hildehilde
door hildehilde Nov 6, 2011 om 13:40
Vrije tijd & tuin

Kro detectives

Ik heb denk ergens iets gemist. IK keek altijd op zaterdagnacht naar een detectve op Ned. 1. Tijdje niet gedaan en nu merk ik dat ze helemaal niet meer uitgezonden worden. Wie weet waarom?

1232 12 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Nov 6, 2011 om 13:43
2308 Antwoorden / 28 Vragen

het is teduur om ze aantekopen.
dat merk je aan de hele tv uitzendingen.
een gelul progamma is goed koper omdat er dan geen duure artiesten nodig zijn .
deze problemen zie je al in veel landen.
daarom krijg je allemaal praat programma's met de zogenaamde deskundige.
het enige wat toeneemt zijn teharde storende reclames

zwemmer
door zwemmer - Nov 6, 2011 om 13:50
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het zou inderdaad te maken kunnen hebben met de zich over de hele maatschappij/het hele continent uitsmerende noodzaak tot kostenbeheersing.

vladja
door vladja - Nov 6, 2011 om 14:03
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ga naar: kro en kies dan detectives.

Inderdaad een vervelende keuze van de netcoordinator om dat tijdslot laat op de avond nu toe te wijzen aan de Vara, die van ellende niets beters weet dan Paul de Leeuw te herhalen, dat net is geweest. Toppunt van armoede.

Vladja

ja
door jans2 - Nov 6, 2011 om 14:42
311 Antwoorden / 4 Vragen

Volgens mij was het gewoon de zomerprogrammering en is die op een bepaald moment gestopt.

pavoordf
door pavoordf - Nov 6, 2011 om 15:05
519 Antwoorden / 73 Vragen

Voor de liefhebbers. Op het 2e Belgische net, iedere zaterdagavond 2 Engelse detectives. Weet niet of dat zo blijft natuurlijk. Afgelopen 3 weken gekeken naar Lewis en Taggert

vladja
door vladja - Nov 6, 2011 om 15:11
8293 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=pavoordf schreef op zondag 6 nov 2011, 15:05]Voor de liefhebbers. Op het 2e Belgische net, iedere zaterdagavond 2 Engelse detectives. Weet niet of dat zo blijft natuurlijk. Afgelopen 3 weken gekeken naar Lewis en Taggert

Ja, dat is al weken zo. Het gaat echter om de Engelse detective laat op de avond op Ned 1. Daar hebben ze nu een herhaling van Paul de Leeuw neergezet. Zeker op de kijkcijfers op te krikken, van: en naar de herhaling keken nog eens zoveel mensen. Waardeloos!

Vladja

birdies
door birdies - Nov 6, 2011 om 17:28
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=hildehilde schreef op zondag 6 nov 2011, 13:40]Ik heb denk ergens iets gemist. IK keek altijd op zaterdagnacht naar een detectve op Ned. 1. Tijdje niet gedaan en nu merk ik dat ze helemaal niet meer uitgezonden worden. Wie weet waarom?

Ach, het waren al jaren alleen maar herhalingen, dus heeft al jaren niks gekost.

Nu zit de Vara er dus op dat tijdstip. Persoonlijk zie ik steeds minder reden om naar publieke omroepen te kijken, op een paar goede programma's als Zembla, Holland doc e.d. na.

rj
door rjw - Nov 6, 2011 om 18:35
3281 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=birdies schreef op zondag 6 nov 2011, 17:28][quote=hildehilde schreef op zondag 6 nov 2011, 13:40]Ik heb denk ergens iets gemist. IK keek altijd op zaterdagnacht naar een detectve op Ned. 1. Tijdje niet gedaan en nu merk ik dat ze helemaal niet meer uitgezonden worden. Wie weet waarom?

Ach, het waren al jaren alleen maar herhalingen, dus heeft al jaren niks gekost.

Nu zit de Vara er dus op dat tijdstip. Persoonlijk zie ik steeds minder reden om naar publieke omroepen te kijken, op een paar goede programma's als Zembla, Holland doc e.d. na.

Herhalingen kosten ook geld. Sterker nog, Engelse acteurs krijgen voor iedere herhaling ook een vergoeding (volgens de Engelse acteurs CAO).

birdies
door birdies - Nov 6, 2011 om 19:40
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Herhalingen kosten ook geld........ Ongetwijfeld, maar waarschijnlijk een fractie van het aankopen van een serie.

vladja
door vladja - Nov 6, 2011 om 20:03
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Ik vind zo'n herhaling geen reden om niet te kijken. Een tweede keer zie je meer dingen, die zijdelings gebeuren. Want ook daar wordt in de Engelse series aandacht aan besteed in tegenstelling tot al die gelikte Amerikaanse. En ook een verademing, er spelen "gewone" mensen in mee en niet allemaal opgedirkte "knappe" koppen zonder pukkel of rimpel.

Alles is beter dan de herhalig, die nu uitgezonden wordt. Maar dat is een persoonlijke smaak.

Vladja

birdies
door birdies - Nov 7, 2011 om 05:45
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......Ik vind zo'n herhaling geen reden om niet te kijken. Een tweede keer zie je meer dingen, die zijdelings gebeuren.........

Een 2e herhaling is tot daar aan toe, maar bijv. Lewis of een Touch of Frost wordt al jaren herhaald.

empyria
door empyria - Nov 7, 2011 om 06:35
504 Antwoorden / 3 Vragen

Er wordt zoveel herhaald op t.v. dat ik langzaamaan het idee begin te krijgen dat ik in een time-loop zit...:-/