ja
door janjohanna Jan 7, 2012 om 14:13
Vrije tijd & tuin

Uw ervaring met Vistaprint

Onlangs bestelde ik bij Vistaprint 'n kalender. Bij het afrekenen blijkt dat Vistaprint aan mijn bestellijst heeft toegevoegd : Plus Vistaprint lidmaatschap € 5,94 per maand Inbegrepen..
Ik breek mijn bestelling af en vraag - bij herhaling - aan Sandra Nieuwenhuis Manager klantendienst :"Wat is daar de bedoeling van?. Ik heb deze bestelling niet gedaan. Graag uitleg."
Maar Vistaprint reageert enkel met: U heeft uw bestelling niet afgerond.
Wie heeft ook deze ervaring?

4968 9 Rapporteer

spooky01
door spooky01 - Jan 7, 2012 om 14:30
418 Antwoorden / 56 Vragen

Hallo, ik heb ook een kalender besteld en alleen de verzendkosten betaald(was een actie). Ik heb niks gelezen over een lidmaatschap en ook niet meer betaald dan de verzendkosten.

poltol
door poltol - Jan 7, 2012 om 14:55
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Even opbellen naar Vistaprint in Venlo.

Bel ons!
We staan voor u klaar.

+31 207 08 3459
Houd alstublieft rekening met de openingsuren van de hulpafdeling:
•Maandag 08:00-19:00
•Dinsdag 08:00-19:00
•Woensdag 08:00-19:00
•Donderdag 08:00-19:00
•Vrijdag 08:00-19:00

succes, poltol

ja
door janjohanna - Jan 7, 2012 om 17:08
15 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo POLTOL,

Je kunt ook reageren op een van de vele e-mails.

De bestelling:
Wandkalenders met foto's
Artikel : Wandkalender met foto's
Artikel #: MQLZ5-71A82-1G0
Aantal : 2
Opties Grijs tabel
Premium glanspapier (235 g/m2)
Uploadkosten

Artikel :12451445 Vistaprint Plus lidmaatschap

En dit laatste heb ik niet besteld : :Vistaprint Plus lidmaatschap € 5,94 per maand

sonjaatje
door sonjaatje - Jan 7, 2012 om 18:27
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb in November ook een fotokalender daar besteld en alleen de verzendkosten betaald (zelfde actie als Spooky waarschijnlijk). Had de kalender snel in huis, sneller dan was beloofd bij bestellen, en er is alleen 6.95 van mijn rek afgeschreven.

Van een abo weet ik ook niks.

loreleigil
door loreleigil - Jan 7, 2012 om 18:33
678 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=janjohanna schreef op zaterdag 7 jan 2012, 17:08]Hallo POLTOL,

Je kunt ook reageren op een van de vele e-mails.

De bestelling:
Wandkalenders met foto's
Artikel : Wandkalender met foto's
Artikel #: MQLZ5-71A82-1G0
Aantal : 2
Opties Grijs tabel
Premium glanspapier (235 g/m2)
Uploadkosten

Artikel :12451445 Vistaprint Plus lidmaatschap

En dit laatste heb ik niet besteld : :Vistaprint Plus lidmaatschap € 5,94 per maand
Poltol werkt niet bij Vistaprint, hij haalt voor informatie van hun site en zet deze voor u neer.

uel
door uel - Jan 7, 2012 om 20:06
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

ik heb een tijdje geleden wel vaker bij Vistaprint.nl en Vistaprint.de bestellt.
Mijn ervaring was altijd goed (maar jij moet wel goed opletten bij het bestellen, zij probeeren iemand over te halen om extra aankopen (snuffjes) te doen, maar ja ik was zelf erbij en let op.
Ik heb altijd de traagsde bestelmodus gekozen.

Het was soms ook achteraf moglijk twee bestellingen tezamen tevoegen.

Soms heb ik een tweede zending ontvangen zonder extra kosten en zij zijn ook telefoonisch goed bereikbaar (jij moet het wel op de juste manier doen.
(Terugbel service en jij moet een soort "service nummer" as referencie aanmaken.)

Alles blijf in een soort archief en latere bestellingen blijven moglijk.

Afstuitend wil ik zeggen 2 keer lezen en eerst ernaar bevestigen en geen extrajes erbij nemen en alles komt goed.

uel
door uel - Jan 7, 2012 om 20:12
2 Antwoorden / 1 Vragen

P. S.:
effe it nog:
zij geven ook een "Tevredenheidsgarantie"
zie:
http://www.vistaprint.nl/customer-care/service-center-faqs.aspx?faq_id=214&xnav=foot

atenias
door atenias - Jan 7, 2012 om 20:46
75 Antwoorden / 17 Vragen

Ik bestel wel vaker bij Vistaprint, gaat altijd goed. Als je meerdere 'gratis' prodcuten bestelt, dan gaan de verzendkosten omhoog, maar dan is het alsnog goedkoper dan de 'gratis' producten afzonderlijk te bestellen.

Als je alles goed doorleest en bij het verdere bestelproces niets aanvinkt, dan heb je voor weinig geld leuke producten.

stacey
door stacey - Jan 7, 2012 om 21:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Je zal toch iets verkeerd hebben aangevinkt of een aangekruist vinkje Niet hebben weggehaald .......
--Als u zich inschrijft voor een Vistaprint Plus lidmaatschap, accepteert u deze gebruikstermen, restricties en verplichtingen.--Vista

Want je Kan je daarvoor aanmelden maar dat is Niet verplicht.........

Ik heb het programma even doorlopen en krijg in de winkelmand een niet lid prijs Tenzij ik aanvink `wordt vandaag nog lid` dan krijg ik de lidprijs en dat zul je dus gedaan hebben want het gaat dus Niet vanzelf........

--U betaalt € 14,49
Als lid betaalt u € 11,99 U bespaart € 2,50!
Plus fantastische kortingen op 2 en 3-daagse verzending.
Schrijf u vandaag nog in --