ne
door nelpaard Feb 2, 2009 om 20:02
Huishouden & energie

Leen Bakker Wii spel

Ik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen, dus hier maar.

Leen bakker heeft 2 weken lang een leuk WII spel als je voor meer dan 800,- euroos aanschaft, ik werk en ga dus gisteren op koopzondag voor mijn hele nieuwe huis gordijnen bestellen ter waarde van 1300, - euroos, krijg ik te horen dat het afgelopen is, mag toch aannemen dat de reclame van af maandags begint, maar neen hoor, kreeg nul op mijn vraag!!enigzinds coulantse bestaat daar niet!! valt mij tegen, als ik dit had geweten was ik naar Kwantum gegaan, die had gisteren 19% btw verlaging.

544 6 Rapporteer

rb
door rbuisman - Feb 2, 2009 om 20:36
25 Antwoorden / 5 Vragen

Enwat is de vraag? :)

groet,

Ryan

kiran
door kiran - Feb 2, 2009 om 20:39
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@nelpaard

Lopen reclame's niet van maandag t/m zaterdag?

2 weken lang: dus aktie was al aan het eind? Grote kans dat die wii toch toevallig  .... sorry, 'opperdepop' was ....

Aan de andere kant? U weet toch dat die extra dingetjes er alleen maar zijn, om u die winkel binnen te lokken? Een wii bij de gordijnen, een fiets bij een bankstel .....

Maar ja ... toch jammer.  M.vr.gr.

ne
door nelpaard - Feb 2, 2009 om 21:29
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ze hoeven mij niet naar binnen te lokken, ik heb daar mooie stof gezien voor mijn hele huis aan te kleden, dus toch een aankopen gedaanvan ruim 1300,-euroos, maar het was gisteren koopzondag, en waar blijf dan het aanbod???

stacey
door stacey - Feb 2, 2009 om 21:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

--mag toch aannemen dat....... ---

Iedereen neemt maar aan dat.......tegenwoordig en dan achteraf klagen.........

Je kunt op internet datum van folder/aanbiedingen controleren, er liggen veelal folders in de winkel waar de looptijd op staat En je kunt het voor je wat gaat kopen even navragen........

De nieuwe folder loopt van (zondag) 1 t/m (zaterdag) 14 februari daar staat Wiij aanbieding niet in dus het zal de voorgaande folder geweest zijn en die liep dan dus t/m 31 januari en dat was zaterdag.........je was dus een dag te laat.

Wanneer aanbiedingen ingaan en hoe lang ze duren mogen ze zelf bepalen dus dat kan per winkel verschillen.

Succes,

kiran
door kiran - Feb 2, 2009 om 21:45
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@nelpaard

"Ze hoeven mij niet naar binnen te lokken".

Okay dan, maar u ging wel naar binnen .... en wilde die wii.

U zegt zelf: was anders naar de Kwantum gegaan. Goed, die was misschien wellicht wat goedkoper met zijn gordijnen, maar ook bij die kreeg u geen wii. Dus waar gaat het over?

Wii of gordijnen .........

ma
door marijke1979 - Apr 14, 2009 om 21:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

hoi hij hebben ook op koopzondag een bankstel gekocht (feb 2009)bij leen bakker twv 750,- dus wij hadden een nintendo ds helemaal leuk nou mooi niet we zitten nu in april 2009 na weken bellen kregen wij tehoren dat wij  geen recht hebben op de ds omdat we met iemand hebben afgerekent die een andere prijs had afgerekent en wel de getekende bon van de ds gegeven (nitendo bon) dus we worden gewoon belazerd we hebben alle bonnen thuis getekent en wel lekker makkelijk komen ze er weer van af want ja wat moeten wij nu doen wie heeft er een tip

vriendelijke groet marijke