Ervaring met Vogele
Wat zijn Uw ervaringen met Charles Vogele?
Heb er regelmatig iets gekocht maar nu ik voor het eerst met een klacht kwam wilden ze me op geen enkele manier tegemoet komen.
Toen ik een andere verkoopster vroeg of ze iets voor mij kon betekenen liep ze zonder mijn verhaal aan te horen door.
Reageer dan niet Tenormin. Ik heb een slechte ervaring gehad met deze winkel. Ze willen mij niet helpen. Had daar twee kledingstukken gekocht en de maat klopt gewoon niet. Dan laten ze je in de kou staan. Geld terug geven of de broek inkorten doen ze niet. De verkoopster gaf toe dat Vogele de broeken langer had gemaakt maar wou niets voor mij doen. Een andere verkoopster liep door zonder mijn verhaal aan te horen toen ik vroeg of ze iets voor mij kon betekenen.
Er is geen rubriek kledingwinkels of retail. Ik zal de redactie vragen om die rubrieken toe te voegen.
Aurora, de verkoopster stelde voor een andere broek te passen maar deze was te kort. Dat was ook niet verwonderlijk wat dat was ook niet mijn maat. Koop altijd dezelfde lengtemaat maar kennelijk is er in de fabriek een fout gemaakt waardoor de broeken te lang zijn. De verkoopster bleef volhouden dat dit normaal was omdat Vogele ze bewust langer zou hebben gemaakt. De lengtemaat wordt zoals bij de meeste winkels uitgedrukt in inches en zou daarom hetzelfde moeten zijn.
Op klacht.nl staan ook klachten over ruilen en retourneren maar daar reageren ze niet.
Dus u koopt kleding, maar u past dat niet. Gratis inkorten is niet gebruikelijk en als er niet op de bon staat dat u kunt ruilen of dat er geld teruggegeven wordt, hebt u geen recht van spreken.
Laat hem bij een ateliertje korter maken.
Heb ze wel gepast maar heb het op dat moment niet gezien. Heb voorgesteld om een kleine korting te geven zodat ik ze kan laten maken maar dat kon niet. Passende broek was niet voorhanden. Heb eerder broeken daar gekocht en de maat was altijd goed. Als ik mijn oude broek van Vogele op de nieuwe leg dan is het verschil in lengte goed te zien. Daarom ga ik ook uit van een fout van de fabriek.
Bovendien vind ik doorlopen door de andere verkoopster en je jij-en tegen oudere mensen (dan ik) ook nog eens onbeleefd.
Krijg de indruk dat de verkoopsters dat ze in een strak stramien zitten en geen ruimte krijgen om de klant tegemoet te komen als ik de andere reacties op klacht.nl en klachtenkompas lees.
Gepast, maar niet gezien dat ze te lang waren? Dat is dus voor eigen rekening. De onbeleefdheid van de verkoopster is vervelend, maar heeft er niets mee te maken.
Alleen ga ik uit van een fabrieksfout Tijger1. Een maat kleiner was te kort. Koop altijd bij Vogele dezelfde lengemaat. Daarom was het mij in eerste intantie niet opgevallen. Bedankt voor Uw reacties, wacht nu op hoe andere klanten de service hebben ervaren. Bij Kien (die daar eerder zat en door Vogele werd overgenomen) was de service altijd goed. En de kleding was ook beter.
.......Bovendien vind ik doorlopen door de andere verkoopster ook nog eens onbeleefd.......
Je had toch al antwoord gehad van een andere verkoopster? Logisch dat de 2e verkoopster niet meer reageert.
Je past een broek, maar ziet niet dat hij te lang is? Waarom pas je dan als je toch niet kijkt hoe hij zit?
Je hebt de broek gepast, goed bevonden. Klaar! Nu niet gaan zeuren dat je geen geld terug krijgt.
[quote=flessebon schreef op zaterdag 5 apr 2014, 09:27] Heb ze wel gepast maar heb het op dat moment niet gezien.
Ja, daar zit'm nou net nou de kneep. (Farce Majeure)
De broek wel gepast en niet gemerkt dat deze te lang is, dat klinkt als een smoesje.
U heeft een foutje gemaakt en die kunt u niet een ander in de schoenen schuiven.
Voor een paar Euro is de broek korter gemaakt als u dat zelf niet kunt en is uw foutje daarmee netjes opgelost.
En wat de reactie van de verkoopster betreft, als u haar op dezelfde wijze heeft aangesproken als u hier @tenormin doet, is het begrijpelijk dat zij u laat staan.
Het is geen smoesje. Ik heb zo goed mogelijk het probleem uitgelegd. Mijn vraag is hoe andere klanten de service van Vogele ervaren. Dat tenormin dat een vreemde vraag vindt daar kan ik niets aan veranderen. Zoals ik niet kan veranderen dat er op dit moment geen andere rubriek voorhanden is om een vraag over kledingzaken te stellen.
De andere verkoopster was waarschijnlijk op die dag de leidinggevende. Het lijkt mij normaal dat wanneer ik vriendelijk vraag of zij iets voor mij kan betekenen dat ze even stopt om te vragen wat er aan de hand is.
Mijn vraag is hoe andere klanten de service ervaren. Ik wacht de reactie van andere klanten af. Bedankt voor de reacties. Mijn interesse gaat uit naar mensen die ervaring hebben met ruilen en retourneren bij deze winkelketen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Vreemde incasso paypal via riverty
Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Misleid bij hotel boeking
Vanavond wilde ik een hotel boeken op Ameland, één overnachting op 28 juni. Mij werd een prijs geboden van €116,50 (dit lijkt overigens een aanbieding te zijn omdat een prijs van €176,50 is doorgehaald). Als ik de boeking wil afronden is de totaal prijs ineens €191,50 geworden zonder dat wordt uitgelegd waar de verhoging van €75 vandaan komt. Kan dit zomaar? Dit is misleidend.
Ver
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer