gkelderman
door gkelderman May 9, 2015 om 09:50
Vrije tijd & tuin

Welke groep?

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een band of groep die het liedje zingen van Amejo madam Amajo the tinga, Amejo madam Amajo the tinga, abe ringting abe ringting ezv? Deze bovenstaande tekst of refrein komt er in voor.
Wie oh wie weet wie deze groep is?
Bij voorbaat dank.

1094 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 9, 2015 om 13:01
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Ook geen idee welk jaar wanneer deze band dit zong. Met korte zoekzinnen op Google kom ik in Argentinië terecht maar is geen muziek. En weet u misschien ook iets meer van de bandleden?

aurora1
door aurora1 - May 9, 2015 om 13:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u dit in een film gehoord, heeft u enig idee van welk land?

edrick3
door edrick3 - May 9, 2015 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Kijk eens hier.

Met vr.gr.

tenormin
door tenormin - May 9, 2015 om 13:11
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 9 mei 2015, 13:05]Kijk eens hier.

Met vr.gr.

Had ik ook gevonden, kreeg voor een seconde kans een video te zien en toen was het weg. Bij u wel de song?

reflecs
door reflecs - May 9, 2015 om 13:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Wat is het muziekgenre?

Als u de melodie kunt zingen/neuriën, zou u eventueel dit programma kunnen proberen:
computer+microfoon: klik http://www.midomi.com/
smartphone, zie mobile app: http://www.soundhound.com/

aurora1
door aurora1 - May 9, 2015 om 13:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of de app Shazam?

reflecs
door reflecs - May 9, 2015 om 13:37
1859 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 9 mei 2015, 13:22]Of de app Shazam?
Daar dacht ik ook aan, volgens deze pagina :http://www.surfplaza.be/magazine/muziek-herkennen-5-manieren-om-een-deuntje-te-identificeren/ zou het in dit geval niet werken, maar heb er zelf geen ervaring mee.

aurora1
door aurora1 - May 9, 2015 om 14:02
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Klopt, Shazam herkent soms zelfs ook geen "deuntjes" van originele muziekbronnen. Maar voor het geval het op een cassettebandje o.i.d. staat of bij een film te horen is.
Ik vraag me ook af of de gegeven tekst niet een fonetische weergave is.

mahadma
door mahadma - May 9, 2015 om 14:10
11568 Antwoorden / 51 Vragen

Kan de vraagsteller iets zeggen over (misschien) de taal, zang door man, vrouw of groep, begeleiding qua instrumenten?

gkelderman
door gkelderman - May 9, 2015 om 18:41
49 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo allemaal,

Ik heb die groep al gevonden via mijn zoon en schoondochter, Hun haaden dat liedje op een DVD staan en zanger is Johnny Rodriques en de titel van het liedje is; Hey Mal Yo / O Malhao. Ik helemaal blij!!

Ik dank jullie allemaal voor het meezoeken en reacties.

aurora1
door aurora1 - May 9, 2015 om 22:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En zo klik hier klinkt het.