holstein
door holstein Feb 21, 2006 om 16:02
Vrije tijd & tuin

Hoftijser

Je hebt er een vraag op te staan over de naam van een artiest, maar helaas is het niet mogelijk om er op te reageren, want als ik er op druk is hij onvindbaar, apart hoor !
Maar ik heb wel het antwoord, daarom deze optie en je komt het vast voorbij........
Titel: Hello good morning uit 1980 van Nick Mckenzie, denk dat je die bedoeld !

497 3 Rapporteer

dirck
door dirck - Feb 21, 2006 om 18:28
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Bedoel je dit topic?

titel reclamemuziek

ij
door ijzervreter - Feb 22, 2006 om 22:20
29 Antwoorden / 30 Vragen

Jazeker dat bedoel ik. bedankt voor de reactie! Ik wil ingeven "Het beste antwoord" maar ik weet niet waar ik op moet klikken. Dus ik googel nog maar eens wat.

ij
door ijzervreter - Feb 22, 2006 om 22:39
29 Antwoorden / 30 Vragen

sorry goochel.