fp
door fpennings May 28, 2012 om 09:08
Voeding & gezondheid

BEST BABY SHOP .nl

Onlangs een Hauck Babycenter besteld bij Bestbabyshop.nl, zij hadden volgens de website de center op voorraad; artikel op voorraad zou ook levering binnen 3 dagen zijn. Gelijk bij bestelling betaald via Ideal. Moet goed komen zou je denken. Na drie dagen niets ontvangen. Gelijk gebeld, nee mevrouw die hebben we niet op voorraad, komt waarschijnlijk volgende week weer. Joh, wat vreemd waarom staat ie dan als "op voorraad" aangemerkt op jullie site? Alle vergelijkbare modellen die ze verkochten hadden ze niet op voorraad??? Dus heb ik mijn bestelling geannuleerd omdat men niet tijdig kan leveren. Dat was prima dan zou ik mijn geld zo snel mogelijk terugkrijgen. Wat is zo snel mogelijk? Binnen 14 dagen. Dit is ook bevestigd per e-mail. Inmiddels zijn er 6 weken verstreken en heb ik weer telefonisch contact met hen gehad. De goede man die ik aan de lijn kreeg kon het zo niet vinden, hij ging het na kijken en dan zou ik de volgende dag het geld terug zien op mijn bankrekening. Nog niets ontvangen dus.
Wie o wie heeft er ook zulke slechte ervaringen met BESTBABYSHOP.NL? Ik vind het zo waardeloos.

4655 17 Rapporteer

fp
door fpennings - May 31, 2012 om 17:42
4 Antwoorden / 2 Vragen

Beide personen heb ik ook gesproken, ze gaan echt niet leveren.
Ik heb de voorbeeld incassobrief gebruikt hier op de website en aangepast met wat eigen dingetjes en die naar ze toegezonden, ze hebben wederom aangegeven dat eea naar hun boekhouder werd doorgestuurd en dat ik dan deze week mijn geld zou ontvangen. Zo niet.....dan ga ik dus echt naar de deurwaarder. Best baby shop is een onderdeel van Interadius bv, een keten met diverse webshops. Ik ga er inmiddels van uit dat dit hun handelwijze is.

Ik heb de hauck babycenter besteld in Duitsland en had 'm binnen een week in huis, perfecte levering vanuit Munchen! Niet alle duitse webshops leveren aan NL.

fp
door fpennings - Jun 2, 2012 om 14:21
4 Antwoorden / 2 Vragen

Na mijn incassobrief per mail hebben ze woord gehouden, mijn 99 euro zijn inmiddels teruggestort op mijn bankrekening. Eind goed al goed.

be
door beldad - Sep 9, 2012 om 11:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hebben iets besteld bij Bestbabyshop. Een zitkussen voor de baby, op 13 juni 2012. Het werd in eerste instantie geleverd, al duurde het een maand. En toen bleek het totaal niet te passen dus we hebben het terug gesuurd met opgaaf van reden en het verzoek om ons geld terug te storten. Op 30 juli 2012 kregen we per mail bevestigd dat het geld zo spoedig mogelijk teruggestuurd zou worden, maar nu nog steeds geen cent terug, ook niet na meermalen telefonisch- en mailcontact. Ons telefoonnummer en e-mailadres lijken inmiddels door Bestbabyshop te zijn geblokkeerd, we krijgen geen contact meer, tenzij we contact opnemen vanaf een ander telefoonnummer of een ander e-mailadres, hebben we ook al geprobeerd.

Wij zijn er nu wel klaar mee en gaan morgen aangifte doen bij de politie. Hierbij wil ik ook een oproep doen aan iedereen die een soortgelijke ervaring heeft met deze zaak. Neem even de moeite om naar de politie te gaan en aangifte te doen. Als we allemaal aangifte doen, moet er onderzoek gedaan worden. Doet niemand dat, dan staan we alleen en gebeurt er niets. Voor niemand.
In ons geval gaat het niet om een heel groot bedrag, maar waar we recht op hebben, dat willen we geregeld zien.

Dit bericht komt op iedere site te staan waar reviews over Bestbabyshop op staan, en inmiddels heb ik al heel wat klachten voorbij zien komen. Het lijkt erop dat heel veel mensen ernstig zijn benadeeld.

av
door avdijk - Mar 22, 2013 om 11:03
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hebben iets besteld bij deze webwinkel (september 2012). Product zou op voorraad zijn en binnen de genoemde 3 dagen geleverd worden. Betaling heeft plaatsgevonden via Ideal.
Toen na een aantal weken en meerdere mail wisselingen is gebleken dat ze het product gewoon niet leveren hebben we de bestelling geannuleerd en wilden we ons geld terug. Dit zou geen probleem zijn en binnen een maand krijgen we ons geld terug zeiden ze..., maar dit is niet gebeurt! Na nogmaals meerdere telefoongesprekken en mail wisselingen krijgen we telkens een ander verhaal waarom het geld nog niet retour is. We hebben al digitaal aangifte gedaan bij de politie, maar daar hebben we verder nog niks van gehoord.

Ik heb ze (best babyshop) vandaag (22-03-'13) weer gesproken en er is mij weer verteld dat ze er achteraan gaan. Ik wacht af, maar heb er geen vertrouwen in..

Wat te doen als ze niks terugbetalen??

fp
door fpennings - Mar 22, 2013 om 13:14
4 Antwoorden / 2 Vragen

Bij mij werkte het toen ik een incassobrief per mail heb verstuurd, bij een incassobrief geef je ze ook een termijn en reageren ze niet.....dan staat daar in dat je het uit handen gaat geven.....bij mij werkte het en heb ik mijn geld toen teruggekregen....ik had anders ook echt een deurwaarder ingeschakeld.

co
door colintje - Mar 29, 2013 om 21:36
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb ook problemen. hoe en waar heb jij de incassobrief vandaan hier op de site. ik heb 17 jan een autostoel geannuleerd en heb nog steeds me 69 euro niet terug. ook verschillende mails gehad dan het naar de boekhouder zal gaan en binnen enkele dagen me geld terug zou krijgen nou ik heb nog steeds niks gehad. ben er zo klaar mee!!

tijger1
door tijger1 - Mar 29, 2013 om 21:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze leveren nu zogenaamd zelfs via de site van Bol.com. Ik begrijp niet dat zo'n gerenommeerd bedrijf met zulke prutses in zee gaat.

av
door avdijk - Mar 29, 2013 om 23:39
3 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik heb wederom telefonisch contact gehad en er werd mij voor de zoveelste keer verteld dat het naar de administratie ging en het geld zo snel mogelijk retour wordt gestort. Dit is nog steeds niet gebeurt, ik ga nu verdere stappen ondernemen. Indien meer bekend deel ik het.

tijger1
door tijger1 - May 24, 2013 om 18:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor alle klagers over Best baby shop.

Lees dit

Beetje onderaan.

zoekster
door zoekster - May 24, 2013 om 18:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik raad toch ook aan mijn commentaar op de handreiking van de advocaten te lezen op deze site.

klik HIER

Cookies
door Cookies - May 24, 2013 om 19:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Van Kieskeurig.nl:

Bestbabyshop is niet langer aangesloten bij Kieskeurig.nl. Dit kan verschillende redenen hebben.
Zo kan deze winkel zelf de overeenkomst met Kieskeurig.nl hebben opgezegd, maar het kan ook zijn dat deze winkel niet langer voldeed aan de voorwaarden die Kieskeurig.nl stelt aan webwinkels. Heb je vragen over deze winkel aan Kieskeurig.nl? Stuur dan een mail naar info@kieskeurig.nl

av
door avdijk - May 30, 2013 om 12:57
3 Antwoorden / 0 Vragen

na lang wachten, veel bellen, mailen en aangifte bij Politie.. Hebben we ons geld terug gekregen.
Dit ter info.

groeten,
Andre

dearagain
door dearagain - May 30, 2013 om 20:49
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*eind goed, al goed

*maar het is toch wel een teken aan de want voor potentiële klanten, dat je eerst aangifte moet doen om je geld terug te krijgen

*overigens staat daar bij annulering geen wettelijke termijn voor

zoekster
door zoekster - May 30, 2013 om 21:58
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=dearagain schreef op donderdag 30 mei 2013, 20:49]*eind goed, al goed

*maar het is toch wel een teken aan de want voor potentiële klanten, dat je eerst aangifte moet doen om je geld terug te krijgen

*overigens staat daar bij annulering geen wettelijke termijn voor
Zeker wel, binnen 30 dagen na het ongedaan maken van de koop moet het geld worden teruggestort.

ch
door christahup - Oct 30, 2013 om 14:50
4 Antwoorden / 0 Vragen

goeiemiddag ik ben ook opgelicht door het bedrijf en ben dus vandaag een fb pagina gestart ik zou jullie graag willen uitnodigen om lid te worden en je verhaal te doen hoe meer mensen hier hun verhaal op doen hoe meer kans we maken om ons geld en dit bedrijf aan te pakken
https://www.facebook.com/opgelichtbestbabyshop dus word lid

mj
door mjhopman - Nov 12, 2013 om 12:36
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo iedereen

ik heb hetzelfde probleem met hun.
ik heb een jaar geleden een kinderwagen bij hun besteld wat ze plotseling niet meer op voorraad hadden ik zou binnen dertig dagen mijn geld terug krijgen. heb inmiddels al gigantisch vaak gebeld totdat ze mijn nummer blokkeerden. heb raad opgevolgd van het justitie bureau om een aangetekende brief schrijven naar hun maar helaas gebeurt daar ook niks mee.
ik zit nog steeds te wachten en kan verder niks doen volgens het justitie bureau. mijn zoontje is nu al bijna jaar en het moet niet gekker worden. En nu nemen ze de telefoon niet op en de website kan je ook niet meer terug vinden.

gr. marloes

li
door lisaboelhouwer - Jun 30, 2014 om 09:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

1 mei 2012 heb ik ook een Hauck Babycenter besteld bij Besbabyshop.nl. Aangezien wij met alle collega's een leuk cadeau wilde geven voor onze collega die net bevallen is hebben wij dat geld bij elkaar verzameld.
Ik heb het 1 mei 2012 besteld. In de week van 7 mei gebeld dat ik het bedje nog steeds niet had ontvangen. Toen vertelde ze mij dat deze niet op voorraad was. Beetje raar want inderdaad op de site staat aangegeven 1-3 werkdagen levertijd. Vervolgens hadden ze dit aangepast naar 3 weken.
Die week later heb ik weer gebeld en gaven mij weer aan dat ik een week moest wachten.
Het begon mij al aardig te irriteren. Nu is het 31 mei en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Heb gesproken met [edit redactie: prive informatie]. Nu heb ik aangegeven dat ik me geld terug wil en zelfs dat kunnen ze niet aangeven wanneer ik dit terug krijg.
Nu maar kijken hoelang dat gaat duren.