Korting op korting
Hallo. Leenbakker heeft momenteel (t/m vandaag) de volgende aanbieding: Alle terrasstoelkussens 2e halve prijs.
De kussen die ik graag wou kopen is ook in de aanbieding, van €22,99 voor €17,24
Ik wou er 2 kopen.
Mijn redenatie is: 1 kost nu €17,24
Als ik er dus 2 wil kopen, zou de 2e €8,62 kosten, de helft van de 1e.
Maar nu zegt Leenbakker dat het 2e kussen voor helf van de originele prijs wordt verkocht. (wat nergens vermeld stond!!) Volgens mij is dit niet terecht, omdat de originele prijg nu niet aan de orde is i.v.m. de aanbieding. Ik ben heel erg benieuwd of ik gelijk heb, of zij.
Als je van hun redenatie uit gaat, dan betaal ik dus voor het 1e kussen à €17,24 met zoveel als voor het 2e kussen à €17,24.
Met vriendelijke groet,
Karin van der Kleij
Meestal staat er ergens in de kleine letters dat: "deze aktie niet geldig is in combinatie met andere akties"
Maar ik ben geen expert op dit gebied, maar ik denk dat Leenbakker gelijk heeft
Dat kan maar dan moeten de voorwaarden wel op de juiste wijze worden verstrekt.
U kunt voor voordelige tuinstoelkussens en tuinkussens misschien beter bij de Action kijken: 7,99 - 1,66 euro.
Leen zal wel gelijk hebben, want aanbiedingen gelden nooit tegelijk. Maar u heeft daar niets aan want de actie is voorbij en uw berekening zou toch niet toegepast worden. Bij aanbiedingen van wat dan ook kun je altijd maar beter eerst even verder kijken. Hetzelfde wordt vaak elders voor een betere prijs aangeboden....
"*Wordt verrekend als 25% korting per tuinstoelkussen. Actie geldig t/m 26-04-2020.".
Alle vermelde prijzen zijn dus al met 25% verlaagd. U hebt geen gelijk, er staat netjes bij hoe de actie verwerkt is.
Je weet alleen niet hoe TS besteld. In de winkel staat dit er wellicht niet bij en in de webshop staat dit er niet bij als je via je mobiel besteld. De geadverteerde prijs van het kussen is feitelijk die €17,24. Dat de korting reeds is verrekend in de prijs staat er niet. Bovendien, worden mensen dan op het verkeerde been gezet.
Online staat direct bovenaan de pagina met kussens die tekst. Toevallig was ik gister nog in een filiaal en daar stond gewoon een bord bij het schap. Ze gaan dan echt niet alle schapkaarten aanpassen. Dat u vanmorgen op uw telefoon keek, dan staat het er inderdaad niet bij, die aktie is immers verlopen.
Mensen worden echt niet op het verkeerde been gezet. Het gebeurd nagenoeg altijd dat tweede of derde gratis wordt verwerkt als een % korting per product. Idem met bv 3 stuks voor een tientje, dan betaal je per product 1/3 van dat tientje.
Alfatrion, de enige die mensen op het verkeerde been zet ben je zelf met je niet kloppende reacties, Leenbakker is bij de aktie juist erg duidelijk en geeft zelfs meer korting dan nodig (tweede halve prijs zou betekenen dat je alleen korting krijgt per 2 of een veelvoud daarvan maar inplaats daarvan geeft Leenbakker de korting per stuk).
Nee hoor, u heeft echt ongelijk. Het eerste kussen, met korting is €17,24, het tweede kussen is €22,99. Dus €40,23. Bij pinnen dus dit bedrag anders €40,25.
Hallo Karin,
Ik ben onlangs ook bij Leenbakker geweest : in hun folder staan vaak lokkertjes en fouten.
Leenbakker is ook schandalig duur geworden.
Ik raad je aan om ook bij de bouwmarkten te kijken zoals Hornbach of soms bij concurrent Jysk.
Lokkertjes zijn verboden, dus daar kunt u over gaan klagen. Vreemd dat mij dat dan weer niet opvalt. En fouten kunnen altijd ontstaan. Geen idee wat u allemaal nodig hebt, maar het is wel opvallend dat precies wat u wilt hebben niet leverbaar blijkt of foutief in de folder staat. Heeft u enkele voorbeelden?
En schandalig duur is relatief. Ze zijn van eigenaar gewisseld omdat Blokker niet meer kon overleven. Zou dat iets met elkaar te maken kunnen hebben? Daarbij is het aanbod ook aangepast.
Hallo Neotdutchio,
Met een "lokkertje" bedoel ik artikelen, die snel zijn uitverkocht of niet leverbaar.
Er stond inderdaad een fout in de folder.
De prijs van het artikel was veel hoger.
Ging om een rotan tuinbank.
Ook vind ik het personeel onvriendelijk,maar dat zou kunnen komen door het coronavirus.....
Dus met 1 bezoek weet u dat er vaker lokkertjes zijn? Iets dat snel uitverkocht is is niet automatisch een lokkertje. En een keer een verkeerde prijs wil dus niet zeggen altijd.
Zoals neodutchio al aangeeeft is de prijs al aangepast en niet korting op korting zoals u denkt te lezen.
De voorwaarden zijn heel duidelijk en staan uitgelegd bij het *.
De tweede kussen voor de halve prijs wordt verrekend als 25% korting per kussen en de juiste prijs staat er al en die krijg je zelfs als je maar 1 kussen koopt.
De kussen die u wilt kost 22,99 de tweede zou kosten de helft dus 11,50 totaal 34,49
De korting is al verwerkt in de nieuwe aanbiedingsprijs als 25% korting
De aanbiedings prijs is 22,99 minus 25% = 17,24 x 2 kussen = 34,48 (oftewel de tweede voor de helft)
Volgende keer goed lezen wat er staat bij de aanbieding want zoals u het leest klopt het niet.
Een redelijke uitleg is dat je op de bon twee maal €12,93 ziet staan in plaats van een maal €17,24 en een maal €8,62.
Je kan simpelweg niet 2 verschillende prijzen hanteren voor 1 product Alfatrion.
Alfatrion, waar haal je jouw bedragen weg? Het is geen korting op korting. Het is 2 x 17,24 niks meer en niks minder.
Alfatrion is behalve jurist natuurlijk ook logistiek expert, IT expert, en expert op alle andere gebieden. Hij kan gewoon aan 1 productcode 2 prijzen hangen.
Was hij dat maar. Zijn enige verweer standaard is dat de verkoper dat maar zelf moet gaan oplossen hoe hij het dan had moeten doen.
Vlieg elkaar niet in de haren en houd het inhoudelijk svp.
De redactie
De redenatie van Leenbakker klopt niet. De prijs is €17,24 en de prijs met 50% korting is €8,66.
Uw redenatie klopt niet, de rekensom hebt u zelf al op gereageerd. De prijs is €22.99 en daar gaat 25% van af. Precies zoals het beschreven staat. Maar gelukkig wilt u wel het juridische gevecht aangaan natuurlijk he. Want alle bedrijven zitten altijd fout en de consument mag niet meer nadenken of lezen van u.
Laat u wel even weten wanneer deze zaak voorkomt, wil wel weer eens lachen.
@Alfatrion, kom je wel eens in een winkel? Kortingen worden vaak op deze manier afgerekend.25% op elk product als het 2e product halve prijs is Het is zelfs voordeliger voor de klant, want die hoeft geen 2 producten van dezelfde prijs te kiezen.
Alfatrion, waar haal je jouw bedragen weg? Het is geen korting op korting. Het is 2 x 17,24 niks meer en niks minder. Deze bedragen en de uitleg staan duidelijk op de site vermeld. Jouw uitleg en jouw berekening kloppen niet. Je kan al net zo goed rekenen als ts.
Ik verwacht toch dat een rechter dit met mij eens zal zijn. Er wordt feitelijk het volgende geadverteerd: 1. de prijs van het product is €17,24; en 2. de tweede krijg je voor de helft van de prijs mee.
Er zal geen rechter het met jouw nietszeggende redenatie eens zijn, elke rechter zal je zelfs uitlachen en niet ontvankelijk verklaren. Er klopt geen hol van wat je zegt, je leest niet en je kan niet rekenen. Hoe dom kan je zijn.
En....terug naar de basisschool, want rekenen lukt je klaarblijkelijk van geen kanten.
Er wordt geadverteerd inclusief de geldende korting. Dat stond namelijk ook netjes bovenaan de pagina.
In de folder staat duidelijk (op meerdere plekken) bij acties: "m.u.v. reeds afgesprijsde artikelen".
Maar we zullen Alfatrion binnenkort wel TS verdedigen voor een rechter. Als je zo overtuigd bent van je gelijk durf je dat wel aan.
Helaas RJW, zo vaak is al aangegeven dat Alfatrion maar de belangen van een TS moet gaan behartigen, maar op de een of andere manier komt dat er nooit van. Tja, als ik zo zeker zou zijn van mijn zaak.....
Meestal staat er ook bij, zeker bij leenbakker dat het niet geld voor actie artikelen. Of niet icm andere acties
Op prijskaartje staat actie prijs vermeld per stuk . Na de korting . U betaald dus wat er op prijskaartje staat per stuk en dat is u korting . Het is geen korting op korting.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer