ai
door aircoconsult Jul 3, 2010 om 15:19
Vrije tijd & tuin

Plantadvies

Wij hebben in onze tuin twee opgemetselde bakken van ca. 1x1 meter die met één zijde tegen een hardhouten schutting staan. Welke tuinhobbyist kan ons adviseren welke planten/struiken wij hierin kunnen planten om jaarrond een mooie bak te houden.
Wensen zijn: Geel of wit bloeiend, niet te veel onderhoud, achterin niet hoger dan ca. 1,5 - 2 meter.
Een andere creatieve beplanting van de bakken is natuurlijk ook welkom.

440 6 Rapporteer

druifje01
door druifje01 - Jul 3, 2010 om 16:27
1712 Antwoorden / 140 Vragen

Met deze vraag zou ik naar een tuincentrum gaan. Kassa is voor advies aan consumenten met een probleem.

spooky01
door spooky01 - Jul 3, 2010 om 16:40
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hoi, een klimmer is altijd leuk die kun je leiden, maar een vraag hoe staat het met de zon/schaduw, dit is heel belangrijk

spooky01
door spooky01 - Jul 3, 2010 om 16:51
418 Antwoorden / 56 Vragen

Druifje, waarom zou deze vraag niet mogen. Je mag hier toch gewoon vragen stellen over een jouw te kiezen onderwerp.

Airconsult, ikzelf heb een kamperfoelie en die heb je in verschillende kleuren en op het kaartje kun je zien welke het beste in jouw tuin kunnen. Ik heb hem ook in een pot, de mijne is voor in de volle zon maar je hebt ze ook voor zon/half schaduw

ai
door aircoconsult - Jul 3, 2010 om 16:52
7 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=druifje01 schreef op zaterdag 3 jul 2010, 16:27]Met deze vraag zou ik naar een tuincentrum gaan. Kassa is voor advies aan consumenten met een probleem.
De Kassa site is ook bedoeld voor het delen van kennis omdat een probleem vaak "onkunde" is van diegene die het probleem heeft. In verreweg de meeste tuincentra, ook de landelijk bekende, mis ik helaas die kennis en hoop ik via dit medium te treffen.

zinook
door zinook - Jul 3, 2010 om 17:02
261 Antwoorden / 7 Vragen

Aardbeienplantjes. In de lente heb je hier mooie kleine wit/gele bloementjes van, in de zomer lekkere aardbeitjes uit eigen tuin,en in de winter blijft de aardbeienplant gewoon groen van blad.

druifje01
door druifje01 - Jul 3, 2010 om 17:47
1712 Antwoorden / 140 Vragen

@Spooky01, Tuurlijk mag deze vraag hier wel. Maar me dunkt dat de vragensteller optimaal succes met het beantwoorden van zijn vraag krijgt als deze op een in tuinbeplanting gespecialiseerde site geplaatst wordt. Dat wil ook niet zeggen dat ik de plantenkennis van de mensen die hier hun hulp aanbieden in twijfel trek. Misschien proef je een zekere terechtwijzende teneur in mijn antwoord. Dat is mogelijk, maar niet zo bedoeld. De intentie was adviserend.