Kleur mijn interieur.nl
Heeft iemand ervaring met Kleur mijn interieur.nl? Ik heb ik september 2 rollen behang besteld, in oktober ontvangen, maar 1 rol was verkeerd bedrukt. Tot heden na verschillende emails, brieven en telefoontjes nog geen goede rol ontvangen en ook geen geld retour gehad. Inmiddels ook een aangetekende brief gestuurd. Wat te doen?
Dag debbie88,
In principe is het zo dat als de verkoper niet kan of wil leveren, hij je de aankoopsom binnen 30 kalenderdagen moet terug betalen. Nu je al een aangetekende brief hebt geschreven en daarop geen reaktie ontving, heb je een grote kans dat dit bedrijf niet bonafide is. Als dat zo is, dan zul je letterlijk naar het bezoekadres moeten gaan (als dat tenminste op de sit vermeld staat om je geld op te eisen.
Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.
@
Ik schreef: ..............(als dat tenminste op de sit vermeld staat om je geld op te eisen.
dat moet zijn:
..........(als dat tenminste op de site vermeld staat om je geld op te eisen).
ReadAC.
@
nog niet goed:
..............(als dat tenminste op de site vermeld staat) om je geld op te eisen.
ReadAC.
Ik heb nu anderhalve week geleden via internet plakplastic besteld via deze site, www.kleurmijninterieur.nl en direct betaald. bij het product stond een levertijd aangegeven van 4 tot 6 werkdagen, die zijn nu dus al zeker voorbij. Ik heb nu een mailtje gestuurd, maar ben erg bang, ook nu ik op internet al de 2e negatieve reactie over dit bedrijf lees, dat dit bedrijf niet betrouwbaar is. Ik wacht het nog heel even af... ze zijn in elk geval sterk in zoekmachine marketing... bij een zoekopdracht in bijv. google kome je bijna niet om ze heen. heb ook het idee dat ze een hele rits aan websites hebben, met telkens net weer een iets andere smoel, die allemaal van het zelfde bedrijf zijn.
HIER staan de algemene voorwaarden die deze site hanteert.
Lees m.n. de Aansprakelijkheid welke voor mij reden zijn om hier niet te kopen.
2de reden om hier geen boodschappen te doen is dat zij niet aangesloten zijn bij een webwinkel keurmerk zie HIER
Ik controleer ook altijd op de website van zo'n keurmerk of de site daadwerkelijk is aangesloten hierbij!
BTW
De wet staat altijd boven de voorwaarden.
Dank jullie voor de reacties.
Ik heb inmiddels nogmaals een aangetekende brief gestuurd en gebeld dat die brief er aan kwam. En dat dan weer via de mail bevestigd. In de brief had ik onder andere geschreven dat wanneer zij niet zouden betalen of mij een nieuwe rol behang zouden sturen ik genoodzaakt was andere maatregelen te treffen en ook dat ik bij kassa al navraag had gedaan.
Binnen drie dagen had ik mijn geld terug. Gelukkig!
Maar bij dit bedrijf koop ik nooit meer iets, jammer want op de website staan leuke
dingen!
Nogmaals bedankt en succes!
Mijn idee:
Niets kopen bij deze zaak.
Het enige wat lijkt te tellen is "geld ontvangen" ... wij hadden een behangrand besteld. Op de site stond 5 meter, maar bleek in realiteit slechts 4.75 meter te zijn. Bovendien zit er aan het begin een niet goed te verwijderen sticker, waardoor je effectief nog minder van je rand kunt gebruiken.
Wordt niet op emails gereageerd, geen passende oplossing. Ook de verzending was bedroevend slecht. Doosje waarin inhoud heel gemakkelijk kan beschadigen.
Kortom, een bedrijf dat geen enkel plezier lijkt te hebben in de eigen bedrijfsvoering, en enkel geïnteresseerd lijkt te zijn in het ontvangen van geld.
Jammer, want inderdaad de website ziet er op zich erg leuk uit, en de artikelen zijn ook leuk.
Groetjes
Marius
reactie op Debbie88 : levering behang
Een fout in behang is uiteraard te betreuren.
In geval van een klacht wordt doorgaans het behang vervangen. In dit geval zat daar een levertijd op omdat het behang van de firma Eijffinger opnieuw geproduceerd moest worden. Aanvankelijk is door Eijffinger aangegeven dat het in week 45/46 zou komen later hebben ze dat bijgesteld naar week 50. Dit is ook overmacht aan de kant van Kleur mijn interieur. Omdat dat uiteraard erg lang is heeft Kleur Mijn Interieur aangeboden het aankoopbedrag te crediteren.
Debbie88 is hiermee akkoord gegaan.
De creditering heeft plaatsgevonden binnen de afgesproken termijn en daarmee is volgens ons de klacht ook netjes afgehandeld.
Jammer dat door Debbie88 daarna in december deze klacht is geplaatst en ook nog in februari (?) wordt vermeld dat er gedreigd is met aangetekende brief en andere maatregelen welke totaal geen invloed hebben gehad op de situatie.
kleurmijnint... schreef op woensdag 29 sep 2010, 12:48: reactie op Debbie88 : levering behang
Een fout in behang is uiteraard te betreuren.
In geval van een klacht wordt doorgaans het behang vervangen. In dit geval zat daar een levertijd op omdat het behang van de firma Eijffinger opnieuw geproduceerd moest worden. Aanvankelijk is door Eijffinger aangegeven dat het in week 45/46 zou komen later hebben ze dat bijgesteld naar week 50. Dit is ook overmacht aan de kant van Kleur mijn interieur. Omdat dat uiteraard erg lang is heeft Kleur Mijn Interieur aangeboden het aankoopbedrag te crediteren.
Debbie88 is hiermee akkoord gegaan.
De creditering heeft plaatsgevonden binnen de afgesproken termijn en daarmee is volgens ons de klacht ook netjes afgehandeld.
Jammer dat door Debbie88 daarna in december deze klacht is geplaatst en ook nog in februari (?) wordt vermeld dat er gedreigd is met aangetekende brief en andere maatregelen welke totaal geen invloed hebben gehad op de situatie.
Grappig een reactie in september op een topic uit december.... Als creditering net zolang duurt als jullie reactie gaat het inderdaad wel lang duren ;)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Huishouden & Energie
Maar 1 radiator in gebruik
Ik woon in een gezinswoning, met beneden een woonkamer+keuken en boven een slaapkamer, badkamer, en werkkamer.
Ik heb het niet snel koud, dus is de gemiddelde temperatuur in de woning laag, en staan de meeste radiatoren uit. Als ik aan het werk ben in de werkkamer, zet ik de verwarming 10 minuten aan en dan is het warm voor twee uur, zonder de rest van het huis op te warmen.
Is dit
...
Lees meer
Hoe krijg ik de stank uit de afvoer van de douche?
Onze afvoerput van de douche stinkt behoorlijk naar bederf. Hij loopt wel goed door en we hebben al van alles geprobeerd. Niets helpt. In dezelfde ruimte is er niks aan de hand met de afvoer van het bad en wastafel. Ook in de rest van het huis hebben we geen problemen met afvoer of riool. Wie heeft de oplossing? Lees meer
Muizenbestrijding, wat helpt wel en niet??
Sinds kort woon en werk ik in Amsterdam. Daar ben ik erg blij mee.
Maar wat ik geregeld hoor van collega's en vrienden en zelf ervaar is echt een overlast in deze grote stad: muizen!
Veel gezocht op internet en rondgevraagd om er vanaf te komen maar er word gezegd; ze deinzen nergens meer voor terug...Dat kan toch niet? Weet iemand een tip waardoor we ze op afstand kunnen houden? (natuu
...
Lees meer