he
door henderikaa Oct 22, 2016 om 13:09
Winkels & webshops

Slowjuicer Lidl

Heeft iemand ervaring met de slowjuicer van de Lidl (Silvercrest Slowjuicer SSJ 150 van 79,99 euro) ? Ik wil hem voornamelijk gaan gebruiken om appelsap te maken van de appels van de bomen in mijn tuin.

18088 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Oct 22, 2016 om 13:47
11518 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Henderikaa ,

Bekijk dit filmpje eens op Youtube , klik op de rode regels .

https://www.youtube.com/watch?v=vbuJIyVpyJo

Voor meer informatie , zie hier .

https://www.google.nl/#q=silvercrest%C2%AE+slowjuicer+ssj+150

tenormin
door tenormin Oct 22, 2016 om 14:14
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Heb 't filmpje gezien: mij lijkt het niks, 13 minuten om een mix sap te maken. Apparaat staat ook behoorlijk te wiebelen. Maar goed, ben mijn eigen gewone blender gewend. Die zo schoon is. ;-)

tijger1
door tijger1 Oct 22, 2016 om 14:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een gedoe, voor een beetje sap.

marita5
door marita5 Oct 22, 2016 om 14:38
11518 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb het ook gezien , is mij geen € 80,- waard , voor dit geld kan Ts beter de appels verkopen ;-))

aurora1
door aurora1 - Oct 22, 2016 om 16:40
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Geen ervaring mee. Lijkt mij weggegooid geld als ik dat filmpje bekijk.
Zou ik dus niet kopen.

Ma
door Mat Matheij - Oct 22, 2016 om 20:32
986 Antwoorden / 3 Vragen

Silvercrest is niet alleen een fabrikaat van de Lidl maar zit in het onderste segment van de markt. Wanneer u een dergelijk apparaat wilt aanschaffen zeker in uw geval zou ik kiezen voor een A-merk.

Gerry1969
door Gerry1969 - Oct 23, 2016 om 00:40
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Als het alleen om appels gaat zou u ook een sapcentrifuge kunnen overwegen. Ik heb  zelf een Omega slowjuicer op aanraden van mijn groenteboer.
Zakelijk gebruikt hij een Kuvings van 1200 euro maar privé een Omega.
Zeer krachtige motor, slechts 43 toeren per minuut en 10 jaar garantie.
Een Princess of Philips slowjuicer maakt rond de 86 toeren per minuut en halen daardoor minder sap uit uw appel.
Het sap uit een slowjuicer smaakt veel voller als uit een sapcentrifuge is onze ervaring. Met name bij appels en sinaasappel proef je dit goed.