v.
door v.verwi Feb 9, 2011 om 21:35
Huishouden & energie

Huurwoningen.nl [edit]

Beste,
Vanavond op zoek naar leuke huurwoningen in Breda.
Bij huurwoningen.nl leuk aanbod gevonden dus contact aanvragen. vinkje bij de algemene voorwaarden gelezen? het zal wel goed zijn... Rekening nummer invullen waar de huur mee betaald gaat worden? Liever niet maar ach laten we eens gek doen. Huh... 35,- euro geincasseerd.... Daar heb ik niet om gevraagd!
Kan dit en mag dit???
[edit]

9645 39 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 9, 2011 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

--vinkje bij de algemene voorwaarden gelezen? het zal wel goed zijn...--

Is (Voor Jou) alleen maar goed als je de algemene voorwaarden ook eerst echt hebt gelezen voor je het aanvinkt.................
En door voor accoord met algemene voorwaarden aan te vinken ga je dus accoord en heb je dus wel ergens om gevraagd.............
Ik verwacht dat die E 35,00 die afgeschreven zijn Inschrijfgeld betreft, zal wel goed zijn dus..........
Dat kan en mag dus.

ve
door verwijderd - Feb 9, 2011 om 21:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij uw inschrijving op huurwoningen.nl wordt er eenmalig een bedrag 35 euro van het door u opgegeven rekeningnummer afgeschreven. Uw ip-adres wordt gelogd. Bij fraude wordt er een onderzoek gestart waarbij er bij misbruik van deze website aangifte gedaan wordt.

Voorwaarden lezen Vincent!
Maar ja, het zal wel goed zijn.....

ve
door verwijderd - Feb 9, 2011 om 21:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even de topicnaam aanpassen lijkt me of wil je een aanklacht aan je broek?

ve
door verwijderd - Feb 9, 2011 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

En niet gelijk `opgelicht ` bleren als je zelf laks bent geweest en Niet de voorwaarden leest voor je iets aangaat................

--Artikel 11
Bij uw inschrijving op huurwoningen.nl wordt er eenmalig een bedrag 35 euro van het door u opgegeven rekeningnummer afgeschreven. --Algemene Voorwaarden

ve
door verwijderd - Feb 9, 2011 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is toch een van de meest voorkomende fouten het niet lezen van de voorwaarden je ziet het elke dag weer te voorschijn komen.
Als de mensen nu eerst is nadenken voordat ze accoord gaan, dan zal dit een hoop ergenis schelen.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 08:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is er eigenlijk sprake van smaad als je iemand op een publiek forum beschuldigd van oplichting?

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 08:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gerichte onderbouwde antwoorden. Begrijp sowieso dat je incasso zonder handtekening kan en mag terugboeken aangezien een hamdtekening nodig is. Ieamand hier ervaring mee?

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 08:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

v.verwi schreef op donderdag 10 feb 2011, 08:48: Graag gerichte onderbouwde antwoorden. Begrijp sowieso dat je incasso zonder handtekening kan en mag terugboeken aangezien een hamdtekening nodig is. Ieamand hier ervaring mee?

Je handtekening is dat accoord vinkje op internet............dat is rechtsgeldig.
Geschreven handtekening is (op internet) niet meer nodig anno 2011.

Als het bedrag terug boekt krijg je straks extra kosten voor incasso.

En hoezo gerichte onderbouwde antwoorden ?
Die had je al gekregen, je bent een overeenkomst aangegaan met daaraan verbonden kosten
en daar zit je nu aan vast en die zul je gewoon moeten betalen.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

......Graag gerichte onderbouwde antwoorden.......

Je krijgt niet anders.

Maar zoals gebruikelijk is het niet het antwoord wat je wilt horen.

..........het zal wel goed zijn...

Groet, MG.

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 13:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je handtekening is dat accoord vinkje op internet............dat is rechtsgeldig.
Geschreven handtekening is (op internet) niet meer nodig anno 2011.

Dat is niet helemaal waar. Officieel moeten bedrijven bij elke automatische incasso nog een handtekening aan de bank kunnen overleggen. Het huidige systeem is echter zo gemaakt, dat banken alleen om die handtekening vragen wanneer daar een reden voor is (bijvoorbeeld een klacht van de eigenaar van het bankrekeningnummer). Wanneer die handtekening niet overlegd kan worden, moet de bank officieel de transactie terugdraaien en het bedrijf een boete geven... Hoe makkelijk banken hiermee omgaan weet ik niet.

Lijkt me het beste dat je even met de bank belt, ipv hier op een forum je (niet al te slimme) actie af probeert te schuiven op een website...

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 13:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81 schreef op donderdag 10 feb 2011, 13:04:

Dat is niet helemaal waar. Officieel moeten bedrijven bij elke automatische incasso nog een handtekening aan de bank kunnen overleggen. ..

Officieel zou dat erg veel tijd gaan kosten iedereen een brief te sturen hun handtekening te gaan verkrijgen voor de incasso, maar als je heel officieel Moeilijk wilt gaan doen kun je hiertegen protesteren, maar dat betekend Niet dat je niets hoeft te betalen...................
Is dus enkel gesteggel over de manier Waarop je betaald dan dus.
Mieren ne*kerij die je enkel geldt gaat kosten....

Maar betalen moet je, accoord met overeenkomst/voorwaarden, waarvoor vinkje wel degelijk rechtsgeldig is, betekend dat je eraan vast zit met kosten die daar bijhoren.

En wat gebeurd er dan ? Dan haal je je geld terug en krijg je een rekening/ aanmaning met verhoogde kosten door verlate betaling en betaal je als je pech hebt extra kosten bovenop de kosten die je al moet betalen.........

Slimme actie ;-)

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 13:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Stacey: heb toch ook niet gezegd dat het een slimme actie zou zijn, of dat meneer recht heeft om onder dat lidmaatschap uit te komen? v.verwi wil graag de incasso ongedaan maken omdat er een handtekening ontbreekt, en daar heeft ie wel het recht toe...

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

gijssie81 schreef op donderdag 10 feb 2011, 13:26: @Stacey: heb toch ook niet gezegd dat het een slimme actie zou zijn, of dat meneer recht heeft om onder dat lidmaatschap uit te komen? v.verwi wil graag de incasso ongedaan maken omdat er een handtekening ontbreekt, en daar heeft ie wel het recht toe...

Ja, maar wat schiet je met zoiets nou op............
hoop gedoe voor niets, betalen moet je toch.
En als iedereen zo moeilijk zou gaan doen over geen echte handtekening voor incasso voor iets
dat je echt betalen Moet gooien ze straks alle prijzen omhoog om de administratiekosten voor dit soort op en neer gefiets weer te dekken ;-(

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Officieel moet de incassant een handtekening hebben, maar bij grotere bedrijven wordt er schijnbaar niet naar gekeken pas als er klachten komen.

Telefonische incasso mag dat is een ander contract en telt ook alleen als het op tape staat wat vooraf medegedeeld is.

Elke incasso zonder handtekening die niet in die categorie valt is dus vernietigbaar.

Ik heb zelf als bedrijf een incassocontract en voor je dat hebt ben je een tijd verder, eerst moet je het machtigingsformulier laten keuren door de bank als je geen standaard gebruikt die hun leveren etc.
Heeft een klant geen handtekening en ja de bank vraagt het bewijs op, sommige klanten proberen zo nl aan goederen gratis te komen.

Kan jij geen bewijs leveren kost je dat je incassocontract.

Dus ja het is wel degelijk nodig een handtekening

ve
door verwijderd - Feb 10, 2011 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

stacey schreef op donderdag 10 feb 2011, 13:30:
En als iedereen zo moeilijk zou gaan doen over geen echte handtekening voor incasso voor iets
dat je echt betalen Moet gooien ze straks alle prijzen omhoog om de administratiekosten voor dit soort op en neer gefiets weer te dekken ;-(

Nou ja, tegenwoordig zijn er genoeg alternatieven voor automatische-incasso-via-internet (ik noem een ideal), maar deze discussie lijkt me hier niet echt het juiste platform. Vraag van TS was, of ie er nog onderuit kon. Nou, samengevat lijkt het antwoord tot nu te zijn dat de incasso misschien teruggedraaid kan worden, maar dat je niet onder je lidmaatschap (en dus de 35 euro kosten) uit kunt komen... Voortaan toch maar eens die AV doorscannen....

ve
door verwijderd - Feb 13, 2011 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij deze wil ik laten weten dat mij hetzelfde is overkomen. Uiteraard deels mijn eigen schuld, maar ik vind toch dat er onterecht geld van mijn rekening geschreven word.

Om even duidelijkheid te scheppen over de desbetreffende registratieprocedure: op het moment dat je je wil registreren worden er 3 dingen gevraagd; een naam, telefoonnummer en e-mailadres. vervolgens moet je aanvinken dat je de voorwaarden gelezen hebt en kun je je registreren. Het 2de scherm dat je te zien krijgt vertelt je dat ze graag je rekeningnummer willen hebben in verband met huur. Zodra je dat gedaan hebt en op 'OK' klikt krijg je een melding dat er 35 euro geïncasseerd word.

Ik ben op 2 punten de fout in gegaan: ik heb de voorwaarden niet gelezen en op het moment dat er om mijn bankrekeningnr. gevraagd werd had ik na moeten gaan denken.

Dit is volgens mij waar huurwoningen.nl de fout in gaat: zij verbergen 'naar mijn mening' de kosten in de kleine letters en vragen niet om mijn adres. Vervolgens zijn ze niet eerlijk over de reden voor het opvragen van mijn rekeningnr. Ook staat er niet in de voorwaarden dat ik geen recht heb op terugboeking, iets dat volgens de volgende brochure wel nodig is: brochure van incassomachtigen.nl.

Mijn vraag:
- mag je kosten voor een bepaald product in de 'kleine letters' zetten.
- als mijn adres bij de desbetreffende partij niet bekend is, maak ik dan meer kans op een succesvolle terugboeking.

Hier een kopie van de (volledige) voorwaarden van huurwoningen.nl (niet te zien op de registratiepagina maar via een link)

Algemene voorwaarden - Huurwoningen.nl
Gebruiksvoorwaarden

Artikel 1
Door inschrijving op de website Huurwoningen.nl geeft men aan akkoord te gaan met de door Huurwoningen.nl opgestelde voorwaarden en geeft men expliciet toestemming voor gebruik van de ingezonden gegevens aan Huurwoningen.nl voor marketingdoeleinden in de ruimste zin des woords.

Artikel 2
Voor betaling van uw inschrijving maakt Huurwoningen.nl gebruik van automatisch incasso. Automatisch incasso is een betaalwijze waarbij de verkoper van de koper toestemming krijgt om geld van zijn rekening te incasseren. Aan de transactie zelf zijn voor de Woningzoekende geen kosten verbonden. Alle kosten zijn voor rekening van Huurwoningen.nl. Leadprovider BV handelt, namens Huurwoningen.nl, de automatische incasso af. Door op de hoogte te zijn van deze voorwaarden machtigt u Leadprovider BV om de inschrijvingskosten automatisch te incasseren. Bij uw inschrijving op huurwoningen.nl wordt er eenmalig een bedrag 35 euro van het door u opgegeven rekeningnummer afgeschreven. Uw ip-adres wordt gelogd. Bij fraude wordt er een onderzoek gestart waarbij er bij misbruik van deze website aangifte gedaan wordt.

Met vriendelijke groet,

Bas

ve
door verwijderd - Feb 14, 2011 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou, zoals quantas aangeeft, kunnen banken dus het incasso-contract met bedrijven opzeggen. Dus ik zou zeggen: iedereen die hier mee te maken heeft, geef het aan bij de bank en misschien dat er op die manier iets bereikt kan worden...

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 10:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dezelfde fout begaan en ook bij mij is €35 geincasseerd.

in de reactie van basti@@n staat het eigenlijk al beschreven: ik ben dus akkoord gegaan met algemene voorwaarden waarin deze kosten verborgen zijn. Dat is mijn fout. Maar mijns inziens gaat huurwoningen.nl op deze punten in de fout:

-mijn rekeningnummer is op een misleidende manier verkregen.
-de incasso is ongeldig: ze hebben een schriftelijke handtekening nodig. (zie bijv. http://www.incassomachtigen.nl/Consument/Pages/Veelgesteldevragen.aspx)
Deze handtekening hebben ze niet, en het bedrag is dus ALTIJD via de bank terug te boeken d.m.v. een "Melding onterechte incasso".

Ik zit er dus aan te denken om het terug te boeken, maar wel ben ik dus akkoord gegaan met voorwaarden waar deze kosten instaan. Dit "vinkje" schijnt tegenwoordig rechtsgeldig te zijn. Als ik het bedrag terugboek, kan huurwoningen.nl me dan iets maken?

ve
door verwijderd - Mar 23, 2011 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

ekremers schreef op woensdag 23 mrt 2011, 10:49: Ik heb dezelfde fout begaan en ook bij mij is €35 geincasseerd.

in de reactie van basti@@n staat het eigenlijk al beschreven: ik ben dus akkoord gegaan met algemene voorwaarden waarin deze kosten verborgen zijn. Dat is mijn fout. Maar mijns inziens gaat huurwoningen.nl op deze punten in de fout:

-mijn rekeningnummer is op een misleidende manier verkregen.

Nee, dat hebben ze niet. In de algemene voorwaarden, die u als 'gelezen' heeft aangeklikt, staat dat er inschrijfgeld zal worden geïnt. Als u dus had gelezen, had u dat geweten. Dat zij vragen naar het rekeningnummer waar de huur in de toekomst zal worden afgeschreven is niet misleidend. Zo hebben zij gelijk uw gegevens voor mogelijke verhuur van een woning. Er staat nergens dat deze rekening enkel zal worden gebruikt om huur van af te schrijven. Dat is het verschil in bewoording.
ekremers schreef op woensdag 23 mrt 2011, 10:49: -de incasso is ongeldig: ze hebben een schriftelijke handtekening nodig. (zie bijv. http://www.incassomachtigen.nl/Consument/Pages/Veelgesteldevragen.aspx)
Deze handtekening hebben ze niet, en het bedrag is dus ALTIJD via de bank terug te boeken d.m.v. een "Melding onterechte incasso".

Zoals u zelf hieronder al aangeeft, klopt dit niet, een vinkje naast de algemene vorwaarden waarin wordt uitgelegd dat € 35,- inschrijfgeld zal worden afgeschreven is genoeg.
ekremers schreef op woensdag 23 mrt 2011, 10:49: Ik zit er dus aan te denken om het terug te boeken, maar wel ben ik dus akkoord gegaan met voorwaarden waar deze kosten instaan. Dit "vinkje" schijnt tegenwoordig rechtsgeldig te zijn. Als ik het bedrag terugboek, kan huurwoningen.nl me dan iets maken?

Ja, u kunt brieven met incassokosten krijgen. En dan staan zij in uw recht. Zie die € 35,- als leergeld, altijd goed de voorwaarden lezen voor je ergens mee akkoord gaat!

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 00:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is exact hetzelfde overkomen.

Ik ben daarna eens gaan spitten in de voorwaarden van de site.

Het scherm waar je een vinkje dient te zetten dat je de voorwaarden hebt gelezen , verwijzst niet naar alle voorwaarden. Hier is namelijk slecht een vage opsomming gegeven van 2 voorwaarden.

Wat ik overigens misleidender vindt, was onderstaande tekst:

•Iedere dag nieuwe huurwoningen en kamers van particuliere verhuurders
•Bespaar honderden euro's op de huur van uw nieuwe woonruimte
•Betaal geen bemiddelingskosten door particulier te huren
•1 maand lang onbeperkt en zonder verdere verplichtingen reageren op huurwoningen
•Automatisch als eerste op de hoogte van nieuwe woonruimte
•Gratis begeleiding door een verhuurmakelaar
•Inschrijving is direct opzegbaar zonder opzegtermijn

Even voor de duidelijkheid, je betaalt uiteindelijk WEL bemiddelingskosten.
De website huurwoningen.nl linkt je namelijk alleen door naar de verhuurders, welke op hun beurt kosten in rekening zullen brengen.

Al met al, erg misleidend.
Er staat verder ook dat een concract slecht 2,92 per maand kost, terwijl er per direct 35 euro afgeschreven wordt.

In artikel 1.6 van alle voorwaarden staat echter:
•1.6 'Contractsperiode': periode van 1 maand die aanvangt na activering van een account;

Direct na inschrijving heb ik een mail gestuurd naar het algemene account van huurwoningen.nl, met de mededeling dat de site misleidend is en ik geen lid wens te worden. Het automatische incasso dat alsnog afgeboekt is, heb ik nu terug laten boeken door ING. Ben benieuwd of ik hier nog wat van hoor.

Gr. Boy

ve
door verwijderd - Apr 2, 2011 om 01:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Verder nog een toevoeging op bovenstaand bericht.
Op de site wordt ook vermeld:

Log in op Huurwoningen.nl
•Bewaar interessante huurwoningen en bekijk ze wanneer u maar wilt.
•Wilt u op de hoogte gehouden worden van nieuwe huurwoningen in een bepaalde plaats?
•Registeren op Huurwoningen.nl is gratis.

Hebt u nog geen account?
Klik hier om een gratis Huurwoningen account aan te maken.
--------------------------------------------------------------------------------

Het is dus GEEN gratis account en registreren is NIET gratis.
Deze website rammelt aan alle kanten, dus ik raad mensen aan hier GEEN gebruik van te maken.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2011 om 19:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste Boyke86, heb je nog iets teruggehoord van de incassobureau?

en ik heb een algemene vraag:
als je je ergens inschrijft, of registreert. Is het nodig, dat je je e-mailadres of je gegevens bevestigt. Dat heb ik immers ook gedaan op de kassa.vara website om mijn account te activeren.

Als een website je geen bericht stuurt, om je account te activeren. En dat staat ook niet in algemene voorwaarden. Dan is dat website toch bezig met malafide diensten. Elke gek die je postadres weet kan dan je inschrijven bij zulke websites. graag jullie uitleg hierover
Gr. Bastiaan

ve
door verwijderd - Apr 8, 2011 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

IK heb ook ooit op deze site gezeten. Maar het was mij toch duidelijk genoeg. Heel veel mensen vinken aan en lezen geen voorwaarden.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 02:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet dat er mensen zijn, die denken dat het antwoord op deze vraag is gegeven.
door simpel de kosten te accepteren.
Maar de meeste mensen die hier problemen hebben met huur woning en (.) nl
staan in hun recht door het geld niet te betalen of terug te storten.

http://twinklemagazine.nl/nieuws/2010/01/kassa-stelt-eenmalige-mac/
zoals eerder gezegd, zonder de handtekeningkart is de incasso bedrijf machteloos,
zelfs bij een telefonische machtiging, of andere vrom van eenmalige machtiging, heb je het recht binnen 30 dagen je machtiging in te trekken.

- dus ip adres controle: je NAW gegevens worden niet door je telecomprovider aan derden gegeven
-zonder je handtekening is er geen enkele vorm van machtiging, volgens de bank, de consument krijgt eerder gelijk zelfs
-er is geen enkele bevestiging van je emailadres geweest ook is er geen dubbele mogelijkheid geweest om je email adres 2x te noteren of je NAW gegevens te controleren gevraagd door de website. Zo kan elke gek je info overal neer zetten, en jij maar alle betalen.
- de inschrijving is heel misleidend, want jij denkt dat jij info achterlaat aan de contactpersoon van een huis, er staat nergens boven de invulvelden dat het om een aanmelding of registratie gaat.
- er staat duidelijk, dat je een gratis account aan kan maken(MISLEIDEND).
- de incassobureau leader pro vider BV is niet eens incasso bureau, maar een internetmarketinbedrijf.

Je doet het goed om niet voor deze sneaky praktijken in de val gelokt worden.
Stuur hun een e-mail en maak duidelijk kenbaar dat je niet een lid wens te zijn van hun club, en dat je hele info al misleidend heb gevonden.
gebruik evt mijn argumentatie en wat consumentenbond vindt.

Maar betalen, en ervan leren mag ook.
Het is aan jou wat je van plan bent om te doen

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hustlababy....:

Wellicht moet je je eerst eens verdiepen in de zaak !
Je verhaal over geen handtekening? Lariekoek.
Machtiging intrekken? Lariekoek
Als je direct gebruik maakt van diensten dan is er geen proefperiode..

"gebruik evt mijn argumentatie en wat consumentenbond vindt."

Hoezo, wil je de problemen voor TS groter maken dan?

Huiswerk overdoen svp.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

tp schreef op maandag 11 apr 2011, 10:02: @hustlababy....:

Je verhaal over geen handtekening? Lariekoek.
Machtiging intrekken? Lariekoek

lol. Bel eens met Currence, kijken of zij het met je eens zijn... Machtiging is nooit geldig als er geen handtekening is gezet, het wordt enkel gedoogd, maar als het puntje bij paaltje komt ongeldig.

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gedogen is het onder bepaalde voorwaarden niet vervolgen van strafbare handelingen omdat vervolgen weinig zinvol is.

Oftewel, het mag.
Er vindt geen strafvervolging plaats.

En in dit geval een non-issue, TS maakt direct gebruik van een internetdienst en moet gewoon betalen.

Huiswerk overdoen svp.....

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hustlahbaby87 schreef op maandag 11 apr 2011, 02:17: ik weet dat er mensen zijn, die denken dat het antwoord op deze vraag is gegeven.
door simpel de kosten te accepteren.
Maar de meeste mensen die hier problemen hebben met huur woning en (.) nl
staan in hun recht door het geld niet te betalen of terug te storten.

Je doet het goed om niet voor deze sneaky praktijken in de val gelokt worden.
Stuur hun een e-mail en maak duidelijk kenbaar dat je niet een lid wens te zijn van hun club, en dat je hele info al misleidend heb gevonden.
gebruik evt mijn argumentatie en wat consumentenbond vindt.

Lijkt mij sterk dat de consumentenbond niet accoord is met de werkwijze van h**rwoning.nl.

Die hele discussie over wel of niet geldige incassomachtiging doet er trouwens niet toe, dat schijnen een hoop mensen niet in te zien.

Ook het erbij verzinnen van verificatie-mogelijkheden is niet relevant, aangezien reclamanten al hebben aangegeven gebruik te hebben gemaakt van de aangeboden dienst.

En dus is de conclusie heel simpel: Betalen.

Ben benieuwd hoeveel rooien dit oplevert;)

ve
door verwijderd - Apr 11, 2011 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een groene ook goed? Maar kijk uit wat je schrijft, de rooie(n) zijn weer in de aanbieding....

ve
door verwijderd - Apr 12, 2011 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Doet er niet toe! Een incasso zonder handtekening kan worden teruggeboekt, omdat deze in feite niet geldig is. De banken laten zo'n incasso toch gewoon doorgaan omdat het vaak gewoon de wens van de klant is om de betaling uit te voeren en er niks aan de hand is!
De geldigheid van de incasso staat los van het verhaal of de incassant het recht heeft op een bepaald bedrag van de "klant", wat bij huurwoningen.nl dus duidelijk te betwisten valt... Ga nou niet de boel lopen verdraaien, of werkt tp toevallig voor huurwoningen.nl? :').

ve
door verwijderd - Apr 12, 2011 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

ekremers schreef op dinsdag 12 apr 2011, 10:40: Doet er niet toe!...... of werkt tp toevallig voor huurwoningen.nl? :').

Dat doet er dus wel toe! Het wordt onder voorwaarden toegstaan. De rechter zal uiteindelijk toetsen of het in dit geval ook mag.

En ja, ik werk overal: Nuon, KPN, UPC, alle banken, zorgverzekeraars, alle grootwinkelbedrijven en in politiek Den Haag.

Zeer goedkope opmerking van iemand zonder aanemelijke argumenten.

Vul de ontbrekende letters in: fl*pdr*l.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2011 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij is hetzelfde overkomen echter nog erger zij hebben twee keer 35 euro afgeschreven er lijkt hier dus inderdaad sprake te zijn van oplichterij.

Snap die reactie van Stacey ook niet, hij zal wel ingehuurd zijn door die site, dat schijnt de nieuwste marketing truc te zijn. De farmaceutische industrie heeft hier ook daginternetters rondlopen die voor hun bedrijf werken. Het UWV doet er nu ook al aan mee met nepchatters die alle negatieve berichten over het UWV de nek indrukken of in het gunstigste geval proberen op te lossen.

Ik ben er helaas te laat achtergekomen en kan niet via mijn internetbankprogramma een opdracht geven. Zal mijn bank wel ff bellen of er nog wat aan te doen is. De site zelf geeft natuurlijk geen enkele contactgegevens waar je terecht kunt.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2011 om 22:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

hendrikkk schreef op woensdag 10 aug 2011, 21:26: Bij mij is hetzelfde overkomen echter nog erger zij hebben twee keer 35 euro afgeschreven er lijkt hier dus inderdaad sprake te zijn van oplichterij.

Snap die reactie van Stacey ook niet, hij zal wel ingehuurd zijn door die site, dat schijnt de nieuwste marketing truc te zijn. De farmaceutische industrie heeft hier ook daginternetters rondlopen die voor hun bedrijf werken. Het UWV doet er nu ook al aan mee met nepchatters die alle negatieve berichten over het UWV de nek indrukken of in het gunstigste geval proberen op te lossen.

Ik ben er helaas te laat achtergekomen en kan niet via mijn internetbankprogramma een opdracht geven. Zal mijn bank wel ff bellen of er nog wat aan te doen is. De site zelf geeft natuurlijk geen enkele contactgegevens waar je terecht kunt.

Hendrikkk, je zeurt.
A. Als er twee keer 35 euro is afgeschreven, kan er sprake zijn van een simpele administatieve fout. Dit is nog geen oplichting
B. Natuurlijk kijken bedrijven en instanties op internetfora mee. Daar is niets mis mee
C. Voordat je roept dat er 'natuurlijk geen enkele contactgegevens' op de site staan, toch nog maar eens goed kijken: Heeft u een vraag over inschrijving of bezichtigingsaanvraag? Neem dan contact op met onze telefonische helpdesk op: 0900-2002007 (45c p/m) van 10.00 tot 16.00.

ve
door verwijderd - Aug 10, 2011 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

hendrikkk schreef op woensdag 10 aug 2011, 21:26: Bij mij is hetzelfde overkomen echter nog erger zij hebben twee keer 35 euro afgeschreven er lijkt hier dus inderdaad sprake te zijn van oplichterij.

Snap die reactie van Stacey ook niet, hij zal wel ingehuurd zijn door die site, dat schijnt de nieuwste marketing truc te zijn. .

Ja joh, ik heb 50 werkgevers kijk maar eens naar al mijn reacties hier de laatste jaren voor al die werkgevers............;-)

En wat valt er niet te snappen aan mijn reactie ?!
Ik heb de voorwaarden even opgezocht op internet, die kan iedereen die zich aanmeld dus ook vinden - mits hij de moeite neemt even Te Lezen, en dan weet je wat het kost en hoef je hier dus niet achteraf te gillen...........

--Artikel 11
Bij uw inschrijving op huurwoningen.nl wordt er eenmalig een bedrag 35 euro van het door u opgegeven rekeningnummer afgeschreven. --AV

En die dubbele afschrijving heeft ook niets met oplichting te maken, zal gewoon foutje zijn.

ve
door verwijderd - May 8, 2012 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

kijk uit met deze site. ik ben er al 1 jaar lid van en inmiddels is er onwijs veel geld afgeschreven. ik heb mijzelf al een half jaar geleden afgemeld maar ze hebben er deze maand weer 19,95 euro afgeschreven. word er gek van

ve
door verwijderd - May 8, 2012 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

natasjaa6 schreef op dinsdag 8 mei 2012, 13:30: kijk uit met deze site. ik ben er al 1 jaar lid van en inmiddels is er onwijs veel geld afgeschreven. ik heb mijzelf al een half jaar geleden afgemeld maar ze hebben er deze maand weer 19,95 euro afgeschreven. word er gek van

Als je je op de juiste wijze en volgens de voorwaarde hebt afgemeld en ze incasseren dan dus Onterecht dan moet je het bedrag door je bank laten storneren en daarna een Selectieve Blokkade laten zetten door je bank op hun rekeningnemmer, ze kunnen dan niet(s) meer van je rekening incassereren.

ve
door verwijderd - May 8, 2012 om 14:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, gewoon naar de bank gaan er terug laten boeken die hap. Laat je niet intimideren en misleiden door dit soort lui. Bel maar eens iemand bij currence (www.currence.nl). De manier waarop huurwoningen de machtiging verkrijgt is ongeldig.

ve
door verwijderd - May 8, 2012 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

inderdaad ik heb vandaag gebeld met hun klantenservice, Ik moet een email sturen dan is het volgens hun in orde. Ik laat me bank het ook stopzetten. Dit is echt een waardeloze site je betaalt en alsnog word je niet geholpen aan een woning. Ik ben 1 jaar bezig geweest via dat soort sites en heb een woning via kenissen. Allemaal weggegooid geld.

ve
door verwijderd - Jan 13, 2015 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

v.verwi schreef op woensdag 9 feb 2011, 21:35: Beste,
Vanavond op zoek naar leuke huurwoningen in Breda.
Bij huurwoningen.nl leuk aanbod gevonden dus contact aanvragen. vinkje bij de algemene voorwaarden gelezen? het zal wel goed zijn... Rekening nummer invullen waar de huur mee betaald gaat worden? Liever niet maar ach laten we eens gek doen. Huh... 35,- euro geincasseerd.... Daar heb ik niet om gevraagd!
Kan dit en mag dit???

[edit]