CarlosDieke
door CarlosDieke Feb 7, 2023 om 22:08
Vakantie & reizen

Welke koffers

In het programma van 7 februari was een koffer test, maar wat waren de merken van de koffers. En welk merk was nou het beste ?

1696 5 Rapporteer

Janzegt
door Janzegt - Feb 7, 2023 om 22:16
134 Antwoorden / Vragen

Dit kun je met de beste wil van de wereld toch geen serieuze test noemen?

sira
door sira - Feb 7, 2023 om 22:45
2362 Antwoorden / 24 Vragen
marita5
door marita5 Feb 7, 2023 om 22:47
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@sira , de merken en welke merk koffer het beste was wordt niet genoemd .

sira
door sira Feb 7, 2023 om 22:52
2362 Antwoorden / 24 Vragen

Ik heb het zelf niet gezien.
Als er geen merk wordt genoemd, is het een flutprgramma waar niemand iets aan heeft. Zonde van de zendtijd.

marita5
door marita5 Feb 7, 2023 om 22:53
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb het zojuist gezien , heeft niemand iets aan .

tenormin
door tenormin Feb 7, 2023 om 23:08
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@marita5, kijk eigenlijk nooit meer naar Kassa. Heb ik veel gemist? Ik bedoel: wat betreft antwoord geven op vragen? Vind er zo weinig meer aan tegenwoordig.

Ar
door AriEllis Feb 8, 2023 om 00:25
57 Antwoorden / Vragen

Pff.... écht een flutprogramma.

(Moet nu even plassen. (Knipoog naar het programma. ))

marita5
door marita5 - Feb 7, 2023 om 22:50
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Carlosdieke ,

Merk van koffer en welke de beste was wordt niet genoemd , mail naar kassa@bnnvara.nl.

Mabelle
door Mabelle - Feb 8, 2023 om 06:39
455 Antwoorden / 1 Vragen

Serieus? Ze testen koffers maar merken worden niet genoemd? Als dat de kwaliteit van de redactie is, begin ik Matthijs toch een beetje te begrijpen.

Gr
door Grunn1 - Feb 8, 2023 om 10:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Misschien eerst eens lezen waar het programma over gaat / voor is voordat men commentaar geeft.

Het is geen programma waarin merk producten getest worden of vergelijkt worden maar meer een soort semi wetenschappelijk onderzoeks programma met allerlei testen op een makkelijke simpele manier uitgelegd zodat iedereen het kan snappen.

Test over scootmobiels, niet over het merk ofzo maar hoe gevaarlijk ze kunnen zijn
Test over koffers, niet over het merk maar of ze echt zo stevig en waterdicht zijn als door meerdere merken wordt gesteld
Test over plassen, niet welk merk persoon goed is maar hoe plassen gaat. Wat is de inhoud van je blaas en hoeveel / hoevaak iemand plast en hoe zoiets getriggerd wordt

Meer iets over misleiding, informatie, hoe reclame wordt gemaakt, hoe je voor de gek wordt gehouden enzovoort

Je kan het een leuk programma vinden of niet smaken verschillen maar kijk eerst waar het over gaat en vooral waar het niet over gaat.