ch
door chevyrolf Jan 7, 2013 om 08:52
Winkels & webshops

C1000 euroweken groot inslaan

c1000 heeft de aanbieding 1 euro producten , maar wanneer je er meerder van haalt ( groot inslaan ) word je geweigerd , er staat 4 de zelfde producten , en als je terug komt mogt je weer 4 halen ( volgens de bedrijfsleiders )maar nu word je geweigerd bij de kassa ( met afrekenen )in enschede wesselerbrink ,en in hengelo mocht ik zelfs die week niet meer kopen ,( negatieve reclame )is dit normaal en meerde ervaringen en macht dit? ik ben dan toch nieuwe klant? , voor mij heeft het geen zin om voor die 4 dingen te rijden ik woon zelf in een dorp (geen c1000 ) en automatisch neem je meer boodschappen mee ! nu niet meer dus nee verkoop ,

3617 15 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo chevyrolf,

Je bent blijkbaar in de war met appie happie: háaaamsteren!

Zoals je zelf ook al aangeeft: C1000 geeft aan: 4 artikelen maximaal per klant.
En ja, dan kunnen ze weigeren om je méér artikelen te verkopen.
Heb zelf nog nooit problemen in voorkomende gevallen gehad: even opnieuw de winkel in, artikelen pakken en bij (andere) kassa langs gaan.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

reclame van de gevulde koeken , karretje vol ,auto vol , ja de kleine lettertjes kende ik , ik had er ook over , wanneer je de winkel uit gaat en opnieuw er in gaat, zou je weer een nieuwe klant zijn , dit mach dus wel bij albert heijn ( kunnen we niks aan doen, is de wet ) , en voor heen (2012)volgens de bedrijfs leider ook bij c1000 , maar bij de kassa weigeren ze (2013) dan het product af te rekenen , bv de pakken wicky , ja ik heb kinderen dus voor 1 doos 8stuks heeft voor mij geen zin om er heen te rijden , benzine kosten bij te reken , en er gaat hier 2 pakken per dag er door , bv voor school , en thuis , dus dan probeer ik meerdere pakken te kopen , dat geld wat ik uit spaar geef ik ook weer uit aan andere producten in de c1000 , de kits willen graag wat lekkers , als ik kan besparen strijk ik eerde over mn hart , moet ook leven van een minima , ben een alleen staande ouder die het doen moet van 850 euro ,

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 11:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tsja, als je onbeperkt zou mogen inslaan staat hier een klacht dat de C1000 de beloofde aanbiedingen niet meer heeft....

PS voor TS: als je zo weinig geld hebt kan je beter de auto weg doen...

ve
door verwijderd - Jan 7, 2013 om 13:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

tja zou mij 25 euro per maand schelen , (klein autootje) zou ik dat kunnen besparen in mn buurt suppertje , neeeeeee die is vele malen duurder dan ah of c1000 , of alles op de fiets ,dan zou ik 1 pak wel mee kunnen nemen , maar niet meer , en het sociale leven gaat er op vooruit, 1 treinkaartje kost voor mij de hele auto , het is een investering die daarom ruim bespaard

ve
door verwijderd - Jan 10, 2013 om 03:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry chevyrolf, maar je bent wel een beetje aan het zeuren... Een auto voor 25 p.m. zou goedkoper zijn dan af en toe met de trein? Vergeet je nu ff voor het gemak om de benzinekosten mee te rekenen? Er bestaan tegenwoordige voordelige NS dagkaarten, regelmatig verkrijgbaar bij o.a. Blokker, AH, Hema of Jumbo en je kunt vaak ook nog een kind gratis meenemen. En wat de aanbiedingen in de supermarkt betreft: de supermarkt is vrij om haar eigen voorwaarden aan de deal te verbinden. Als de regel is max. 4 p.p., dan kun je op je achterste poten gaan staan, maar zij staan in hun recht. Dat zouden we in NL toch ook niet anders willen, dat je als verkoper op de vrije markt je eigen prijs (dat is inclusief de voorwaarden) mag bepalen. En ook al heb je een minimuminkomen, er zijn er nog veel meer die in hetzelfde financiele schuitje zitten, dus als jij alle aanbiedingen voor hun neus wegkaapt, kunnen zij er ook niet meer van profiteren. Dan kun je wel een beetje zielig gaan zitten doen, maar sorry, daarvoor heb ik dan geen begrip. Ik moet zelf ook op de kleintjes letten, maar als je een beetje oplet en niet standaard bij 1 winkel alle boodschappen doet, kun je een heel eind komen. En tenslotte: als er zoveel pakjes wicky per dag doorgaan, zou je daar misschien eerst eens op moeten bezuinigen. Laat de kinderen maar water drinken, als ze dorst hebben en voor de lekkere trek 1x per dag een glaasje fris. Lijkt me niet meer dan normaal. En bovendien is het goedkoper om 1 grote fles frisdank te kopen en dat over te hevelen naar een afsluitbare drinkbeker. Ranja is helemaal niet duur. Jouw probleem lijkt me eerder dat je niet veel geld hebt en toch alles wilt hebben. Typisch materialistisch consumptiegedrag. Dat kan nou eenmaal niet, dus tja, dan moet je keuzes maken. Zo heb ik zelf bijvoorbeeld geen duur tv/internet/telefoonpakket, iets wat tegenwoordig heel normaal lijkt te zijn, maar reteduur is. Maar ik kan wel af en toe uit eten.... Het is maar net waar je prioriteiten liggen.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2013 om 03:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tip: Ga lekker hamsteren bij Appie!

Meestal als ik voor die € 1,00 producten ga dan is het helaas al uitverkocht. Mijzelf weer het gevoel gevend: van een kouwe kermis thuiskomen; weer blij gemaakt met een dooie mus; van een kale schap (kip) kan je niet plukken; gouden bergen beloven in de weekfolder.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2013 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

jvdm45 je weet niet eens waar je over praat , je kent mij niet maar oordeelt wel , dat ik daar was was einde week (zondag), dus iedereen kon er van profiteren ,en nog stonden er hoge karren vol,komen anderen wat te kort nee, ik doe juist mijn best om mn kits wat te geven , lees beter !!!, een treinkaartje blokker 17 euro plus 2 kinder kaartjes heb ik de auto een hele maand voor , met de bus naar de stad 15 euro , rij ik bijna 2 a 3 weken voor , ik woon buiten af ,ik heb geen golf of volvo , maar een boodschappen karretje ,ik haal veel spullen van marktplaats liefst gratis ja , beschadigd of niet interesseert me niet ,als maar zit en werkt , ik denk juist ik heb een minima dus mach niet klagen en in luxe leven , liefst wil ik een motor en een goed pc , nieuwe bank en kasten ,voor mn kits nieuwe bedden , het bed voor mn kinderen heb ik zelf gebouwd ,is mooi geworden , heb een afgedankte pc die ik zelf heb gerepareerd , en ranja drinken ze ook veel , maar is niet meer zo goedkoop , volgens de ggd zitten er daar weer veel zuikers in en kleurstoffen en andere rommel , ik doe er juist alles aan om niet in schulden te komen,de vakantie via veiling 5 euro daar belasting ed 60 euro , tank vol 40 euro , en dat voor een week,en 300 km verweg , het gaat mij om de reclame die ze maken en afspraken die ze maken , eerst mag je dit en dan weer niet , het was niet de bedrijfs leiders die moeilijk deden maar de kassa medewerkers, bij ah zeggen ze ook , je mag zo vaak naar binnen en buiten gaan , is ook wettelijk niks aan te doen door winkeliers , je bent dan weer nieuwe klant zoals ze het noemmen , en helemaal een week niet ,

ve
door verwijderd - Jan 10, 2013 om 12:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste chevyrolf ,als U zich inspande om een wergever te zoeken in plaats van goedkope boodschappen snijdt het mes aan twee kanten ,linkerkant : U heeft meer geld te besteden en hoeft dan niet publiekelijk te melden,.... ben een alleen staande ouder die het doen moet van 850 euro.... ,
rechterkant: ik weet wel waarover ik praat , het blijft natuurlijk niet bij die door U gemelde 850 euro hierboven op kan U nog tellen ,huurtoeslag ,alleenstaande ouder toeslag ,korting bij de belasting (gemeentelijke) omdat U zegt zo weinig inkomen te hebben en waarschijnlijkrijd U dan ook in een belastingvrije Toyota Tercel en ook niet te vergeten kinderbijslag en/of allementatie.
Maar toch terugkerend ook het gene waar over U zeurt ,maximaal 4 producten per klant is maximaal 4 producten per klant dan grijpt een ander OOK NIET mis.
En hier moet U het mee doen!

ve
door verwijderd - Jan 10, 2013 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

en er gaat hier 2 pakken per dag er door

Sorry, maar 2 kids en dan 2 pakken Wicky per dag is abnormaal. Mijn zoontje krijgt gewoon 1 pakje mee naar school en thuis drinkt ie gewoon uit een pak of siroop. Je bent minima, ik ook, maar geeft je kids wel die dure pakjes drinken de hele dag!?

Verder mag elke winkel zelf zijn beleid bepalen dus helaas pindakaas.

ve
door verwijderd - Jan 10, 2013 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat een voor oordelen hier!hier gaat de discussie niet over, vooral niet over werk zoeken , wat al honderden a duizenden doen , voedsel banken kunnen het niet meer aan , stads banken ook niet , steeds meer mensen op straat , en nee geen belasting vrije ,een cuore ,en er zijn mensen met vele kinderen en a fam, die gaan in de rij staat een pak per persoon voor 1 gezin ,! en 2 pakken voor 3 personen , kind moet toch min 1 liter per dag drinken en ik 2 liter , als ik 1 pak zeg dan krijg je gezeur wat weinig , het gaat om de ervaring bij de c1000 en of ze je mogen weigeren , vooral die reclame dat ze met 2 karren vol en auto vol weg rijden , nou dat lukt niet !en omdat de alberthijn zecht dat ze dat niet mogen weigeren , en als je met de bedrijfsleider c1000 praat ,geeft hij als tip , ga eerst een pak naar buiten brengen en haal dan een nieuwe , dan ben je een nieuwe klant ,dit doe ik dan 4 keer , (veel nee) , half jaar later weer nieuwe aanbieding , ( de oude allang op )doe ik het zelfde , maar bij de kassa weigeren ze me na 2 de pak af te rekenen ,de bedrijfsleider er bij , zij ik tegen hem ja het is uw eigen idee en tip , zecht hij ja maar wij zijn geen groot handel of voor handels doel einde , zech ik maar ik moet er voor rijden en voor 1 pak heeft dat geen zin , ben een gezin , geen winkel of... mocht toen dat pak afrekenen en de hele week niet weer komen voor de pakken , en uiteraard neem je automatisch wat anders mee ,kits willen graag wat lekkers !! dat kan dan ik bespaar

ve
door verwijderd - Jan 14, 2013 om 10:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Indien je de winkel binnen loopt ga je akkoord met de algemene voorwaarde.
Dus ook met maximaal 4x de aanbieding per klant.
Denk ook aan andere klanten.
Het verhaaltje van naar buiten lopen en weer naar binnen wordt bij iedere winkel anders mee omgegaan.
De winkel mag dit weigeren.

ve
door verwijderd - Jan 14, 2013 om 10:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem je "kits" mee. Dat zijn ook klanten.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2013 om 10:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja. Het staat natuurlijk ook in de voorwaarden.

Erger is dat sommige super 1 Euro aanbiedingen er gewoon niet zijn.
Zo genaamd op. Op=Op

Dat werkt zo.
Men vult het bewuste product niet aan. Als de bewuste reclame ingaat verkoopt men nog wat er op de plank staat. Vaak is dat niet zo veel meer.
En de nieuwe voorraad beaaard men gewoon in het magazijn totdat het artiekel weer uit de reclame is.
Puur consumentenbedrog.
De frats waar C1000 goed in is.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Maximaal 4 aanbiedingen per klant? Laat me niet lachen, je krijgt niet eens de kans om er 1 te nemen. Het is al weer weken lang prijs bij C1000. De laatste stunt? Edet 4-laags toiletpapier voor 12,5 cent per rol, nou dat is toch een wereldaanbieding? Ja inderdaad, alleen niet te krijgen, enkele dagen na deactie hing er al een groot gedrukt biljet voor de ramen met een lege wc-rol. Sorry beste klant, we hebben het niet aan zien komen en de fabrikant ook niet. Nee natuurlijk niet, wie komt er nou op zo;'n aanbieding af, niemand toch? Enkele weken geleden met kipfilet voor 4 euro per kilo hetzelfde verhaal. Dit is de doortrapte strategie van C1000, ze zeggen dat toch ook steeds "C1000, slim bezig" ja buitengewoon slim, een superaanbieding om heel veel klanten te trekken, die vervolgens binnen de kortste keren uitverkocht is en niet meer aangevuld wordt, de koopjesjagers hebben de voorraad voor de vaste klanten weggekaapt. Ik denk dat de ergernis die ontstaat groter is dan de eenmalige klanten die de aanbiedingen wegtrekken en toch niet meer terug komen. KASSA doe er eens wat aan, duik er eens in en stel deze volksverlakkerij aan de kaak.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 20:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

madh schreef op maandag 15 apr 2013, 13:33: Maximaal 4 aanbiedingen per klant? Laat me niet lachen, je krijgt niet eens de kans om er 1 te nemen. Het is al weer weken lang prijs bij C1000. De laatste stunt? Edet 4-laags toiletpapier voor 12,5 cent per rol, nou dat is toch een wereldaanbieding? Ja inderdaad, alleen niet te krijgen, enkele dagen na deactie hing er al een groot gedrukt biljet voor de ramen met een lege wc-rol. Sorry beste klant, we hebben het niet aan zien komen en de fabrikant ook niet. Nee natuurlijk niet, wie komt er nou op zo;'n aanbieding af, niemand toch? Enkele weken geleden met kipfilet voor 4 euro per kilo hetzelfde verhaal. Dit is de doortrapte strategie van C1000, ze zeggen dat toch ook steeds "C1000, slim bezig" ja buitengewoon slim, een superaanbieding om heel veel klanten te trekken, die vervolgens binnen de kortste keren uitverkocht is en niet meer aangevuld wordt, de koopjesjagers hebben de voorraad voor de vaste klanten weggekaapt. Ik denk dat de ergernis die ontstaat groter is dan de eenmalige klanten die de aanbiedingen wegtrekken en toch niet meer terug komen. KASSA doe er eens wat aan, duik er eens in en stel deze volksverlakkerij aan de kaak.

Helaas kan KASSA er niets aan doen, want C1000 heeft waardebonnen uitgegeven waarin u vanaf 22 april 6 toiletrollen voor 0,75 cent kunt kopen. Dit heeft C1000 gedaan zodat teleurgestelde klanten toch nog hun toiletrollen voor de aanbiedingsprijs kunnen krijgen.
En daarbij is er geen wet die dit soort aanbiedingen verbied, dus KASSA kan in dit geval al helemaal niets betekenen.

Is het vervelend voor u als klant dat het weer op is? Ja, dat zeker. Maar niet alleen voor u, ook voor de medewerkers op de winkelvloer die aan al die klanten kunnen vertellen dat er niets meer binnenkomt. En ook die kunnen er niet altijd wat aan doen dat het niet meer binnenkomt.