WEBSHOP KOOPJEDEAL
WEBSHOP KOOPJEDEAL LAAT JE ZONDER LEVERING VAN GOEDEREN ACHTER. JE VRAGEN HOE EN WAT,GEEN ENKELE REACTIE MEER. VRAAG OM HET BETAALDE BEDRAG TERUG TE STORTEN,HELEMAAL GEEN REACTIE.
OP DE INTERNET SITE VAN KOOPJEDEAL,LEES IK DAT DIT GEDRAG MET HEEL VEEL CONSUMENTEN PLAATSVINDT. HET LIJKT STRUCTUREEL TE WORDEN.
DAAROM MIJN VERZOEK AAN KASSA,OM DEZE WEBSHOP TER VERANTWOORDING TE ROEPEN.
HET NEIGT NAAR OPLICHTING!!!!.
GRAAG UW REACTIE.
Hallo PietLaan ,
Koopjedeal is aangesloten bij Webwinkelkeur , dien daar een klacht in , klik op de rode regel . ( klik dan op problemen met deze webwinkel ).
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Koopjedeal_3514.html
Bied dit geen oplossing , dien dan een klacht in bij consuwijzer .
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-consuwijzer
DAAROM MIJN VERZOEK AAN KASSA,OM DEZE WEBSHOP TER VERANTWOORDING TE ROEPEN.
Radar heeft hier al aandacht aan besteed , lees ook de reactie van koopjedeal .
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/item/radar-checkt-klachten-over-koopjedealnl/
Uw vraag is kennelijk bedoeld voor de redactie van het TV programma.
Wij zijn eer groepo vrijwilligers die op basis van eigen kennis, ervaring en enthaosiasme proberen zo goed als mogelijk vragen te beantweoorden. Met uw opmerking kunnen wij niets anders dan u verwijzen naar o.a Radar als al hiervoor gedaan en andere publicaties.
M.b.t. uw opmerking is de nog steeds terugkerende radioreclame wel opvallend.
U bent wel erg luidruchtig met al die hoofdletters, en zoals @marita5 al schreef, Radar heeft hier aandacht aan geschonken.
@gerbera , 12-11-2018 vorige week maandag ?
kept het aangepast.
Beetje minder schreeuwerig a.u.b. en verzoeken aan Kassa horen niet op het forum maar in de mailbox van de redactie...
@pietlaan,
Ik begrijp uw frustratie, maar uw (luide) oproep om dit bedrijf ter verantwoording te roepen komt als mosterd na de maaltijd en heeft dus al plaatsgevonden.
U bent klaarblijkelijk geen kijker van VARA-KASSA, maar vraagt nu wel alle aandacht voor uw probleem. ;-))
Geduld is echter een zeer schone zaak bij de genoemde webshop, maar er wordt wel degelijk geleverd, u moet er allleen even iets langer op wachten, maar dan heb je ook wat !
Dus u besteld iets zonder te checken waar, het barst immers van de klachten. U verzoekt een tv programma dat u niet kijkt om er een item over te maken wat ze al gedaan hebben.
Het is de bedoeling dat u vooraf kijkt wat u gaat doen, niet achteraf controleren wat u gedaan hebt.
Topantwoord
Beste Piet,
Ook ik ben benadeeld. Ik vond de advertentie misleidend omdat ik niet het product heb gekregen wat ik dacht te hebben gekocht. Dit kan misleiding zijn of een verkeerd product in de doos gestopt. Kan gebeuren maar.....ik wil retourneren, inmiddels 2 maanden verder.... heb ik 4 goedkeuring gekregen om te retourneren (Ja ja). Helaas krijg ik geen email hoe te retourneren, dat vinden ze heel erg moeilijk. Het zit zeker niet in mijn spam want dat heb ik gecontroleerd. Ik kan dus niet retourneren en ik maak me zorgen of ik mijn geld wel terug krijg. Sterker nog ...mocht ooit de retouremail binnenkomen dan vraag ik me af of ze mijn pakket wel zullen 'herkennen' en bevestigen. Nu het dilemma...houd ik het niet gewilde, verkeerde product toch of neem ik het risico en de ellende op de koop toe om, na twee maanden eindeloze emails en inlogactiviteiten, om toch het product te proberen te retourneren!
Slechte zaak, ik adviseer niemand om daar wat te kopen.
Mvg
M
Heb je ze al eens gebeld?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Koken op gas of inductie
Dear forum members,
A new kitchen is going to be built, but now I am faced with the following ..............what should I choose?
Currently cooking on gas here, but you hear so much about cooking on induction. I have delved into it as much as possible (as far as possible).
Intellectually I should choose induction , but I'm dreading it. You hear so many contradictions an
...
Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Bol heeft mijn koffie apparaat zoek gemaakt. had volgens bol naar philips, gemoeten, en wil het niet vergoeden
Aan Bol.com Pakketweg 2 5145NG Waalwijk Mijn Koffiemachine lekte van onderen . Philips Saeco Grand Aroma sm 6585/00. Gekocht 3 Januari 2024 met 2 j garantie. Volgens u had het naar Philips reparateur gemoeten !, maar van hun nooit geen label met adresgegevens gekregen. De antwoorden van jullie service en contact staan hieronder Volgens hun wordt het als verloren beschouwd. Wat h ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer