Bank verkeerd,ze mogen m laten staan,kan ik hier een compromis voor sluiten
Goedendag , we hebben een bankstel gekocht en is nu afgeleverd, waar 11 weken levertijd op zat , de kussens zouden vast gestoffeerd worden,dit is niet gebeurd.
De fout ligt bij de fabriek, die hebben het verkeerd over geschreven van de winkel , maar de fabriek heeft daarna ook weer een bevestiging (met de fout) naar de winkel gestuurd , in de winkel hebben ze de bevestiging weer goed gekeurd (de fout over het hoofd gezien) nu is de bankgeleverd met losse kussens ipv vast. Winkel zegt dat we zoiets n nieuwe kunnen krijgen maar degene die erover gaat is over 2 weken pas terug van vakantie , of wij tot die tijd kleden over de bank willen leggen ivm bescherming en liever ook niet roken , maar het kan dus wel weer minimaal 8 weken duren voor we een nieuwe bank hebben , nu mogen ze m van mij laten staan , maar ik wil wel dat daar iets tegenover staat , het kost voor hun veel om t weer op te halen , nieuwe bank , deze is dan tweede hands omdat we er wel mee leven/op zitten en weigeren buiten te moeten roken om hun bank te sparen die ze verkeerd geleverd hebben en dan niet het volle bedrag ervoor kunnen berekenen en dan weer n nieuwe bank laten maken en weer leveren en monteren .... wat zou reëel zijn voor ons als compromis voor te stellen dat ze m mogen laten staan en verder geen toestanden meer ....?
Het is een hoekbank 3x3 pers. , kostte €2050,~
Ik zie graag jullie reacties , vriendelijke groeten, Colors
Begrijp ik het goed? U wilt eigenlijk vaste kussens maar als u korting krijgt dan wilt u ook wel genoegen nemen met losse kussens. Hoeveel kost die bank eigenlijk. Die bank kost dus 2.050 zie ik inmiddels. Voor zo'n prijs moet u wel zeker weten wat u wilt. Zware mensen hebben over het algemeen het liefst vaste kussens. Zorg dat u er geen spijt van krijgt.
We zijn geen zware personen , we hebben de zit kussens wel als steverige optie genomen , dit is wel goed gegaan... ik heb de voor en tegens tegenover elkaar gelegd , zelfs nog de bank in een andere vestiging bekeken en lisse kussen hebben wel weer het voordeel opgeschud te kunnen worden , de vaste kussens steken zoiezo iets uit boven de achterkant,dus zal ook daar inzakken , maar kan dan niet opgeschud worden , dus ik zie er ook wel weer het voordeel.van.in ...
Laat ze een voorstel doen maar haal niet het onderste uit de kan. 150 zou al mooi zijn.
Wat een raar voorstel van die winkel om hem bij u te laten staan met strikte leefregels voor u. Ik zou hem gewoon meteen laten ophalen. Al het andere is eigenlijk een slecht compromis.
Stiekem hebben wij er ook echt geen lakens op liggen , schei uit ... is hun fout ...En risico , maar omdat degene die erover gaat op vakantie is zal de bank nog 2 weken blijven staan , omdat ze zelf niet hierover kunnen/mogen beslissen , heel raar ...
Als u de bank toch wilt houden, met losse kussens, dan zou ik een voorstel van 1750 euro doen.
....en kletteband kopen! Is uiteindelijk zo gek nog niet omdat je de kussen kunt draaien/wisselen tegen kuilvorming.
Het is geweven stof , en schuift niet zo snel , onderkant van de zit kussens is dezelfde stof , rondom dus , dus dat zouden we ook nog kunnen draaien , idd eigenlijk niet verkeerd
Als ze erachter komen dat u eigenlijk wel tevreden bent zo, dan krijgt u denk ik helemaal geen korting meer. Ik dacht dat het echt een achteruitgang was. Maar u zegt nu zelf van niet.
Kan je achterhalen wat de bank zou kosten met losse kussens ipv vaste kussens? Dat verschil moet je in ieder geval terugkrijgen, mits de bank met losse kussens goedkoper is dan met vaste kussens. Is de bank met losse kussens duurder dan moet je niet al te veel verwachten denk ik.
Vanmiddag al in een ander filiaal gecheckt , prijs is hetzelfde
Dan zou €100 maximaal zijn denk ik wat u zou mogen verwachten.
Het bedrijf zal zeker genoegen nemen met een redelijke tegemoetkoming.
De hele heisa van ophalen en ruilen zal ze waarschijnlijk meer kosten.
Ik heb zoiets ook al eens meegemaakt.
Probeer tot een compromie te komen.
Gaan we doen , bedankt
Van reparatie is geen sprake , er zou een geheel nieuwe bank besteld moeten worden , dit was voor de winkel geen probleem , het nadeel voor ons is dat wij nu ontzettend voorzichtig om moeten gaan (ook met twee katten en een hond moeten opletten) tot de verkeerd geleverde bank opgehaald wordt , maar wij ook niet zonder bank willen zitten de komende weken...Ik wil deze geleverde bank wel houden , zodat we geen gedoe meer hebben en ik deze bank ook prima vind , maar er dan wel een financiële tegemoetkoming tegenover staat , ik vraag de lezers van kassa wat zij een goed financieel compromis vinden ...
De verkoper kan eigenlijk niet van u vragen deze bank met fluwelen handschoentjes te behandelen, er kleden overheen te leggen etcetera. De verkoper kan u voorzien van een (al dan niet gebruikte) leenbank, maar dan mag u er vanuit gaan dat deze op een normale manier gebruikt kan worden.
Een goed compromis is van verschillende factoren afhankelijk. Ik begrijp dat de bestelde bank en de geleverde bank dezelfde winkelprijs hebben. In dat opzicht bent u dus niet benadeeld. Daarnaast bent u tevreden over de geleverde bank en is deze voor u niet noemenswaardig slechter dan de bestelde bank. De geleverde bank heeft niet alleen nadelen maar ook voordelen t.o.v. de bestelde bank.
In dit geval zou u zelfs kunnen overwegen het er simpelweg bij te laten zitten. U bestelde een bank, de verkoper leverde een bank en u bent over de geleverde bank ongeveer net zo tevreden als u was geweest over de bestelde bank. Daar de winkelwaarde van de banken hetzelfde is zou de financiële tegemoetkoming niet meer moeten zijn dan uw geleden ongemak. Zoals ik het lees is dat ongemak zeer beperkt of zelfs afwezig. Een tegemoetkoming tussen de 0% en 10% lijkt me dan redelijk. Vergeet niet dat de verkoper hier niet mee akkoord hoeft te gaan, hij kan alsnog de bank bij u ophalen en binnen een redelijke termijn de bestelde bank leveren. Uw onderhandelingspositie is dus niet heel sterk.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer