li
door lisa60 Aug 11, 2014 om 15:09
Huishouden & energie

Wat moet ik nog verder doen?

Wasmachine INDESIT geleverd door Media Markt. Apparaat vertoont kortsluiting, lekkages, programma´s die niet werken ,enfin, teveel om op te noemen. Monteur is al 3x geweest. Kan de oorzaak niet vinden. Een rit naar mediamarkt gemaakt. Monteur heeft een onderdeel besteld en het apparaat wordt ge her-programmeert. Consuwijzer al ingelicht..Wat kan ik verder doen. Ik wil gewoon een nieuw apparaat! Dit maandagochtendproduct kunnen ze komen ophalen..

1397 16 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 11, 2014 om 15:11
937 Antwoorden / 2 Vragen
0

Heeft u deze wens ook kenbaar gemaakt aan MM. Helaas dat u nu een IN DE SHIT machine heeft ( flauw, ik weet het )

li
door lisa60 - Aug 11, 2014 om 15:16
10 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, Kaasbroodje, ik ben al op Hoge Poten naar Media Markt geweest. Die heeft 30 minuten staan bellen met de monteurs.. Kwam niks bijzonders uit de bus. Wat zij me vertelden, was niks nieuws! Ik wacht nu nog steeds op de monteur. Mijn dagen zijn nu gevuld met werken en wachten op de was in de wasserette..pfff

kaasbroodje
door kaasbroodje - Aug 11, 2014 om 15:21
937 Antwoorden / 2 Vragen
0

Zou ze een brief sturen met de eis voor een nieuwe en dat ze binnen 14 dagen moeten handelen en zo, misschien uw rechtsbijstand er even na laten kijken als u die heeft. Soms hoeven ze alleen maar een brief te sturen, dan is MM er als de kippen bij.

@tijger1, ik heb een paar apparaten van indesit, het is niet altijd hopeloos, ik merk wel dat de kwaliteit soms wat lager is maar de prijs is er ook naar. Ik heb toch al veel plezier van die dingen gehad.

zoekster
door zoekster - Aug 11, 2014 om 15:43
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik ga er overigens vanuit dat u de wasmachine in de winkel heeft gekocht, aangezien u naar de winkel bent gereden.

(Bij bestellingen online komen ook het Webshop Keurmerk (Thuiswinkel waarborg) en de geschillencommissie Thuiswinkel in zicht.)

li
door lisa60 - Aug 11, 2014 om 15:58
10 Antwoorden / 1 Vragen
0

Jawel Zoekster, ik heb het apparaat in de winkel gekocht en cash betaald! 14 dagen daarna kwam MM het apparaat brengen en aansluiten. Mijn oude wasmachine, een Bauknecht, was al reeds door een paar studenten opgehaald.

zoekster
door zoekster - Aug 11, 2014 om 16:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=lisa60 schreef op maandag 11 aug 2014, 15:58]Jawel Zoekster, ik heb het apparaat in de winkel gekocht en cash betaald! 14 dagen daarna kwam MM het apparaat brengen en aansluiten. Mijn oude wasmachine, een Bauknecht, was al reeds door een paar studenten opgehaald.
Oké, dan nu meteen een klacht op klachtenkompas.nl zetten. Dat is uw beste kans (voor nu) om een nieuwe te krijgen. Zet er in uw klacht even bij in welke winkel u de wasmachine heeft gekocht.

zoekster
door zoekster - Aug 11, 2014 om 16:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

En benoem alle defecten die de machine heeft en heeft gehad. Het is nooit te veel om op te noemen ;-)

li
door lisa60 - Aug 11, 2014 om 18:47
10 Antwoorden / 1 Vragen
0

@Zoekster.Ik heb mijn klacht al op klachtenkompas.nl gezet. Bedankt voor de tip! Ik hou jullie op de hoogte! Ben zelf benieuwd hoe dit gaat aflopen!

li
door lisa60 - Aug 11, 2014 om 18:52
10 Antwoorden / 1 Vragen
0

nog vergeten te vermelden> ik heb de machine op 2 juni 2014 gekocht!

li
door lisa60 - Aug 17, 2014 om 16:44
10 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het is gelukt na 4 weken mailen, bellen, en mailen, en rijden, en wachten.
Morgen wordt een nieuwe wasmachine gebracht. De oude ´´nieuwe´´ wordt opgehaald. Hopelijk nu geen gedoe meer. Afwachten maar weer. Heb wel ergens gelezen dat de machines van tegenwoordig niet lang meegaan! Goedkope onderdelen! Goed voor 5 jaar wassen!
Bedankt voor alle goede raad! Zonder jullie raad, vooral de tip van ``Zoekster``, zou ik niet weten hoe ik alles moest oplossen. Nogmaals bedankt!

Cookies
door Cookies - Aug 17, 2014 om 16:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Voortaan maar geen Indesit meer kopen. Beter een ietsje meer uitgeven voor een middenklasse wasmachine.

zoekster
door zoekster - Aug 17, 2014 om 19:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=lisa60 schreef op zondag 17 aug 2014, 16:44]Het is gelukt na 4 weken mailen, bellen, en mailen, en rijden, en wachten.
Morgen wordt een nieuwe wasmachine gebracht. De oude ´´nieuwe´´ wordt opgehaald. Hopelijk nu geen gedoe meer. Afwachten maar weer. Heb wel ergens gelezen dat de machines van tegenwoordig niet lang meegaan! Goedkope onderdelen! Goed voor 5 jaar wassen!
Bedankt voor alle goede raad! Zonder jullie raad, vooral de tip van ``Zoekster``, zou ik niet weten hoe ik alles moest oplossen. Nogmaals bedankt!
Hartstikke mooi dat het je gelukt is dit maandagmorgenproduct te vervangen voor een (hopelijk) betere machine.

Bedankt voor het terugmelden.

czar
door czar - Aug 17, 2014 om 20:06
1209 Antwoorden / 20 Vragen
0


Ik zou niet te vroeg juichen, het blijft een Indesit en die staan niet bepaald bekend om hun betrouwbaarheid. Ik heb er destijds vanaf gezien en een gereviseerde 2-de hands van een ander merk gekozen, die het overigens na 5 jaar nog probleemloos doet.
Het lijkt wel of Indesit vooral op maandag produceert :-)

li
door lisa60 - Aug 18, 2014 om 06:41
10 Antwoorden / 1 Vragen
0

Het is een Siemens geworden. Weliswaar wat bijbetaald, maar goed.. afwachten maar hoe deze het gaat doen.Een mooie dag allemaal!

zoekster
door zoekster - Aug 18, 2014 om 06:42
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Zet uw klacht op klachtenkompas.nl

Daar is webcare van Mediamarkt aanwezig en het oplossingspercentage is hoog!

(gaat vaak heel wat sneller dan het via de winkel proberen op te lossen)

czar
door czar - Aug 18, 2014 om 10:14
1209 Antwoorden / 20 Vragen
0

[quote=lisa60 schreef op maandag 18 aug 2014, 06:41]Het is een Siemens geworden.

Verstandig!
Je hebt inmiddels vast een hele hoop was liggen :-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

vandaorchidee
vandaorchidee - May 8, 2024 om 07:50
Winkels & webshops

FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR

Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.

Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .

Waarom doet de Vomar hier niets mee ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ida b
Ida b - May 10, 2024 om 12:19
Huishouden & energie

Rolluik

Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer