Br
door BrinkmanP Dec 26, 2016 om 13:50
Winkels & webshops

Klacht bezorging dhl

ik heb 14 dec 2016. iets besteld bij Lidl dat zou 16 dec 2016 afgeleverd worden maar geen pakket ik zou dit geweigerd hebben volgens DHL ( was te laat zei bezorger ) ga niet iets weigeren wat ik al betaald heb . Contact opgenomen met Lidl die hebben het pakket opnieuw verstuurd en dat zou 21 dec geleverd worden en hij is bezorgd op 21 dec om  21.31  maar helaas niet bij mij . weer contact opgenomen met DHL en de Lidl maar hun konden geen onderzoek doen zei DHL dat moest Lidl opstarten , die hebben dit ook voor de 2 de keer gedaan en Lidl is zo goed geweest om mijn bestelde gitaar (pakketje nr 3) weer opnieuw te versturen. , maar helaas dit is weer niet aangekomen op mijn adres maar er staat dat hij wel bezorgd is op 24 dec. om 17.12 . gelijk contact opgenomen met Lidl en die weten het ook niet meer. Lidl is mij meerder keren goed tegemoet gekomen  daarvoor mij complimenten. met Dhl krijg je gewoon geen enkele medewerking en ze leggen het probleem( fout) neer bij mij  dat ik het maar moet uitzoeken . Deze bestelling (gitaar) is bij Lidl al geheel betaald dus . Bij het telefonisch contact met Lidl  wist ze me ook nog te vertellen dat hun het eerste terug gestuurde pakket nog steeds niet ontvangen hebben. dat kunnen wij hier nog aan doen dat we in ieder geval ons geld terug krijgen .

6237 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Dec 26, 2016 om 16:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Dan maar weer klagen bij Lidl, want alleen zij kunnen DHL aanspreken,

Be
door Ben22 - Dec 26, 2016 om 16:34
57 Antwoorden / 6 Vragen
0

Welkom bij de club. Pakjes laten bezorgen lijkt een beetje op gokken, je kunt geluk hebben maar meestal heb je pech.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 26, 2016 om 17:17
7206 Antwoorden / 3 Vragen
1

U kunt nog contact opnemen met klacht.nl 
http://www.klacht.nl/dhl/

Pi
door Pisicator - Dec 26, 2016 om 17:29
4 Antwoorden / 1 Vragen
0

Heb je al gecontroleerd of ze het juiste bezorgadres hebben?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer