Pieter76
door Pieter76 Jun 22, 2021 om 19:58
Winkels & webshops

NIRWANA bedden levert niet

Nirwana bedden is een webwinkel voor bedden en matrassen. Helaas leveren ze op dit moment niet nadat je wat besteld hebt (30 mei besteld en betaald). De klantenservice is niet bereikbaar (meerdere keren 30 minuten in de wacht en dan een voicemail). Op klachtenmail en de vraag om de bestelling te annuleren wordt niet gereageerd. Wel heb ik na mijn klacht mail en sommering mijn geld terug te betalen een bericht via de mail gekregen dat mijn bestelling is vooraangemeld bij Post NL, maar de status is al 5 dagen niet veranderd. Via messenger wel af toe reactie, nu een toezegging en excuses gekregen (de telefoniste had plotseling ontslag genomen!) maar helaas weer niks verstuurd. Ik zie op Facebook van Nirwana dat meer mensen dezelfde problemen ervaren. Ik ben bang dat ik aan het lijntje wordt gehouden met beloftes maar dat ik mijn bestelde topper van €170 niet ga krijgen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen en anderen te waarschuwen?

3283 5 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 22, 2021 om 20:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze zijn aangesloten bij Webwinkelkeur. Dien daar een klacht in.

diumenge
door diumenge - Jun 22, 2021 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kwam om hetzelfde te zeggen als Tijger1.

Dan maar een link als extra service: webwinkelkeur.nl/webshop/Nirwana-Bedden

Pieter76
door Pieter76 Jun 22, 2021 om 20:22
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat overweeg ik inderdaad. Als dit de enige weg is dan ga ik dat zeker doen. Ik wil de andere klanten ook graag waarschuwen

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Jun 23, 2021 om 12:01
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als ik  op Ikea kijk zie ik vele Toppers van Zelfde Schuim  ook moeilijker leverbaar of   niet op voorraad meer is.

Denk dat alle bedden verkopers hiermee zitten dus nogmaals elders iets kopen loop je zelfde risico.

Bewijs bij plaatselijke Gamma gezien,  hout  vrijwel op en moet bestellen....
Nu daalde die prijs weer en ze willen geen dure voorraden hebben!

Zo ook met dit schuim wat er in zit.
Gewoon teveel vraag,  en beperkte productie.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 23, 2021 om 15:21
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Zie ook nog deze: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  Ik sluit niet uit dat dit een dropshipper is: https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat en hoe dan ook zal men mogelijk problemen hebben met het zelf geleverd krijgen hetgeen nbiet geheel ongewoon is in deze tijd (i.v.m. Covid19).

Dit is te voorkomen door de mogelijkheid te benutten om eerst te betalen na ontvangstr van het bestelde al heeft u daar niets meer aan op dit moment (Of betalen met een creditkaart) Doe ook een melding bij https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Pieter76
door Pieter76 - Jun 24, 2021 om 08:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben naar het bedrijf gereden. Er was een medewerker hard aan het werk, maar die gaf duidelijk aan dat ze het niet goed voor elkaar hadden. Degene die de telefoon beantwoorde had ontslag genomen. Het bandje dat je krijgt als je belt (Er zijn..wachtenden voor je) is een farce want er zit niemand aan de telefoon. Ze hebben inderdaad problemen met de toelevering en dat is begrijpelijk, maar ze hebben een groter probleem met de communicatie met de klanten die besteld en betaald hebben. Dit gebeurt niet of niet adequaat. Ik kreeg op een handgeschreven briefje een bewijs dat mijn geld terug gestort is. Ik moet nog zien of dit echt gebeurd is. Ze geven ook aan dat mijn bestelling wel verstuurd is, maar sturen een mail met een link naar PostNL waarin staat dat het pakket niet is aangemeld. Ik vermoed dat ik met een kluitje in het riet gestuurd ben,maar voordat ik stappen ga ondernemen wacht ik een paar dagen af (of ik mijn geld terug heb zoals beloofd, of dat ik de bestelling heb gekregen zoals beloofd).