ro
door robvankampen Jun 17, 2013 om 19:27
Vakantie & reizen

Negatieve ervaring met vakantieveilingen.nl

Hebben er meer mensen ervaring met vakantieveilingen.nl die negatief is? Ik had een veiling gewonnen voor twee hotelovernachtingen in Brussel, moest meteen betalen, dat heb ik netjes gedaan. Kreeg een factuur en heb tot vijfmaal toe proberen te reserveren. Dat lukte steeds niet omdat het hotel steeds bezet was en nu is de bon verlopen, na een half jaar al !! Dit was mij niet bekend en wordt ook niet medegedeeld door de oplichters van vakantieveilingen...
Zo kan ik ook rijk worden. Ik wil graag de mensen waarschuwen niet in deze oplichterij te trappen. Vakantievelingen.nl ? vergeet het maar!! NIET DOEN

3936 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jun 17, 2013 om 19:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

U bent niet de eerste die op die manier geld kwijt bent. Zoek u maar eens op kassa dan ziet u meerdere mensen die geen gebruik hebben kunnen maken hun veiling voor hotels en derg.

dearagain
door dearagain - Jun 17, 2013 om 20:09
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*het adres van

VakantieVeilingen.nl is:

Emesa Nederland BV

Spaklerweg 52
1096 BA AMSTERDAM

T. +31 (0)20-7602200
F. +31 (0)20-7602201

KvK 52335631

dearagain
door dearagain - Jun 17, 2013 om 20:17
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*gezien de vele klachten op de diverse consumentenfora, lijkt het me beter om het bieden maar te laten

cvtechnieker
door cvtechnieker - Jun 17, 2013 om 21:38
80 Antwoorden / 15 Vragen
0

Wij hebben in tegenstelling tot uw verhaal al diverse veilingen gewonnen en deze zijn tot op heden altijd keurig door ons verzilverd.
Bij onze laatste gewonnen veiling van een wellness centrum kregen we enkele weken geleden het bericht dat het betreffende centrum haar deuren heeft gesloten en da er géén vergelijkbaar arrangement beschikbaar was en kregen daarom het door ons betaalde bedrag teruggestort wat ook binnen 3 dagen gebeurde.
Wel wil ik de tip geven dat wanneer een reservering online niet wil lukken dan gewoon even naar het hotel te bellen, werkt meestal wel beter.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

petra gerritse
petra gerritse - May 20, 2024 om 09:45
Geldzaken & recht

Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE

na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau. Lees meer

Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden

Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk     Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer

re
reuben748 - May 20, 2024 om 15:19
Huishouden & energie

Koken op gas of inductie

Dear forum members,

A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible). 
Intellectually I  should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an ... Lees meer