Betrouwbaarheid goedkope aanbieders
Wie heeft ervaring met Tripadvisors, Cheaptickets en dat soort zaken. We hebben een keer een hotel in Lille Frankrijk geboekt via een boekingssite Trivago. Bleek dubbel afgeschreven te zijn, het teveel betaalde probeerden we terug te krijgen via die boekingssite en bij het hotel.
Niets dus. Ik ben dus huiverig voor dit soort internet/boekingssite, waar moet ik dus op letten
Tripadvisor werkt op zich prima. Als er verkeerd wordt afgeschreven komt dat door het bedrijf waar je uiteindelijk boekt.
Wie heeft ervaring met Tripadvisor en dat soort zaken?
Ik. Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine. We zaten in the middle of nowhere, zonder telefoonbereik. Via een alternatieve route zouden we tot diep in de nacht aan het rijden zijn geweest. We hebben elders moeten overnachten. Expedia, noch het betreffende hotel toonde enig begrip: we kregen geen cent van ons al betaalde geld terug.
Kijk trouwens ook eens bij Trivago. Daar heeft men uitgedokterd welke booking site de beste prijs heeft. Aanrader!
[quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 20:06]Kijk trouwens ook eens bij Trivago. Daar heeft men uitgedokterd welke booking site de beste prijs heeft. Aanrader!Het is niet mijn bedoeling je onderuit te halen Boppe1943, maar pas op met wat je adviseert...
Je schaap is een verklede wolf.. ;-)
[quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine.
**knip**
Klik-> 1
Klik-> 2
@gompy2 bedankt, ik wist niet dat Trivago en Expedia een huwelijk zijn aangegaan. Neemt niet weg dat ik heel tevreden ben over Trivago. Zij geven, na onderzoek bij diverse booking sites, de beste prijs aan en dat is in de door mij gezochte hotels zelden Expedia. En over die overige booking sites ben ik heel tevreden. De wolf is dus in mijn nabijheid heel tam.
Wat vervelend dat u een slechte ervaring had. Een dubbele afschrijving is uiteraard niet de bedoeling.
Ik snap het probleem echter niet helemaal. Het is namelijk niet mogelijk om bij trivago te boeken. trivago is een vergelijkingssite en zal zelf nooit boekingen verzorgen. trivago vergelijkt prijzen en geeft gebruikers vervolgens de keuze waar ze willen boeken. De meest logische keuze is daarbij de goedkoopste aanbieder.
Als u echter problemen heeft kunt u altijd even een ticket aanmaken om uw probleem uit te leggen. Contact
@gompy2 @boppe1943 trivago werkt volledig onafhankelijk van expedia. trivago is een schaap met spierballen.
[quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]Wie heeft ervaring met Tripadvisor en dat soort zaken?
Ik. Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine. We zaten in the middle of nowhere, zonder telefoonbereik. Via een alternatieve route zouden we tot diep in de nacht aan het rijden zijn geweest. We hebben elders moeten overnachten. Expedia, noch het betreffende hotel toonde enig begrip: we kregen geen cent van ons al betaalde geld terug.
Volgens mij is Expedia is in deze alleen maar tussenpersoon en niet de veroorzaker van de lawine... ik zie dus de reden van het verantwoordelijk stellen en beschuldigen van Expedia even niet............
En waar boek je nu dan?? wie zou dit wel vergoeden volgens jou en wie doet het wel goed??
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer