nu goed dat u aan de deur door colporteurs te overtuigen bent geweest om uw bankstel opnieuw te laten stofferen? Zonder dat u ook maar iets van die lui afwist? En ja, ook nog cash betalen, dus alles lekker zwart. Fijne jongens. Een heleboel mensen lijken betrouwbaar, begrijp alleen niet dat u zoveel geld uitgeeft aan iets/iemand die u helemaal niet kent. De Belbus zal hier echt niet voor op pad gaan, ben ik bang. Wat een zonde geld, beste hoorn23. U kunt uw naam en verdere gegevens weghalen tot een uur na uw vraag, op de bewerk knop, is veel beter voor u.

mathijs_b
door mathijs_b - Oct 9, 2016 om 21:18
641 Antwoorden / 77 Vragen
0

Ben blij dat u het bankstel terug hebt gekregen! Het had ook erger kunnen aflopen!

ja
door janf43 - Oct 9, 2016 om 21:22
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

De 2 reparaarteurs 
dat ziet er indrukwekkend betrouwbaar en deskundig uit...

ph
door philip36 - Oct 10, 2016 om 09:55
2275 Antwoorden / 4 Vragen
1

Waarom heeft u betaald als het pas bij de eindoplevering betaald moest worden.
Lijkt me, gezien uw klachten, dat dit geen eindoplevering was.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer