Bank besteld bedrijf weg
Op 1 sept heb ik in leiderdorp bij allez wonen een bank besteld. 6 wkn levertijd en 550 euro aanbetaald. Nu blijkt de winkel weg te zijn, telnr is een bandje wat zegt dat het bedrijf aan het verhuizen is en alleen per mail bereikbaar is. Ik heb gemaild en kreeg een antwoord dat het 5 weken langer gaat duren. Ik heb hierna nog een paar x gemaild maar geen reaktie meer. De website is uit de lucht er wordt een verhaaltje verteld maar daar kun je niks mee
Hallo Brenda0505 ,
Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/stoelen-besteld-aanbetaald-maar-nooit-geleverd-gekregen?id=586690
Dank je wel
Graag gedaan , maar daar bent u niet mee geholpen , vraag eens inlichtingen bij het juridisch loket in uw gemeente wat u nog kunt doen https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact
Ook wij hebben op 10 juli een bank gekocht bij Allez wonen en slapen.
En een aanbetaling van €700,- gedaan.
Die zou rond week 35 bezorgd worden.
Na een hele tijd aan het lijntje gehouden te zijn kregen we op 20 september een leenbank.
En zouden we week 40 de bank krijgen., wat later week 41 zou worden.
maar vanaf vorige week dinsdag de dag waarop de bank volgens hun binnen moest komen weer niks gehoord.
Nu ik jullie berichten lees ben ik bang dat we niet de enige zijn.....
Hai...idd zijn we waarschijnlijk niet de enige. Las ook dat het 2e filiaal in de verkoop staat. Dhr linders is erg slim...vult zijn zakken met lucht
Nou, met lucht?? Denk meer aan pegulanten en dan weg zijjn..........
Dus het filiaal in Alphen aan de Rijn zal ook dicht zijn?
Wij waren van plan daar morgen heen te rijden.
zou het een idee zijn om met elkaar iets te ondernemen?
Samen staan we wel sterker dus zou goed zijn om samen wat te ondernemen
Dat denk ik ook maar hoe moeten we dit aanpakken?
Heb wel gezegd dat we aangifte gaan doen tegen Allez Wonen
Wij hebben aankomende zondag een afspraak om aangifte te doen. Hoe meer personen dit doen hoe beter lijkt mij
Ik vroeg me af of het beter is om met elkaar tegelijk aangifte te doen of los van elkaar?
Hallo Sjuaine, Waar doet u zondag aangifte, ik vroeg me af of het niet beter is ommet meerdere tegelijk aangifte te doen. Want als er her en der door het land aangifte gedaan wordt komt het waarschijnlijk niet bij elkaar.
Hallo Sjuaine,
heb je nog aangifte gedaan?
Hoi sorry voor de late reactie maar we konden geen aangifte doen want de politie kan hier niks mee zeiden ze. Dus daar hebben we ook weer helemaal niks aan. Het is een civiele zaken zeggen ze maar volgens mij is het gewoon pure oplichting
Nou ja ook belachelijk, zo kunnen ze dus steeds maar doorgaan....
@Brenda0505 , @Pem ,
Lees dit eens , ook zag ik een recensie op google staan dat er de vorige week nog geleverd is.
http://www.allezwonen.nl/contact/
Ja heb ik gezien. Vind t vaag! Kan me nog het meest boos maken over het feit dat je dan "stel dat dit waar is" niet gewoon even gebeld wordt en uitleg krijgt over hoe of wat. Werk al mijn hele leven in de retail maar zo ga je gewoon niet met klanten om!.
Ik kan uw frustratie begrijpen zo ga je ook niet met klanten om , hopelijk krijgt u uw bank alsnog .
Kreeg vandaag een mail dat 25 oktober mijn bank.binnen komt en dat we daarna een afspraak maken voor levering. Hoopvol weer dus....
Op hoop van zegen dan maar , laat u nog weten hoe het is afgelopen ?
Nou wij kregen vanmiddag ook een telefoontje dat de bank dinsdag 25,oktober binnen komt.
Er zijn al meerdere digen beloofd, maar toch maar hopen dat het eindelijk goed komt.
Ik duim met je mee!!
wij hebben dezelfde ervaring, aanbetaling gedaan van 700 euro voor een bank en nooit meer reactie gekregen. Degene die het afleverd is een van de eigenaren. Zouden jullie de naam kunnen achterhalen van deze persoon? Dan hebben we in ieder geval iemand om een eventuele rechtzaak tegen te beginnen. Ik weet ook dat een van de verkoopsters Mathilde heet maar meer info heb ik ook niet. Hoe meer informatie van de mensen die hierachter zit, hoe makkelijker het gaat worden om gezamelijk actie te ondernemen.
Ik las ergens dat de man [edit red.] heet
Nou de bank komt niet meer , ik heb contact gehad met de fabrikant en door de deurwaarder is alles stop gezet.
onze bank is geannuleerd dus geen bank.
Ja ik heb gevraagd aan [edit red.] mij terug zou bellen voor een terugbetaling van mijn aanbetaling maar niks gehoord.
Allez wonen is geregistreerd bij de Kvk als Meubox BV. De bv heeft als bestuurder en aandeelhouder [edit red.]. Het geregistreerde adres van de BV is [edit red.]. Dit was de outletlocatie van Allez wonen. Deze hal/locatie staat inmiddels te koop. Dezelfde [edit red.] was eigenaar van 2 BV’s geregistreerd in de UK, ZELI MANAGEMENT LIMITED (08738058) en LL BEHEER LIMITED (08738061). Deze twee BV’s zijn inmiddels opgeheven. De mede-eigenaar hiervan was [edit red.] Het adres van deze BV’s stond op [edit red.] Dit is hetzelfde adres waar woonwinkel Mammoet wonen stond geregistreerd. Hiermee is precies hetzelfde gebeurd een aantal jaar geleden, mensen hebben meubels besteld en de winkel was vertrokken. De eigenaar van Mammoet wonen, Johannes L. is in 2011 aangeklaagd voor frauduleuze praktijken, zie: http://www.dichtbij.nl/woerden/regionaal-nieuws/artikel/2514279/eigenaar-mammoet-wonen-hoort-vier-jaar-tegen-zich-eisen.aspx
Dit ziet er dus niet helemaal fris uit. We moeten dus kijken of we de aanbetalingen persoonlijk kunnen verhalen op de eigenaar [edit red.]. Nu nog achterhalen waar hij zich bevindt [edit red.]
Ongelooflijk allemaal, het showroommodel van onze bestelde bank stond op de Hoorn 10 in Alphen.
vage outlettent. Het prijskaartje model Steenwijk hing er nog aan.
Konden jullie niet achterhalen hoe ze aan die bank gekomen zijn? Misschien hebben ze een adres of telefoonnr. Ik ga morgen ook wel even langs bij die zaak
Wij zijn net langs die winkel geweest en het zijn inderdaad de meubels van allez wonen. Hij zegt geen nr te hebben van linders maar wel de spullen van hem gekocht te hebben. Weet niet zeker of hij de waarheid sprak. De eigenaar van deze zaak heette wout
wanneer heeft hij die meubels gekocht? wsl heeft hij al zijn voorraden en showroommodellen verkocht en met het geld vandoor gegaan. laten we met zn allen aangifte doen en fraude melden bij de fraude helpdesk
Ik had mail gehad dat gister 25 okt mijn bank binnen zou komen. Geen reaktie meer gehad. Gewoon een ordinaire dief die man
Hij heeft die meubels begin okt uit de winkel in Leiderdorp gehaald. Hij zei dat hij was gebeld door R Linders om de meubels te kopen van hem. Ik heb om gegevens gevraagd maar hij zei dat hij die niet heeft. Ik geloof hem niet helemaal en denk dat hij r linders wel kent
Ja dat lijkt mij ook want toen wij er waren vroegen we of hij [edit red.] kende en die kende hij wel.
hij zou zeggen dat we langs geweest waren.
[edit red.] belde ons vorige week terug nadat ik de fabrikant had gesproken en hem geappt had.Hij deed alsof hij niks van die deurwaarder wist maar zei wel dat ik gelijk had.
En zou Rob terug laten bellen om de €700 terug te storten.
maar natuurlijk niks meer gehoord.
Dus die eigenaar van top shop kent die [edit red.] ? Als dat zo is kent hij [edit] ook en heeft hij dus een lul verhaal aan mij verteld. Als dit zo is breng ik wel weer even een bezoekje.
Ja joh ze kennen elkaar echt wel, je moet maar eens kijken die site van top shop ziet er precies hetzelfde uit als hun site.
die toko is volgens mij gewoon van hem.
Goededag, ik val inmiddels ook onder de gedupeerden en vroeg me af wat mogelijke vervolgstappen zijn. Gaan er mensen actie ondernemen, en zoja, hoe kan ik van dienst zijn?
Ik heb overigens dezelfde mail gehad dat mijn bank op de 25e wordt geleverd, maar sindsdien niets meer gehoord.
Beste Klant,
Door de huidige recessie en omstandigheden zijn wij helaas niet in staat om onze werkzaamheden op een normale manier voort te zetten. Omdat er op dit moment druk gezocht en gekeken word naar een nieuwe locatie voor AlleZ Wonen & Slapen, kunnen wij ons niet concentreren op nieuwe verkoop.
Alle lopende afspraken met klanten blijven gewoon gehandhaafd, alleen kan de afhandeling van uw order iets langer duren dan normaal. Dit komt omdat wij op dit moment met minder personeel werkzaam zijn dan normaal. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Voor vragen kunt u een e-mail sturen aan: info@allezwonen.nl
Wij zullen ertoe trachten deze zo snel mogelijk te beantwoorden of contact met u op te nemen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
AlleZ Wonen & Slapen
Directie
Deze had ik ook al gezien. Mijn mening is dat wanneer er situaties veranderen en mensen in onzekerheid zijn het de mooiste en ook klantvriendelijkste manier is om dit even persoonlijk via de telefoon mee te delen. Denk dat het heel veel onrust weg zou halen.
Daar zijn ze blijkbaar te druk voor .....
Er is helemaal geen huidige recessie.
@zoekster1: dat klopt helemaal. Door omstandigheden moet je waarschijnlijk lezen als: "op dit moment kunnen wij onze rekeningen aan de leveranciers niet meer betalen en is daarom de leverancier gestopt met leveren." Ze zijn vlg mij nu bezig met creatief handelen.
Klopt ik heb de fabrikant achterhaald van de bank en gebeld de deurwaarder heeft alles stop gezet.
Dus onze bank kunnen wij vergeten.
En uw aanbetaling ook, vrees ik.
@pem..ik had de bank jansdam besteld. Ik vroeg me af hoe u de fabrikant heeft achterhaald? Hoor het graag
Ik heb de bank opgezocht via internet afbeeldingen bij een andere zaak verkochten ze dezelfde bank onder een andere naam. Allez wonen had eigen verzonnen Hollandse namen bij de banken.
Ik heb die zaak gebeld en de situatie uitgelegd en de naam van de fabrikant gevraagd.
En die gaven ze met het telefoonnummer.
De fabrikant heet Maxfurn ze hebben ook een site.
Hey Pem,
Heb jij via die fabrikant wellicht nog wat kunnen regelen?
Nee ook niet, jammer genoeg.
Onzin ten top. 'Wij zijn zo verbijsterd met de toeloop van orders dat wij niet meer in staat zijn lopende orders binnen een redelijk daarvoor geldende termijn te leveren'. Onmiddellijk dreigen aangifte te doen. Welke levering dan ook moet binnen vier weken geregeld zijn tenzij ZELF geproduceerd. Aliexpress is NOG sneller.
Vul DIT FORMULIER eens in, misschien krijgt u meer zekerheid m.b.t. faillissement/insolventie.
@hansje klein , ik had al gezocht op deze site , maar er is niks te vinden http://insolventies.rechtspraak.nl/ link werkt weer niet .
Ik had begrepen dat ze uitgeschreven zijn uit de kvk zonder failissement
@Brenda0505 , dat is juist .
Allez wonen is geregistreerd bij de Kvk als Meubox BV. De bv heeft als bestuurder en aandeelhouder [edit red.]. Het geregistreerde adres van de BV is [edit red.] Dit was de outletlocatie van Allez wonen. Deze hal/locatie staat inmiddels te koop. Dezelfde [edit red.] was eigenaar van 2 BV’s geregistreerd in de UK, ZELI MANAGEMENT LIMITED (08738058) en LL BEHEER LIMITED (08738061). Deze twee BV’s zijn inmiddels opgeheven. De mede-eigenaar hiervan was [edit red.]. Het adres van deze BV’s stond op [edit red.]. Dit is hetzelfde adres waar woonwinkel Mammoet wonen stond geregistreerd. Hiermee is precies hetzelfde gebeurd een aantal jaar geleden, mensen hebben meubels besteld en de winkel was vertrokken. De eigenaar van Mammoet wonen, Johannes L. is in 2011 aangeklaagd voor frauduleuze praktijken, zie: http://www.dichtbij.nl/woerden/regionaal-nieuws/artikel/2514279/eigenaar-mammoet-wonen-hoort-vier-jaar-tegen-zich-eisen.aspx
Dit ziet er dus niet helemaal fris uit. We moeten dus kijken of we de aanbetalingen persoonlijk kunnen verhalen op de eigenaar [edit red.]. Nu nog achterhalen waar hij zich bevindt [edit red.]
Begin te zoeken bij familieleden, vooral moeders zijn vaak de klos bij dit soort lieden.
Lijkt mij inmiddels een geval voor het concurrentieprogramma OPGELICHT van de Tros (aanbeveling bij wijze van uitzondering....).
Wij hebben ook meubels besteld bij allez wonen en zij er gisteren achter gekomen dat de winkel gesloten is. We hebben gelijk een mail gestuurd maar hebben niet het gevoel dat het goed komt. We proberen erachter te komen waar de eigenaar verblijft en gaan als we niks horen aangifte doen van oplichting.
Het komt natuurlijk helemaal niet goed. Maar hebt u ook aanbetaald?
Ja het hele bedrag. Stom van ons maar we hadden er een goed gevoel bij en waren blij met de gekozen meubels. Een harde les
Ach wat sneu. Dat is zeker een harde les.
Vreselijk toch!! En dan ondertussen zoet gehouden worden met toezeggingen...
laat weten als je erachter bent waar de eigenaar verblijft!
Wij hebben in juni een bank besteld.
Gister zijn we gebeld de bank is klaar maar moeten hem alleen zelf ophalen bij de leverancier.
Wij zijn blij eindelijk onze bank!
Inderdaad Sjuaine, ook op dit forum is al vele malen gezegd dat je nooit dat soort goederen geheel vooruit moet betalen. Als de verkoper zoiets toch vraagt kan je op je vingers natellen dat het niet goed zit.
Troost je met de gedachten dat de verkoper uw aanbetaling waarschijnlijk in mindering zal brengen op zijn achterstallig salaris.
Schrale troost.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Geachte forumleden,
Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....
Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?
Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?
Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
LOQED slim slot
Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer