Obelink Winterswijk
Geachte mevrouw/meneer,
Ik probeer nu voor de tweede keer een reactie van u te krijgen.
Als ik voor Woensdag geen antwoordt heb ontvangen, gaat deze brief naar Kassa en Radar.
Bij Obelink in Winterswijk een luifel met luifelframe gekocht.
Thuis (in Emmeloord) heb ik de onderdelen in elkaar gezet en bleek dat het klemsysteem niet werkte. Deze klemden totaal niet.
Naar Obelink gebeld en heel verwonderd werd er gereageerd, zo van: “nou dat is vreemd er zijn er wel duizenden van verkocht en nooit een klacht gehad”.
Maar ik moest natuurlijk wel weer vanuit Emmeloord naar Obelink heen en terug ruim 350 km.
De meneer die mij hielp reageerde niet op mijn opmerkingen of het wel meer voor kwam,
en nog meer van dit soort vragen, maar kwam wel gelijk met een nieuw zakje met gemodificeerde klemmen, en begon meteen de onderdelen te vervangen.
Waarom haalde deze meneer niet meteen nieuw luifelframe uit het magazijn?
Dat zou een hoop werk gescheeld hebben.
Je gaat toch een nieuwe aankoop niet ter plekke repareren, maar je geeft toch gelijk een nieuwe set aan de klant!
Maar..... aangezien de stokken in dichte dozen zijn verpakt, kreeg ik sterk de indruk dat meneer dan tegen de lamp zou lopen, omdat misschien de hele partij of een gedeelte van de partij niet in orde zou zijn en hij niet dat risico wilde lopen.
Na 2 keer een mail te hebben gestuurd, geen enkele reactie van Obelink gekregen!
Enig idee voor hoeveel brandstof ik verreden heb door die stomme fout van jullie, de ontwijkende antwoorden op mijn vragen en de slechte service?
Had die klemmen gewoon naar Emmeloord gestuurd, dat had 10 keer goedkoper geweest.
Bedankt Obelink voor de piekfijne service!
Dubbelpost
Antwoorden[url=http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/obelink-winterswijk/?vHash=c749c73j&cHash=e32d0cfc6ca4e7ce5aa53d503a86ac28] Hier
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer