JS
door JStoffer Jul 26, 2018 om 11:27
Winkels & webshops

Boxspring-deals.nl betrouwbaar?

Iemand ervaring met het bestellen van een boxspring bij boxspring-deals.nl? Is dit betrouwbaar?

34638 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 26, 2018 om 11:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nergens bij aangesloten. Als u een boxspring onder de € 400 koopt hebt u geen “slaapgarantie”. 

Alle voorwaarden wel gelezen?

marita5
door marita5 - Jul 26, 2018 om 11:58
11521 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo JStoffer ,

Bezint voordat ge begint .

Zit er een garantie op de producten?
Bij bedden boven de 400,- bieden wij een slaapgarantie van 30 dagen aan. Mocht het bed u niet bevallen, dan komen wij het bed weer ophalen. Daarnaast zit er een 2-jarige fabrieksgarantie op de bedden, waardoor u 2 jaar garantie heeft op fabricagefouten. 

De voorwaarden : 

30 dagen slaapgarantie 
 
11.1 Wanneer de klant het product binnen 30 dagen wil terug sturen wanneer deze voldoet aan de slaapgarantie, dient het product in originele verpakking gedemonteerd bij de voordeur klaar te staan.

11.2 De klant dient èèn dag voordat het product wordt opgehaald  , foto`s te sturen van elk onderdeel van het bed dat klaar staat in de orginele verpakking .

11.3 De klant heeft éénmalig de kans om het product te laten ophalen. De datum hiervan zal vooraf met de klant besproken worden.

11.4 Beschadigde producten vallen niet onder de slaapgarantie.

11.5 Gratis producten, bij-producten (dekbed, overtrek, hoeslaken etc) en/of Montage- en betalingskosten zullen in mindering worden gebracht op het totaalbedrag dat wordt teruggestort.

11.6 De klant dient vooraf het retourformulier volledig te hebben ingevuld.


Lees ook deze klachten , klik op de rode regels.


https://nl.trustpilot.com/review/boxspring-deals.nl


https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/boxspring-deals.nl/details?companyId=d5510b00-acd4-439f-8f71-71758a1b799b

JS
door JStoffer - Jul 26, 2018 om 13:41
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb uiteraard alle voorwaarden e.d. gelezen maar ik ben benieuwd naar ervaringen met deze website en of het geen oplichterij is.

marita5
door marita5 Jul 26, 2018 om 13:45
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@JStoffer , lees boven u de twee links ( de rode regels ) , kunt u de ervaringen lezen , dit zegt al genoeg .

Cookies
door Cookies - Jul 26, 2018 om 14:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Je gelooft toch zeker niet dat je echt 70% korting krijgt. Je koopt rommel voor rommel prijzen. Als je weinig geld hebt, koop dan bij Ikea een redelijke boxspring.

be
door berendf - Nov 23, 2018 om 16:06
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Oplichterij. Niet mee in zee gaan! Hier een beknopte samenvatting:

Boxspring Kopenhagen + twee matrassen besteld
-Bezorger komt 2 uur te laat. Hij biedt geen excuses aan.
-Het hoofdbord past niet in de beugels van de boxsprings. Dit lukt alleen wanneer de boxsprings uit elkaar staan.
-Daarbij is één van de matrassen te lang waardoor deze over de boxspring heen hangt.
-Per chat en mail aangegeven dat we graag een vervangend hoofdbord ontvangen dat wel past en één vervangend matras. Ik zou gebeld worden voor het maken van een afspraak hiervoor. Dat is niet gebeurd. Daarom belde ik zelf.
-Zeer onvriendelijk te worden gestaan per telefoon. Weer kon er geen 'sorry' of 'vervelend dat het zo is gelopen' vanaf. Maandag 21 oktober klacht ingediend. Volgens de klantenservice op de chat worden klachten binnen twee dagen in behandeling genomen. Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen. Er werd mij ook verteld dat ik een telefoontje zou krijgen met de aflevertijd van komende woensdag. Dit is wederom niet gebeurd.
-Woensdag telefoontje gekregen van de bezorger dat hij 2 uur eerder dan gepland is. Wij zijn dan niet thuis. Per chat gevraagd wanneer de eerstvolgende leverdatum is. Dat zou 1 november zijn. Toen ik vroeg of dat sneller kon, kon het de volgende dag.
-Vandaag donderdag 25 oktober mail gekregen dat de bezorger vertraging heeft opgelopen. 's Middags per mail gevraagd of ik een tijdsindicatie kon krijgen. De chatmedewerker zou contact opnemen met de bezorger en mij hierover terugbellen. Dat is niet gebeurd. Aan het eind van de middag toen ik vroeg aan de chatmedewerker hoe het zat met de bezorging, antwoordde zij dat wij de volgende op de route zouden zijn. Op dat moment waren wij al niet meer thuis, na de hele dag te hebben gewacht.
-De eerstvolgende bezorgafspraak kan op 1 november plaatsvinden. 'Danielle' van de chat klantenservice zei tegen mij: 'we kunnen nog eenmaal een nieuwe afspraak inplannen, bent u dan weer niet thuis dan houdt het helaas op'. Hier schrok ik van. De bezorger was de eerste keer een paar uur te vroeg, de tweede keer hebben wij geen enkele tijdsindicatie gekregen. Wanneer dit weer zou gebeuren, zouden wij niet krijgen geleverd waarvoor betaald is? Toen ik aan een andere medewerker (Marijke) vroeg om hier bevestiging van te sturen per mail, antwoordde zij dat dat niet mogelijk is. "Wij kunnen niet dat overzicht naar u toesturen. Dit is niet meer van toepassing, wij hebben nu een nieuwe datum niet ingepland". Ik heb gevraagd waarom ik geen schriftelijke bevestiging mag ontvangen. Ik krijg hier geen antwoord op. Marijke zegt zelfs op een gegeven moment 'alle vragen zijn beantwoord'. Wanneer ik zeg dat ik nog meer vragen heb, antwoord Marijke 'Nog een fijne avond verder'.
-Bezorger heeft een vervangend matras gebracht. Het vervangende hoofdbord past niet en is wankel. Toch getekend voor de bezorging. De bezorger gaf aan een notitie te maken dat er een nieuw vervangend hoofdbord kan worden bezorgd. Via chat die dag gevraagd of ik hier bericht over kan krijgen. Chatmedewerker gaf aan het te overleggen met collega en mij diezelfde dag nog te berichten. Niets van vernomen.
-Via chat gesproken met Marijke. Zij geeft aan niets terug te lezen over wat ik gisteren heb besproken met haar collega.
-Gebeld op vrijdag 9 november door een medewerker. Hij vertelde mij dat hij ging overleggen over het oplossen van mijn klacht en dat ik op maandag 11 november zou worden teruggebeld hierover. Dit is niet gebeurd.
-Na gezegd te hebben dat ik tv-programma Radar inschakel werd ik wonderbaarlijk direct gebeld. Mijn klacht zou worden afgekocht. Mijn recensie is nooit op hun pagina verschenen.

Uiteindelijk heb ik na 7 weken en talloze keren contact gekregen waar ik voor betaald heb. Ik ben in totaal 4 dagen thuis gebleven voor ze. Ik heb tientallen mails gestuurd. Blijf uit de buurt van dit bedrijf.

sylvana
door sylvana - Dec 27, 2018 om 16:46
1 Antwoorden / Vragen
0

Wat een onwijze slechte service geven jullie zeg!!!
eerst zou ons bed geleverd worden op 19 december! Op 17 december een telefoontje dat hij niet leverbaar is!! KAN GEBEUREN DENK JE DAN !!! nieuwe afspraak gemaakt voor vandaag (27-12). op 24-12 zouden wij een mail krijgen met de verwachte levertijd. NIET ONTVANGEN!!  via de site chat vanmorgen op de valreep te horen gekregen dat we als 3e op de planning stonden. de eerste 2 waren dichtbij dus begin van de ochtend zouden we aan de beurt zijn. uiteindelijk na veel bellen om 14.30 EINDELIJK WAREN ZE ER!!! maar toen miste ze het hoeslaken dekbedovertrek+kussenhoezen!!!! om dat te compeseren hebben ze maar even een groter bed geleverd. 1.80 ipx 1.60  ze konden na geleverd worden maar hoe lang dat zou duren wist de bezorger niet!!!  
ALSOF HET ALLEMAAL NOG NIET GENOEG TEGEN VIEL ZIJN ZE DE POTEN VERGETEN TE LEVEREN!!!!! weer achteraan gebeld en ook die zouden nagestuurd worden. maar dat kon zomaar nog een week duren!!

al met al is het een hele slechte service waarbij je medewerkers aan de telefoon krijgt die er allemaal niet zo veel aan kunnen doen maar iemand spreken die er wel wat aan kan doen is niet aanwezig!!!

ne
door neodutchio Dec 27, 2018 om 17:25
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Wij geven hier geen service, dus slechte service geven wij ook niet.

DOOR SYLVANA - 27 DEC. 2018 OM 16:46 
1 ANTWOORDEN / VRAGEN
0

 

Wat een onwijze slechte service geven jullie zeg!!!

marita5
door marita5 Dec 27, 2018 om 18:21
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@sylvana , u heeft toch een reactie gekregen van Deals Compagnie BV op trustpilot : Antwoord van DEALS COMPANY B.V.

Beste Sylvana,

Dat is inderdaad heel vervelend hoe het is gelopen,.
Zoals telefonisch besproken heb ik het allemaal zojuist voor u ingepakt en komt het zo snel mogelijk uw kant op!

Cookies
door Cookies Dec 27, 2018 om 18:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@sylvana: Het is hier geen klachtensite!

tijger1
door tijger1 Dec 27, 2018 om 18:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga dan ook naar een normaal bedrijf. En al die hoofdletters hoeft ook niet.

Cookies
door Cookies Dec 27, 2018 om 19:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@Tijger1, maar bij deze shop krijg je kortingen van wel meer dan 1000,- euro!;-))

Thijs12
door Thijs12 Dec 28, 2018 om 10:25
547 Antwoorden / Vragen

Al die webshop die eindigen op deals kunnen in ieder geval geld vangen. De rest moet je maar afwachten! Mensen leren nooit .

tijger1
door tijger1 Dec 28, 2018 om 10:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hiep hoi, korting van € 1.000, krijgt je dan geld toe?:-))

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Pe
Pedro Harmsen - May 3, 2024 om 17:16
Garantie & verzekeringen

Niet geïndexeerde begrafenisverzekering

Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer

Da
DarshanJSB - May 5, 2024 om 10:06
Vakantie & reizen

Compensatie voor een non EU vlucht

Op 19 april 2024, om 15:40 (Japanse tijd) zou ik in het vliegtuig stappen van Haneda airport naar Guangzhou airport om daar mijn directe vlucht om op 20 april 08:00 (NL tijd) aan te komen in Amsterdam, deze vluchten werden gedaan door China Southern Airlines (CSA).   Vanaf Haneda airport waren de vertragingen al begonnen, 3x vertraagd (19:00, 22:40 en 01:00) waardoor ik uiteindelijk op 20 april ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer