sh
door shaatjuh78 Dec 16, 2011 om 10:29
Voeding & gezondheid

Difrax s-fles

Goedemorgen, wij geruiken sinds 4 mnd de difrax s-fles, en heb net een maand geleden de 2 de gekocht een grotere. Nu is het geval dat ze alle 2 lekken bij de dop. Ok, voor die eerste die is nu 4 mnd oud kan ik me het voorstellen maar die grote blauwe.. Ik heb op internet een klacht ingediend bij Difrax maar krijg hier geen reactie op. Ben verder gaan zoeken en nu blijkt dat er heel veel mensen deze klacht hebben. Wat te doen?
Groetjes Sharon Nijdam.

9817 10 Rapporteer

eyekey
door eyekey - Jan 25, 2012 om 14:16
6 Antwoorden / 1 Vragen

Wat vreemd dat zij op uw klacht niet reageren. Ik heb zelf ook onlangs geklaagd (over een stukgebeten bijtring) en kreeg direct reactie!

Wat mij opviel is dat ik direct een zelfde product aangeboden kreeg en dat men mij vertelde dat dit maar om een enkel incident zou gaan.. ook ik vraag me af of ik hier nog iets mee moet doen of niet..want het gaat hier toch om de veiligheid van baby's!

In het geval van de fles, en de vele berichten hier over de defecten bij de flessen zou dit misschien iets voor kassa kunnen zijn om dit te verzamelen en bij Difrax aan te kaarten?

Onze kraamzorg rade ons difrax ook meteen af vanwege de slechte kwaliteit, wij hebben dus altijd andere merken flessen gebruikt en heb dus geen ervaring met dit probleem.

snowgirl
door snowgirl - Feb 5, 2012 om 12:05
89 Antwoorden / 46 Vragen

vreemd dat je geen antwoord terug krijgt van difrax

ik heb ook probleme gehad met de difrax fles,
en ze hebben me zeer goed geholpen.

kreeg uiteindelijk 2 flessen thuis gestuurd

en kon ik de andere weg gooien

ik hoefde niets naar hen te versturen

alleen zou ik nog problemen hebben met de fles zou ik terug moeten naar de winkel waar ik ze gekocht zou hebben en dan zou het verholpen worden.
ik een nieuwe fles en de winkelier zou difrax dan moeten aanschrijven.

het schynt wel dat er een periode is geweest dat er wat problemen waren met de difrax fles..
maar dit zou verholpen worden

en dit is zo,n 9 maanden geleden..

succes !! hopelijk komt difrax alsnog met een oplossing voor jouw

sh
door shaatjuh78 - Feb 5, 2012 om 19:22
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben verder gaan zoeken en ben terecht gekomen op klachten.nl... Deze mensen hebben mij heel goed geholpen en heb 3 nieuwe flessen gekregen!!

fl
door flexa - Apr 18, 2012 om 10:56
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben nu net 1,5 maand een difrax S fles gebruikt voor onze kleine en vanochtend is deze fles letterlijk ontploft. De onderkant is kapot gebarsten en mijn vriendin zat helemaal onder het kokend water en heeft nu brandwonden hiervan.
Dit is niet normaal en na wat zoeken op internet zeker geen incident. De fles wordt net pas 1,5 maand gebruikt.
Wij zijn hier zeer van geschrokken en hebben dan ook meteen een klacht in gestuurd via de website van Difrax.

Voor ons nooit meer een difrax fles. Stel je voor dat de kleine in de buurt was ofzo. Echt heel erg.

sh
door shaatjuh78 - Apr 18, 2012 om 14:55
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=flexa schreef op woensdag 18 apr 2012, 10:56]Wij hebben nu net 1,5 maand een difrax S fles gebruikt voor onze kleine en vanochtend is deze fles letterlijk ontploft. De onderkant is kapot gebarsten en mijn vriendin zat helemaal onder het kokend water en heeft nu brandwonden hiervan.
Dit is niet normaal en na wat zoeken op internet zeker geen incident. De fles wordt net pas 1,5 maand gebruikt.
Wij zijn hier zeer van geschrokken en hebben dan ook meteen een klacht in gestuurd via de website van Difrax.

Voor ons nooit meer een difrax fles. Stel je voor dat de kleine in de buurt was ofzo. Echt heel erg.

Maar je doet toch ook geen kokend water in de fles??????

fp
door fpennings - May 28, 2012 om 09:14
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb de difrax s fles een paar keer gebruikt. De bodem kun je een beetje draaien om lucht te laten ontsnappen, dit is ook echt nodig omdat een kindje de speen helemaal vacuum trekt. Echter al draai ik ook maar een heel klein beetje aan die bodem....dan knalt ie er uit tijdens het voeden, je kunt de fles dan ook niet meer even wegzetten om het op te lossen, alles loopt er langsaf. Voor mij geen difrax meer. Waardeloos systeem.

xanneman
door xanneman - May 28, 2012 om 09:47
29 Antwoorden / 1 Vragen

zelfde probleem gehad, de binnenring klapt dan naar binnen.
Contact met difrax en verkoper (DA-winkel).
Ik kreeg van de DA-winkel de tip om het ontluchtingsventiel (het opstaande stukje in de doorzichtige bodemring) goed door te prikken en indien nodig een héél klein beetje groter te maken met een scherp mesje... en idd,.. probleem verholpen.

=fpennings schreef op maandag 28 mei 2012, 09:14: Ik heb de difrax s fles een paar keer gebruikt. De bodem kun je een beetje draaien om lucht te laten ontsnappen, dit is ook echt nodig omdat een kindje de speen helemaal vacuum trekt. Echter al draai ik ook maar een heel klein beetje aan die bodem....dan knalt ie er uit tijdens het voeden, je kunt de fles dan ook niet meer even wegzetten om het op te lossen, alles loopt er langsaf. Voor mij geen difrax meer. Waardeloos systeem.

stofzuigers
door stofzuigers - May 28, 2012 om 21:07
75 Antwoorden / 14 Vragen

Wij gebruiken ook kokend water voor onze flesjes, eerst koud water, dan melkpoeper, - evt. de rijstenbloem - en dan aanvullen met kokend water.

Het nadeel van een difrax flesje is bij het gebruik van heet en/of kokend water, dat er kleine barstjes in de fles komen!!! Een klein tikje, tegen de tafel, kan de fles al laten barsten!!

Wij gebruiken nu AVENT flesjes, is een stuk makkelijker, en onze baby drinkt zelfstandig uit de AVENT fles !!!

samendeniz
door samendeniz - Mar 9, 2013 om 23:29
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben begonnen met de Avent flesjes maar daardoor spuugde mijn zoon heel erg.

Dus overgestapt op de difrax flesjes. Waarvan er twee kapot zijn gegaan een viel uit de box op laagste stand en letterlijk was de onderkant gescheurd , en de andere die lekte onwijs erg aan de onderkant.

Ik heb difrax hierover gemailt foto erbij gedaan , en ik heb netjes 2 nieuwe flesjes gehad.

dc
door dcz - Mar 9, 2013 om 23:47
439 Antwoorden / 1 Vragen

Ik mag toch aannemen dat TS de fles niet meer gebruikt....topic is van dec 2011...