vin100
door vin100 Dec 7, 2007 om 23:02
Voeding & gezondheid

Heeft er iemand ervaring met Dutch Spirit?

In het blad 'happinez' heb ik gelezen over Dutch Spirit - een alternatieve tabak zonder schadelijke stoffen die daarom ook gebruikt kan worden om 'af te kikken' van het roken.
Ik heb eens gekeken op de site van de makers: http://www.dutchspirit.info/index.html
en het komt me op zijn zachtst gezegd dubieus over.. zeker als je dan ziet dat veel van de verkoopadressen juist koffieshops zijn?! Ik dacht altijd 'alles wat je verbrand en inhaleert is onherroepelijk erg slecht voor je' dus ook het roken van 'thee'. Maar waarom is het dan niet verboden? Je kunt consumenten toch niet voorspiegelen dat het roken van kruidentabak niet slecht voor je is - terwijl het wel slecht is??? of is dit verhaal gewoon WAAR en dit een fantastisch product? ik kom er niet uit...
.. dus wellicht (?) ga ik het maar eens proberen, als het echt troep is zou het immers verboden moeten zijn toch?

Iemand ervaring met dit spul? graag jullie verhalen en reacties!

8572 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 7, 2007 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet niet alleen bij de door jouw genoemde site kijken, google maar eens op "dutch spirit". Wat ik al vermoedde klopt ook dit keer:Beetje new age, beetje yoga, beetje alternatief, beetje meditatie....héél véél beetjes de weg kwijt!

Je kunt je geld beter in het water gooien, zie je tenminste nog de kringetjes !

ve
door verwijderd - Dec 8, 2007 om 12:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Vin,

je denkt helemaal goed: 'wat je verbrand en inhaleert is onherroepelijk erg slecht voor je'.

Alternatieve tabak om te roken bestaat wel...... maar is uiteraard net zo slecht. Allemaal ***** dus. Het is absoluut geen 'fantastisch' produkt, tenminste niet voor de gebruikers. Uiteraard wel voor die zogenaamde 'uitvinder' (financieel gezien).

Gr. Hutch

ve
door verwijderd - Dec 8, 2007 om 12:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Geen ervaring met dit merk, wel met Kruidensigaretten,

geen aanrader, het is erg smerig vond ik persoonlijk, indonesische vriend van mij rookte het altijd, het stinkt ook nog ;-(

Ik heb destijds ook - zonder succes -  met die stinkdingen geprobeerd te stoppen met roken.

Zonder schadelijke stoffen klopt niet geheel zit dan wel geen nicotine in maar wel teer oa. (maar dat/hoeveelheid zal per merk verschillen)

--als het echt troep is zou het immers verboden moeten zijn toch? --

Sigaretten zijn toch ook niet verboden ?!  ;-)

VWA | Resultaten controles Kruidensigaretten 2004

Als je plannen hebt om met roken te stoppen, probeer eens nicotinepleisters, het is mij nu gelukt ,deze zwaar verslaafde is nu al ruim 2 weken `clean` ;-) zonder stress ;-)

Groetjes,

ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

leuk dat je ook je steentje bijdraagt margo..

dit is het beste antwoord!

ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 17:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hield ook mijn mond voor deze nonsens en ik kreeg niets?

Of is het een vriendinnetje de punten toespelen?
Ik vermoede dat dit een serieus forum zou zijn, maar met deze beloning  ga ik wel twijfelen!

ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 17:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

ach 4711, ik dacht laat ik die mevrouw die het allemaal nog niet lijkt te snappen wat opvrolijken? En als jij nou eens een betere naam verzint krijg jij ook wat punten - - duh ;-)

ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ex verkoper van illegale parfums die wel erg op deze grote jongens leken maar beslist niet waren kreeg ik deze naam omdat mijn eigen Russische naam te lastig was!

Dus  dan mag  je deze pincode hier vermelden!

ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 18:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

kom 4711 - nu moet je ophouden.. jij was toch degene die zich afvroeg of dit een serieus forum is? Waarom blijf je dan onzin kletsen? Als je zo eenzaam bent dat je zelfs je pincode met iedereen wil delen dan hoef ik daar toch niet het slachtoffer van te zijn? Ga wat leuks doen, koop een hond ofzo.