De
door Debke 13 May 24, 2016 om 12:49
Winkels & webshops

PrachtigKado.nl

Probeer al 3 dagen de klantenservice te bereiken maar krijg geen contact.
Artikel besteld maar nog steeds niet binnen 
duurt al 10 dagen terwijl t de volg dag geleverd zou worden

3932 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ja
door jackyh - May 24, 2016 om 12:59
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Op de website is een mogelijkheid tot direct vragen stellen. Heeft u dat al geprobeerd?

edrick3
door edrick3 - May 24, 2016 om 13:07
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Contactgegevens

PrachtigKado
Laan van de Leeuw 14
7324 BD Apeldoorn
The Netherlands

(T) +31 (0)55 - 36 02 927
(T) +31 (0)55 - 36 06 537

(E) algemeen: info@prachtigkado.nl

(Bron)

Als je op 'Bron' klikt   ga je naar die site en opent zich ook een chat mogelijklheid!

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:19
2 Antwoorden / Vragen
0

Ik heb precies hetzelfde. Maandag een kussenhoes besteld voor een vriendin die vandaag voor een aantal maanden op reis gaat en op die manier nog een leuke herinnering aan de vriendinnengroep zou hebben. Ik koos voor www.prachtigkado.nl omdat zij aangaven dat het product binnen 24 uur zou worden bezorgd. Vandaag, op vrijdag, nog steeds geen pakket gezien.
Gelukkig krijg ik prachtigkado.nl wel aan de telefoon maar ik word iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd, volgens hen hebben zij het pakket mee gegeven aan postNL maar omdat er geen track en trace code bij zit is het kennelijk niet meer hun probleem. Wij zitten met de gebakken peren en zijn €22 lichter. Omdat ik de afgelopen dagen meerdere malen moeite heb gedaan om het pakket te ontvangen en me zorgen begon te maken, ging ik surfen op het internet. Massaal klagen mensen over deze firma; aanmalingen van incassobureaus, betaalde maar niet ontvangen producten, onbereikbare klantenservice en ga zo maar verder. Volgens mij zijn de medewerkers van www.prachtigkado.nl oplichters en zullen wij de gekochte producten nooit zien. Het is volgens hen dan dus simpelweg de schuld van PostNL?!? Ik ben van plan aangifte te doen bij de politie. Via de website van de politie kon ik controleren of al eerder aangiften waren gedaan voor www.prachtigkado.nl, en jawel hoor! Ze zijn bekend bij de politie. Nog steeds verdiend dit bedrijf iedere dag geld door mensen op te lichten. Schandalig dat dit zomaar kan!
Helaas kunnen wij onze vriendin geen cadeau meer mee geven en voelen wij ons allen belazerd. De website ziet er professioneel uit en voor geen seconde heb ik gedacht dat dit oplichters zouden zijn. Ik hoop dat deze boevenbende snel is uitgeschakeld. Dit kan toch niet zomaar?

Kortom: KOOP GEEN PRODUCTEN VAN WWW.PRACHTIGKADO.NL
Ik ben bang dat velen hier pas te laat achter zullen komen, net zoals ik.

tijger1
door tijger1 Oct 28, 2016 om 12:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In het vervolg eerst kijken, dan pas kopen.

Di
door Dio123 - Oct 28, 2016 om 12:20
2 Antwoorden / Vragen
0

Op de chatmogelijkheid wordt overigens ook niet gereageerd.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Si
Sita B - May 31, 2024 om 20:42
Geldzaken & recht

Mijn ex-man is in 2014 overleden en ik moet nog steeds zijn schuld betalen omdat

Omdat sociale dienst van Den Haag ze dat ik moet betalen. 9 jaar geleden betaalde ik €20 per maand. Daarna hebben ze zelf besloten dat het vedrag van €33,17 per maand moest. En nu heb ik brief van sociale dienst ontvangen dat ik vanaf juni moet €80 per maand moest betalen. 

terwijl niet mijn schuld is waarom moet ik betalen. En hij had recht op bijstand en kreeg zo'n €200 per maand 

Lees meer