A
door A kuijer Sep 28, 2016 om 18:58
Winkels & webshops

Website vergist zich ik prijs en wilt het product niet leveren. Veranderd tijdens het telefoongesprek de voorwaarden, wat kan ik doen?

Beste,


Het bedrijf http://www.homedesignshops.nl/  heeft een product aangeboden. hetzij Laminaat merk Meister LD95S tegen een bedrag van € 22.25 m2. Nu krijg ik een email met dat er een fout is gemaakt in de prijs. De correct prijs zou € 26,68 m2 moeten zijn. Nu zeggen ze tegen mij dat ik het product niet krijg tegen de prijs waarvoor ik besteld en al betaald heb.


Toen ik ze aan de telefoon had en vroeg waar staat in de algemene voorwaarden dat ze de koop kunnen ontbinden. Echter konden ze me dat niet meteen vertellen. Enkele momenten later kon de heer aan de telefoon blij vertellen dat het staat bij de voorwaarden Artikel 9 lid 6. Echter heb ik deze bij tijdens het bestellen uitgeprint, omdat het om een groot bedrag gaat en wil weten wat de rechten en plichten zijn. Nu hebben ze de voorwaarden aangepast. Dat volgens mij helemaal al niet mag, Artikel 9 lid 6 (De vermelde prijzen zijn onder voorbehoud van typefouten, correcties en prijswijzigingen.)


Eerder heb ik al een 1 stuks meister LD95S besteld om te kijken of het de juiste stijl is. Ik ben toen gebeld door het bedrijf of ik wel type S wilde. Mijn vraag was wat het verschil ik prijs was en die was er niet. Zij hadden toen al kunnen zien dat de prijs niet correct was.  Op basis van de gegevens die op de website stonden heb ik mijn order gemaakt, factuur gehad en betaald.

Graag jullie reactie hierop, mag dit?
 


Met Vriendelijke groet,  


A. Kuijer

863 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 19:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Volgens hen zijn ze aangesloten bij een keurmerk Qshops keurmerk, maar daar komen ze niet voor. Dus nep. De prijs is volgens mij € 26,96.

Eis per omgaande uw geld terug.

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 19:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

sorry, dubbel.

ja
door jackyh - Sep 28, 2016 om 19:33
953 Antwoorden / 4 Vragen
0

Fouten mogen later hersteld worden. Staat beslist wel ergens in de voorwaarden. Regelmatig hoor je van dit soort dingen, ook in winkels, en men mag deze herstellen. Zou wel mogelijk moeten zijn om te annuleren. Kijk een en ander nog eens na.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer