ma
door maartvos Apr 30, 2011 om 11:47
Vrije tijd & tuin

Sanoma helpdesk - erg lange wachttijden

Ik probeerde de Donald Duck op te zeggen via de helpdesk (088-5500143). Ik heb het een aantal keer geprobeerd en net nog 1.17 minuten aan de lijn gehangen maar toen stond ik nog steeds in de wachtrij....

Geeft extra motivatie om op te zeggen, tenminste als het lukt...

Is dit een bekend probleem?

8446 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ma
door maartvos - Apr 30, 2011 om 11:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik bedoelde natuurlijk 1 uur en 17 minuten..... (Anders zou ik wel erg weinig geduld hebben he :-))

diumenge
door diumenge - Apr 30, 2011 om 11:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Gebruik je wel het juiste telefoonnummer?[quote]Ik wil mijn abonnement opzeggen

Sanoma Media vindt het jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. U kunt uw opzegging het beste telefonisch doorgeven. Dit gaat het snelste en u krijgt direct een telefonische bevestiging. U ontvangt uiteraard ook een schriftelijke bevestiging van Sanoma Media.
U kunt onze klantenservice bereiken op 088-5500250 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 14.00 uur.

pschaecker
door pschaecker - Apr 30, 2011 om 11:53
171 Antwoorden / 0 Vragen
0

Probeer het hier eens: Opzeggen Donald Duck

Succes

edrick3
door edrick3 - Apr 30, 2011 om 11:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo maartvos,

Probeer het eens met het goede telefoonnummer!

Beëindigen abonnement DD:
Uiterlijk zes weken voor verschijning van het laatste nummer van de abonnementstermijn.
Telefonisch: 088-5500207 (ma. t/m vr. van 9.00 tot 21.00 uur en za. van 10.00 tot 14.00 uur).

Suc6

tdehond
door tdehond - Apr 30, 2011 om 13:49
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk aangetekend opzeggen om bewijs van tijdig opzeggen in handen te hebben ( copie brief + verzendbewijs bewaren).

sa
door sanna_sanoma - May 2, 2011 om 11:37
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de bereikbaarheid van onze klantenservice. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik kan laten uitzoeken wat de oorzaak geweest kan zijn voor het lange wachten. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl

Met vriendelijke groet,

Sanna
SanomaMedia

am
door amber1965 - Jan 21, 2012 om 17:13
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sanoma is een bedrijf die het niet zo nauw neemt met het telefonisch opzeggen van een abonnement door een klant. Ze staan je telefonisch wel te woord om een opzegging van het abonnement in ontvangst te nemen. Maar een schriftelijke bevestiging van de opzegging opsturen zien ze niet als hun plicht. Ik heb zelf een nare ervaring met deze uitgever meegemaakt. Ik had zelf twee pogingen gewaagd om mijn abonnement voor het seizoen 2011 ruim drie maanden voor het opzeggingstermijn telefonisch af te zeggen. In deze periode verzuimde Sanoma mij een schriftelijk bewijs van opzegging toe te sturen. Ik heb toen een maand voor het verstrijken van de opzegtermijn een aangetekende brief van opzegging naar Sanoma toegestuurd. Na het verstrijken van de opzegtermijn had ik nog steeds geen bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Dus ik dacht : er kan me niks gebeuren want ik heb een kopie van de aangetekende brief + het verzendbewijs. En wat gebeurt er, raak ik deze beide bewijsstukken door onbekende oorzaak kwijt. Dus hing ik weer voor een paar maanden aan dat abonnement vast. Nu de jaargang van 2012 van start ging heb ik in begin oktober 2011 nogmaals aangetekend opgezegd en weer ruim binnen de wettelijke opzegtermijn en tot op heden nog geen schriftelijke bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Mocht ik afgelopen donderdag 19 januari versteld staan van een brief van Sanoma ; of ik zo vriendelijk wou zijn om over het seizoen 2012 even 48 euro's over te maken aan Sanoma. Deze zelfde donderdag nog met Sanoma gebeld waarom ik deze brief had ontvangen en gevraagd waar mijn schriftelijke bewijs van opzegging bleef ? Er is mij toen telefonisch toegezegd dat ik binnen enkele dagen deze bevestiging kon thuis verwachten, was mij dit immers in het verleden ook niet beloofd ?
Conclussie: Dit bedrijf onthoud klanten structueel van schriftelijke informatie , waar ze recht op hebben.

sa
door sanna_sanoma - Jan 25, 2012 om 14:44
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=amber1965 schreef op zaterdag 21 jan 2012, 17:13]Sanoma is een bedrijf die het niet zo nauw neemt met het telefonisch opzeggen van een abonnement door een klant. Ze staan je telefonisch wel te woord om een opzegging van het abonnement in ontvangst te nemen. Maar een schriftelijke bevestiging van de opzegging opsturen zien ze niet als hun plicht. Ik heb zelf een nare ervaring met deze uitgever meegemaakt. Ik had zelf twee pogingen gewaagd om mijn abonnement voor het seizoen 2011 ruim drie maanden voor het opzeggingstermijn telefonisch af te zeggen. In deze periode verzuimde Sanoma mij een schriftelijk bewijs van opzegging toe te sturen. Ik heb toen een maand voor het verstrijken van de opzegtermijn een aangetekende brief van opzegging naar Sanoma toegestuurd. Na het verstrijken van de opzegtermijn had ik nog steeds geen bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Dus ik dacht : er kan me niks gebeuren want ik heb een kopie van de aangetekende brief + het verzendbewijs. En wat gebeurt er, raak ik deze beide bewijsstukken door onbekende oorzaak kwijt. Dus hing ik weer voor een paar maanden aan dat abonnement vast. Nu de jaargang van 2012 van start ging heb ik in begin oktober 2011 nogmaals aangetekend opgezegd en weer ruim binnen de wettelijke opzegtermijn en tot op heden nog geen schriftelijke bewijs van opzegging door Sanoma ontvangen. Mocht ik afgelopen donderdag 19 januari versteld staan van een brief van Sanoma ; of ik zo vriendelijk wou zijn om over het seizoen 2012 even 48 euro's over te maken aan Sanoma. Deze zelfde donderdag nog met Sanoma gebeld waarom ik deze brief had ontvangen en gevraagd waar mijn schriftelijke bewijs van opzegging bleef ? Er is mij toen telefonisch toegezegd dat ik binnen enkele dagen deze bevestiging kon thuis verwachten, was mij dit immers in het verleden ook niet beloofd ?
Conclussie: Dit bedrijf onthoud klanten structueel van schriftelijke informatie , waar ze recht op hebben.

Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over een opzegging. Wilt u zo vriendelijk zijn uw volledige naam-en adresgegevens via e-mail aan mij door te geven, zodat ik dit kan laten uitzoeken. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Mijn e-mailadres is sanna@sanomamedia.nl


lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 25, 2012 om 15:00
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

[quote=tdehond schreef op zaterdag 30 apr 2011, 13:49]Mijn voorkeur gaat uit naar schriftelijk aangetekend opzeggen om bewijs van tijdig opzeggen in handen te hebben ( copie brief + verzendbewijs bewaren).
Dat is alleen de kas van PostNL spekken, je hebt er helemaal niets aan, maar dat ontdek je pas als je brief nooit aangekomen is..

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer