Ik heb iets bestel via internet en niet ontvangen bet hoe krijg ik mijn terug?
Ik heb bij Jomaxa via Facebook laarsjes besteld en betaald via ideal, het gaat om 79,96. Ik heb niks ontvangen en ze blijken onberijkbaar. Hoe kan ik mijn geld retour krijgen?
Voordat je gaat bestellen online, eerst even controleren of het een goed bedrijf is. Zie Hier de reviews en die zijn niet best, ik weet wel dat het er nog maar een paar zijn, maar deze klanten hebben allemaal hetzelfde verhaal. Geen goederen ontvangen en geen geld retour en onbereikbaar. Lees hier wat u nu kunt ondernemen. https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu
Hallo Hanneke De Boer ,
Beter controleren vooraf i.p.v achteraf , u bent niet de enige , klik op de rode regels .
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/jomaxa.com/details?companyId=7097fd5a-e457-439e-a097-e35ce7a9e788
https://nl.trustpilot.com/review/jomaxa.com
De site is geregistreerd op 3 - 7 - 2019
Organization : WhoisGuard , Inc
Street : P.O. box 0823-03411
City : Panama
State : Panama
Country : PA
Het zal wel uit China moeten komen. Dus misschien nog geduld?
Ze waren al niet bereikbaar voordat u iets wilde bestellen, dus waarom dan toch gedaan?
Het barst van de klachten over die club.
Zo te zien de zoveelste Chinese webshop, wellicht ontvang je de laarsjes (of iets wat in de verte wat weg heeft van laarsjes) nog.
By placing an order in this online shop, the customer exclusively enters into a contract with High Smart Corporation Limited.
High Smart Corporation Limited
20 Floor Central Tower, 28 Queen‘s Road Central
Central
Hong Kong
Ik ben ondertussen de tel kwijt van al degenen die met een zelfde vraag/opmerking komen.
Op al heelveel eerder gestelde vragen op deze site zijn al heel veel antwoorden gegeven zoals ook nu weer in ieder geval voor mij al drie.
Geen keurmerk en daarbij is bovendien sprake van het feit dat er ook nog sprake kan zijn van groite vertraging door dat de laarsjes mogelijk wel zijn verzonden maar in een douanedepot liggen voor onderzoek op o.a. btw en evt. invoerrechten en controle op 'ongewenste' inhoud.
Het risici is dus erg groot dat u 'Panamees'mag fluiten en het enige dat u zou kunnen doen is, indien de bestelling nog lang uitblijft of al is uitgeblevenmelding doen bij consuwijzer www.consuwijzer.nl
Als je betaald hebt met een credit card kun je je bank bellen en vragen het bedrag terug te halen. Heb je het bedrag zelf overgemaakt dan moet de leverancier het terug storten.Stuur een brief waarin je het koopcontract opzegt en je je geld terug vraagt. Schriftelijk dus!
"...en betaald via ideal..."
en je je geld terug vraagt.
Optimist☺
De bank bellen, die lachen je gewoon uit. Credit card moet je schriftelijk doen en je moet bewijzen overleggen. En omdat er geen contact is kun je niets.
En een briefje naar Hong Kong sturen, die lachen zich rot, als het briefje al aankomt.
Uw geld terug krijgen, zo'n club lapt alle regels aan de door u bestelde laars. Een tip, nooit een bestelling via "feestboek" doen want dat is 95% ellende en hooguit 5% "feest"
Ideal is inderdaad een heel veilige betaal mogelijkheid. Voor de website dan. Dat geld is niet terug te halen.
Om je vraag simpel te beantwoorden. Niet
als je via facebook besteld, via een advertentie of gewoon een leuk berichtje, dan komt het waarschijnlijk via china of van onbetrouwbare bedrijfjes.
Je kunt hoog en laag en door hoepels springen. Maar vaak is hier niks meer aan te doen. Soms zijn de bedrijven zelfs na een week ineens weg
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer