Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Oct 26, 2017 om 19:13
Winkels & webshops

BCC medewerkers liegen mij voor??

BCC verstuurd een pakket van hoge waarde zonder naam volgens DHL, volgens DHL mag het pakketje bij iedereen afgeleverd worden. DHL zegt eerst dat het pakketje bij de buren ligt maar ik heb geen briefje gezien. 12:05 ben ik niet thuis, 12:11 is het pakketje opeens bezorgd.

Met een rare handtekening. Ik heb ze sinds vorig week 19-10-2017 al gebeld (BCC) om een onderzoek te laten starten waar het pakketje ligt. Pas 24 oktober wordt er zogenaamd een onderzoek gestart. Terwijl er mij verteld werd dat het onderzoek allang gaande was. BCC medewerkers geven mij het gevoel dat het niet serieus genomen wordt. Ik zou ook teruggebeld worden door de BCC medewerker die zei dat mijn zaak prioriteit krijgt omdat ik al zo lang wacht. Nooit ben ik gebeld.

BCC claimt dat DHL dit gezegd heeft..''Het onderzoek van DHL is afgerond. Hun bevindingen zijn dat de zending is bezorgd en dat een donkere meneer naar beneden kwam die de zending heeft aangenomen. ^Navin'' Maar mijn huis heeft niet eens een trap..

1009 3 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 26, 2017 om 19:22
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Deze vraag is gisteren ook gesteld, leest u nog eens op uw gemak de antwoorden waaronder vermeld is dat BCC als afzender de eindverantwoordelijke is die het met DHL moet zien te klaren.
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/dhl-track-and-trace-geeft-aan-dat-het-pakketje-bezorgd-is-maar-ik-was-niet-thuis

tenormin
door tenormin - Oct 26, 2017 om 19:36
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Jammer dat u bij uw vraag van gisteren kennelijk de 10 antwoorden niet heeft gelezen. Ben bang dat dit weer dezelfde richting uitgaat. Mocht u het onverhoopt toch lezen (de antwoorden van gisteren); drukt u dan op de rode letters van de link die @shoppie u hier geeft.

Manchurian Candidate
door Manchurian Candidate Oct 26, 2017 om 19:39
5 Antwoorden / 5 Vragen

Sorry :(

tenormin
door tenormin Oct 26, 2017 om 20:01
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Het is in ieder geval fijn dat u nu reageert. Dank u wel.

tijger1
door tijger1 - Oct 26, 2017 om 19:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien had u ook wat problemen met deze site, dat er of niet geopend kon worden of een reactie geplaatst.

Het is nu nog een puinhoop.

Maar dat doet er verder allemaal niet toe. BCC moet u gewoon een nieuwe telefoon sturen of uw geld terug.

Dien een schriftelijke klacht in.

tenormin
door tenormin Oct 26, 2017 om 20:02
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zal je maar niet plussen @tijger1, krijg ik een ban. ;-))