Uw ervaring met Vistaprint
Onlangs bestelde ik bij Vistaprint 'n kalender. Bij het afrekenen blijkt dat Vistaprint aan mijn bestellijst heeft toegevoegd : Plus Vistaprint lidmaatschap € 5,94 per maand Inbegrepen..
Ik breek mijn bestelling af en vraag - bij herhaling - aan Sandra Nieuwenhuis Manager klantendienst :"Wat is daar de bedoeling van?. Ik heb deze bestelling niet gedaan. Graag uitleg."
Maar Vistaprint reageert enkel met: U heeft uw bestelling niet afgerond.
Wie heeft ook deze ervaring?
Even opbellen naar Vistaprint in Venlo.
Bel ons!
We staan voor u klaar.
+31 207 08 3459
Houd alstublieft rekening met de openingsuren van de hulpafdeling:
•Maandag 08:00-19:00
•Dinsdag 08:00-19:00
•Woensdag 08:00-19:00
•Donderdag 08:00-19:00
•Vrijdag 08:00-19:00
succes, poltol
Hallo POLTOL,
Je kunt ook reageren op een van de vele e-mails.
De bestelling:
Wandkalenders met foto's
Artikel : Wandkalender met foto's
Artikel #: MQLZ5-71A82-1G0
Aantal : 2
Opties Grijs tabel
Premium glanspapier (235 g/m2)
Uploadkosten
Artikel :12451445 Vistaprint Plus lidmaatschap
En dit laatste heb ik niet besteld : :Vistaprint Plus lidmaatschap € 5,94 per maand
Ik heb in November ook een fotokalender daar besteld en alleen de verzendkosten betaald (zelfde actie als Spooky waarschijnlijk). Had de kalender snel in huis, sneller dan was beloofd bij bestellen, en er is alleen 6.95 van mijn rek afgeschreven.
Van een abo weet ik ook niks.
[quote=janjohanna schreef op zaterdag 7 jan 2012, 17:08]Hallo POLTOL,
Je kunt ook reageren op een van de vele e-mails.
De bestelling:
Wandkalenders met foto's
Artikel : Wandkalender met foto's
Artikel #: MQLZ5-71A82-1G0
Aantal : 2
Opties Grijs tabel
Premium glanspapier (235 g/m2)
Uploadkosten
Artikel :12451445 Vistaprint Plus lidmaatschap
En dit laatste heb ik niet besteld : :Vistaprint Plus lidmaatschap € 5,94 per maand
Poltol werkt niet bij Vistaprint, hij haalt voor informatie van hun site en zet deze voor u neer.
Hallo,
ik heb een tijdje geleden wel vaker bij Vistaprint.nl en Vistaprint.de bestellt.
Mijn ervaring was altijd goed (maar jij moet wel goed opletten bij het bestellen, zij probeeren iemand over te halen om extra aankopen (snuffjes) te doen, maar ja ik was zelf erbij en let op.
Ik heb altijd de traagsde bestelmodus gekozen.
Het was soms ook achteraf moglijk twee bestellingen tezamen tevoegen.
Soms heb ik een tweede zending ontvangen zonder extra kosten en zij zijn ook telefoonisch goed bereikbaar (jij moet het wel op de juste manier doen.
(Terugbel service en jij moet een soort "service nummer" as referencie aanmaken.)
Alles blijf in een soort archief en latere bestellingen blijven moglijk.
Afstuitend wil ik zeggen 2 keer lezen en eerst ernaar bevestigen en geen extrajes erbij nemen en alles komt goed.
P. S.:
effe it nog:
zij geven ook een "Tevredenheidsgarantie"
zie:
http://www.vistaprint.nl/customer-care/service-center-faqs.aspx?faq_id=214&xnav=foot
Ik bestel wel vaker bij Vistaprint, gaat altijd goed. Als je meerdere 'gratis' prodcuten bestelt, dan gaan de verzendkosten omhoog, maar dan is het alsnog goedkoper dan de 'gratis' producten afzonderlijk te bestellen.
Als je alles goed doorleest en bij het verdere bestelproces niets aanvinkt, dan heb je voor weinig geld leuke producten.
Je zal toch iets verkeerd hebben aangevinkt of een aangekruist vinkje Niet hebben weggehaald .......
--Als u zich inschrijft voor een Vistaprint Plus lidmaatschap, accepteert u deze gebruikstermen, restricties en verplichtingen.--Vista
Want je Kan je daarvoor aanmelden maar dat is Niet verplicht.........
Ik heb het programma even doorlopen en krijg in de winkelmand een niet lid prijs Tenzij ik aanvink `wordt vandaag nog lid` dan krijg ik de lidprijs en dat zul je dus gedaan hebben want het gaat dus Niet vanzelf........
--U betaalt € 14,49
Als lid betaalt u € 11,99 U bespaart € 2,50!
Plus fantastische kortingen op 2 en 3-daagse verzending.
Schrijf u vandaag nog in --
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Oude stroom meter verplicht vervangen ?
Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel
...
Lees meer
Glasvezel voor de prijs van een auto!!
Offerte aangevraagd voor aanleg van glasvezel in woning. Kost maar liefst €10.664,00 Is hier iets aan te doen? Lees meer
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
Populair in Vrije tijd & Tuin
Buurvrouw heeft heg verwijderd
buurvrouw heeft de heg verwijderd die op haar grond stond en nu is alle privacy weg. mag dit zomaar? en is ze verplicht om er een nieuwe schutting of iets neer te zetten. tis gewoon een giga doorkijk tuin. geen privacy niks meer (edit, foto verwijderd - redactie) Lees meer
Woningbouw haalt beschutting weg
Wij wonen nu 9 jaar in onze huurwoning, en achter ons huis zit nog een stukje grond wat eigenlijk bij ons huis hoorde, maar de vorige bewoners hadden dit aan de buren gegeven omdat deze er niks mee deden.... Dit hebben wij jaren geleden terug proberen te krijgen maar op een of andere manier mochten de buren dit houden omdat ze dit al 5 jaar hadden.
Nu zijn de buren verhuist en hebben dit st
...
Lees meer
kattenverjagers, werkt dat?
Ik houd van katten, maar niet in mijn tuin.
Op zoek naar een 'kattenverjager' kom ik taaloze apparaten tegen, die allemaal werken met geluidssignalen. Op batterij, zonne-energie en het stroomnet. Goedkoop zijn ze niet!
Wie heeft hier ervaring mee? Werkt het echt en welke zijn de moeite van aanschaffen waard?
Lees meer