do
door doveannemarie Jul 11, 2014 om 16:14
Vakantie & reizen

Betrouwbaarheid goedkope aanbieders

Wie heeft ervaring met Tripadvisors, Cheaptickets en dat soort zaken. We hebben een keer een hotel in Lille Frankrijk geboekt via een boekingssite Trivago. Bleek dubbel afgeschreven te zijn, het teveel betaalde probeerden we terug te krijgen via die boekingssite en bij het hotel.
Niets dus. Ik ben dus huiverig voor dit soort internet/boekingssite, waar moet ik dus op letten

11942 19 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 13, 2014 om 10:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Twee keer afgeschreven? Één keer laten storneren.

pi
door pieterwolters - Jul 13, 2014 om 11:34
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tripadvisor werkt op zich prima. Als er verkeerd wordt afgeschreven komt dat door het bedrijf waar je uiteindelijk boekt.

gerbera
door gerbera - Jul 13, 2014 om 12:35
7372 Antwoorden / 14 Vragen
0

Waar u op moet letten is of zij zijn aangesloten bij ANV, SGR e.d

boppe1943
door boppe1943 - Jul 13, 2014 om 13:27
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

Wie heeft ervaring met Tripadvisor en dat soort zaken?

Ik. Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine. We zaten in the middle of nowhere, zonder telefoonbereik. Via een alternatieve route zouden we tot diep in de nacht aan het rijden zijn geweest. We hebben elders moeten overnachten. Expedia, noch het betreffende hotel toonde enig begrip: we kregen geen cent van ons al betaalde geld terug.

boppe1943
door boppe1943 - Jul 13, 2014 om 20:06
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

Kijk trouwens ook eens bij Trivago. Daar heeft men uitgedokterd welke booking site de beste prijs heeft. Aanrader!

gompy2
door gompy2 - Jul 13, 2014 om 21:05
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 20:06]Kijk trouwens ook eens bij Trivago. Daar heeft men uitgedokterd welke booking site de beste prijs heeft. Aanrader!Het is niet mijn bedoeling je onderuit te halen Boppe1943, maar pas op met wat je adviseert...
Je schaap is een verklede wolf.. ;-)

[quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine.
**knip**

Klik-> 1
Klik-> 2

boppe1943
door boppe1943 - Jul 14, 2014 om 10:31
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

@gompy2 bedankt, ik wist niet dat Trivago en Expedia een huwelijk zijn aangegaan. Neemt niet weg dat ik heel tevreden ben over Trivago. Zij geven, na onderzoek bij diverse booking sites, de beste prijs aan en dat is in de door mij gezochte hotels zelden Expedia. En over die overige booking sites ben ik heel tevreden. De wolf is dus in mijn nabijheid heel tam.

trivago
door trivago - Jul 14, 2014 om 10:57
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat vervelend dat u een slechte ervaring had. Een dubbele afschrijving is uiteraard niet de bedoeling.

Ik snap het probleem echter niet helemaal. Het is namelijk niet mogelijk om bij trivago te boeken. trivago is een vergelijkingssite en zal zelf nooit boekingen verzorgen. trivago vergelijkt prijzen en geeft gebruikers vervolgens de keuze waar ze willen boeken. De meest logische keuze is daarbij de goedkoopste aanbieder.

Als u echter problemen heeft kunt u altijd even een ticket aanmaken om uw probleem uit te leggen. Contact

@gompy2 @boppe1943 trivago werkt volledig onafhankelijk van expedia. trivago is een schaap met spierballen.

domantwoord
door domantwoord - Jul 18, 2014 om 11:32
192 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]Wie heeft ervaring met Tripadvisor en dat soort zaken?

Ik. Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine. We zaten in the middle of nowhere, zonder telefoonbereik. Via een alternatieve route zouden we tot diep in de nacht aan het rijden zijn geweest. We hebben elders moeten overnachten. Expedia, noch het betreffende hotel toonde enig begrip: we kregen geen cent van ons al betaalde geld terug.

Volgens mij is Expedia is in deze alleen maar tussenpersoon en niet de veroorzaker van de lawine... ik zie dus de reden van het verantwoordelijk stellen en beschuldigen van Expedia even niet............
En waar boek je nu dan?? wie zou dit wel vergoeden volgens jou en wie doet het wel goed??

le
door leenpres - Jul 18, 2014 om 11:40
79 Antwoorden / 7 Vragen
0

Daar kom je heel snel achter als je er gebruik van maak

ka
door katelijntje - Jul 18, 2014 om 11:59
28 Antwoorden / 3 Vragen
0

ik heb diverse malen geboekt bij o.a cheaptickets, booking.com. Nooit geen problemen gehad
Ben het eens met domantwoord dat expedia niet verantwoordelijk gesteld kan worden voor lawines onderweg (natuurverschijnsel). Heeft u (boppe 1943) een reisverzekering waarin dit vergoed wordt?

boppe1943
door boppe1943 - Jul 18, 2014 om 13:34
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

[quote=domantwoord schreef op vrijdag 18 jul 2014, 11:32][quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]Wie heeft ervaring met Tripadvisor en dat soort zaken?

Ik. Nog nooit problemen mee gehad. Ik boek alleen niet meer via Expedia vanwege de teleurstellende service die ik 1x heb gehad. Hotelkamers geboekt, onderweg erheen was de weg afgezet i.v.m. een lawine. We zaten in the middle of nowhere, zonder telefoonbereik. Via een alternatieve route zouden we tot diep in de nacht aan het rijden zijn geweest. We hebben elders moeten overnachten. Expedia, noch het betreffende hotel toonde enig begrip: we kregen geen cent van ons al betaalde geld terug.

Volgens mij is Expedia is in deze alleen maar tussenpersoon en niet de veroorzaker van de lawine... ik zie dus de reden van het verantwoordelijk stellen en beschuldigen van Expedia even niet............
En waar boek je nu dan?? wie zou dit wel vergoeden volgens jou en wie doet het wel goed??

@Dom antwoord: Goed gezien hoor, Expedia heeft die lawine niet veroorzaakt. In dit geval konden we tot op de dag van aankomst voor een bepaalde tijd annuleren bij Expedia, maar aangezien er geen telefonisch bereik was (ik schreef al, we zaten in the middle of nowhere) lukte dat niet. Toen we terug waren in de bewoonde wereld en we wel konden bellen, was die tijd net 5 minuten verstreken. Maar daar hadden noch Expedia, noch het hotel een boodschap aan. Nu is het zo dat men in de toeristen-, hotel- en luchtvaartbranche meteen het woord "overmacht" roept als er iets is waar de klant/gast de dupe van wordt. Maar als, zoals in dit geval de gast met overmacht te maken krijgt geeft men niet thuis. Het betreffende hotel niet, maar Expedia ook niet, hoewel er bewijzen waren (foto's, krantenberichten). Geen klantvriendelijkheid, geen servicebereidheid. Waar ik nu boek? Wat doet dat er nou toe. Gelukkig hebben we maar 1x met overmacht te kampen gehad, dus ik heb geen idee in hoeverre anderen toeschietelijker zouden zijn geweest. Maar één ding is zeker: Expedia is dat niet.

domantwoord
door domantwoord - Jul 18, 2014 om 15:17
192 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=boppe1943 schreef op vrijdag 18 jul 2014, 13:34][quote=domantwoord schreef op vrijdag 18 jul 2014, 11:32][quote=boppe1943 schreef op zondag 13 jul 2014, 13:27]Wie heeft ervaring met Tripadvisor en dat soort zaken?

@Dom antwoord: Goed gezien hoor, Expedia heeft die lawine niet veroorzaakt. In dit geval konden we tot op de dag van aankomst voor een bepaalde tijd annuleren bij Expedia, maar aangezien er geen telefonisch bereik was (ik schreef al, we zaten in the middle of nowhere) lukte dat niet. Toen we terug waren in de bewoonde wereld en we wel konden bellen, was die tijd net 5 minuten verstreken. Maar daar hadden noch Expedia, noch het hotel een boodschap aan. Nu is het zo dat men in de toeristen-, hotel- en luchtvaartbranche meteen het woord "overmacht" roept als er iets is waar de klant/gast de dupe van wordt. Maar als, zoals in dit geval de gast met overmacht te maken krijgt geeft men niet thuis. Het betreffende hotel niet, maar Expedia ook niet, hoewel er bewijzen waren (foto's, krantenberichten). Geen klantvriendelijkheid, geen servicebereidheid. Waar ik nu boek? Wat doet dat er nou toe. Gelukkig hebben we maar 1x met overmacht te kampen gehad, dus ik heb geen idee in hoeverre anderen toeschietelijker zouden zijn geweest. Maar één ding is zeker: Expedia is dat niet.
Dus nogmaals, Expedia is alleen tussenpersoon, de annulerings policy is van het hotel en voor dit soort dingen is er zoiets als een reisverzekering. (wel ook de kleine lettertjes lezen)
Waar je nu boekt is in zoverre belangrijk/ interessant omdat je zo'n duidelijke afkeer voor Expedia hebt je dan aan de lezers hier misschien zou kunnen vertellen wie wel goed is en wie dit volgens jou wel zou vergoeden/ regelen

boppe1943
door boppe1943 - Jul 18, 2014 om 20:03
1129 Antwoorden / 98 Vragen
0

Reagerend op het bovenstaande:

Beste Domantwoord, zodra er zich opnieuw een soortgelijke calamiteit voordoet, (wat ik niet hoop) zal ik u laten weten hoe de betreffende booking site heeft gereageerd.

Overigens (maar dit terzijde) vind ik uw term "beschuldigen van" buiten proporties. Ik geef hier mijn ervaring weer. Net zoïets als wanneer je b.v. in een bepaald restaurant hebt gegeten en het viel tegen. Dan ga je daar een volgende keer niet meer naar toe. En vertel je dat desgevraagd aan anderen.

Ik weet niet welke kleine lettertjes u gelezen heeft (ben er wel benieuwd naar, want ik heb geen kleine. lettertjes gezien, ze zijn allemaal even groot maar ik citeer art. 3.2 AV van Expedia: Als een Klant niet komt opdagen voor de eerste nacht van de reservering, en wil inchecken voor de daaropvolgende nachten van de reservering dan moet de Klant de wijzigingen van de reservering bevestigen bij Expedia, en wel niet later dan de oorspronkelijke datum van de check-in om te voorkomen dat de hele reservering wordt geannuleerd.

Zoals gezegd, er was op de dag van aankomst tot een bepaald tijdstip de mogelijkheid om te annuleren. Wij waren door die lawine en geen belbereik NET te laat. Expedia stond in z'n recht, maar sorry hoor, in een geval van bewijsbare overmacht/calamiteit en een paar minuutjes te laat bellen omdat er geen telefoonbereik was, dat vind ik niet klantvriendelijk.

I rest my case.

gompy2
door gompy2 - Jul 18, 2014 om 21:46
2796 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=trivago schreef op maandag 14 jul 2014, 10:57]
@gompy2 @boppe1943 trivago werkt volledig onafhankelijk van expedia. trivago is een schaap met spierballen.
Leuk gekaatst! ;-)

domantwoord
door domantwoord - Jul 18, 2014 om 22:24
192 Antwoorden / 0 Vragen
0

@boppe
Ik vind het beschuldigen omdat je hier openbaar komt verkondigen dat het naleven van de regels, waar je zelf mee accoord bent gegaan door via hun zaken te doen, niet acceptabel zou zijn omdat het nu toevallig nadelig uitvalt voor jou,
Het betreft een bedrijf en geen persoon dus verwachten dat het gevoel toont is eerder een wens dan een recht.
Zoals zo vaak op dit forum word hier hetgene wat je hoopt verward met hetgene waar je recht op hebt.
Het is vervelend dat het je overkwam maar het is daardoor nog geen wanprestatie!
Mij hoef je verder niet te vertellen hoe andere booking sites reageren maar het leek me naar de lezers van dit topic wel aardig om bij het noemen wie dan niet deugt (volgens jou dan) ook te vertellen welke dan wel de goede sites zijn, dat is iets waar naar mijn idee de topic starter ook naar op zoek is.
Wat betreft mijn opmerking over de kleine lettertjes, ik adviseerde een reisverzekering en bedoelde dat je daar dan wel op de kleine lettertjes moet passen omdat die in een dergelijk geval vaak ook niet uitkeren!

si
door sieneke - Jul 19, 2014 om 11:38
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb al verschillende keren bij Cheaptickets een verre reis geboekt en altijd naar verre tevredenheid.
Ook kijk ik voor ik boek altijd bij het SGR of ze aan gesloten zijn .Veel succes.

hu
door huusne5 - Jul 24, 2014 om 08:16
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb al een aantal jaren vliegtickets besteld via Cheaptickets, dit bevalt prima.
Vorig jaar een complete vakantie, inclusief vlucht, geboekt via Travilbird, uitstekend bevallen.
Echt een aanrader. Travelbird heeft verschillende vakanties, van een dagje uit tot een complete vakantie in binnen- of buitenland, met flinke kortingen.

ho
door hotelgast - Nov 3, 2015 om 00:40
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

ZEER SLECHTE ERVARING MET TRIVAGO let op niet via trivago boeken! er zijn grote risico's aan, wij zijn ons geld kwijt!

1. Ik heb via Trivago.nl op in februari 2013 in hotel geboekt "Regence" te Nice voor vier nachten hebben geboekt inclusief ontbijt in september 2013. Het boekingsproces verliep geheel in het Nederlands. Na mijn boeking ontving ik een bevestiging met algemene voorwaarden gesteld in het Engels. Hierin staat onder meer: "...., the contract will be between the Travel Supplier and you. Navelar is not at party to the relationship. Any queries or concerns relating to the product should be addressed to the Travel Supplier. You will see te name and the adress plus contact details, for most suppliers in any voucher we or the Travel Supplier send you. Ik begrijp waar deze tekst dat ik dus eigenlijk uitsluitend zaken doe met de Travel Supplier.

2. Dit blijkt te kloppen want ik ontvang enige tijd geleden PREPAID VOUCHER van de Travel Supplier die Hotelbeds Product, S.L.U blijkt te heten. Op mijn voucher vermeld men ook een Hotelbeds reference nummer dat dus duidelijk door deze organisatie is uitgegeven. Enige dagen later ontvang ik via de e-mail een bericht van "Clever-hotels.com" dat er sprake is van `Insolvatie`. Ook meldt men mij dat "mogelijk ook mijn boeking zal worden geannuleerd".

3. Ik heb daarop gebeld naar de Travel Supplier die Hotelbeds Product heet en die in Spanje zit. Dit blijkt een 100% dochtermaatschappij te zijn van TUI. Dit wordt bevestigd door dat ik later in het jaarverslag van TUI groep share holdings inderdaad bevestigd zie dat men een 100% dochter is van de TUI groep. Dit TUI-onderdeel deelt mij mee dat zij nog "een boel geld krijgen" van een tussenpersoon die failliet is. Op grond daarvan heeft men "alle boekingen geannuleerd".

4. Ik heb vervolgens gevraagd wat dan de betekenis is van het PREPAID VOUCHER. Ik ben gewend dat als ik een PREPAID VOUCHER krijg ik die pas krijg nadat ik heb betaald. Ook zie ik dat de voucher afkomstig is Travel Supplier die Hotelbeds Product heet en dat deze organisatie de prepaid voucher ook heeft voorzien van een eigen (TUI) referentienummer. Normaal gesproken kan ik de voucher dan aan het hotel afgeven en krijg ik daar een kamer en ontbijt. Hierop komt geen duidelijk antwoord. Men komt niet veel verder dan dat men meldt dat men veel telefoontjes krijgt en dat men alle boekingen heeft geannuleerd. Het feit dat ik beschik over een PREPAID VOUCHER voorzien van hun eigen referentienummer en dat ik volledig betaald heb maakt weinig indruk.

5.Het enige dat men kan doen is dat men mij wijst op hun eigen website waarbij ik een nieuwe hotelboeking kan maken met een "hoge korting" bovendien vertelt men mij "dat ik geluk heb dat men geen extra "charges" aan mij in rekening zal brengen in verband met "mijn annulering"". Ik heb daarop gevraagd om mij te bevestigen dat men mijn voucher heeft uitgereikt en dat men ondanks dit feit toch mijn boeking heeft geannuleerd. Ook heb ik gevraagd aan te tonen dat men geen geld voor mijn specifieke boeking heeft ontvangen. Telefonisch wordt toegezegd nog dezelfde ochtend een bevestiging hiervan van aan mij te sturen met een uitleg. Ik heb deze tot op heden niet ontvangen!

6. Ik heb vervolgens zelf contact opgenomen met het hotel in Nice. Daar bevestigt mij men dat mijn boeking is geannuleerd. Het hotel wil mij niet tegemoet komen. Het enige wat men aanbiedt is dat ik opnieuw een boeking kan maken tegen de tarieven die het hotel zelf hanteert. Deze liggen over zijn stuk hoger (20%) dan het bedrag dat ik eerder ik voor vier nachten heb betaald. Het Hotel bevestigde wel dat men zaken doet met Hotelbeds Product, S.L.U. Dat ik een Prepaid Voucher heb zegt hen niets omdat men normaal gesproken "pas na mijn verblijf door Hotelbeds Product, S.L.U. wordt betaald". Nu dit bedrijf te boeking heeft geannuleerd neemt het hotel dit zonder meer over. Op mijn vraag of men als service mij geen hotelkamer met ontbijt wil aanbieden tegen gereduceerd tarief zegt men dat men daar niet over peinst omdat men het hotel toch wel vol krijgt!

7. Uit het feit dat ik een Prepaid Voucher de Spaanse collega's van de TUI-groep heb ontvangen kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat men dit pas doet als men ook geld heeft ontvangen, of tenminste een deel daarvan. De Spaanse organisatie mij geen antwoord per e-mail zoals men mij had toegezegd.

8. Ik boekte inmiddels zelf een nieuw ander hotel in Nice. Ik boekte via Expedia. Ik heb dus nu dubbel betaald. Overigens blijkt Expedia eigenaar te zijn van Trivago….

9. Ik boekte via de site TRIVAGO.nl Deze organisatie zet op hun site dat er sprake is van “samenwerkende organisaties”. Ook zij heeft indirect aan mijn boeking verdiend. Ik startte mijn boeking op de Nederlandse site Trivago.nl. Op deze site staan boekingsites die trivrago aanprijst. Letterlijk staat bij veelgestelde vragen: “zijn al boekingsites die op die op Trivago worden getoond betrouwbaar? Ja. Alle boekingsites die op Trivago worden getoond zijn betrouwbaar”.

Je mag dan ook als consument verwachten dat je via Trivago.nl bij een betrouwbare partner boekt. Dit blijkt niet het geval te zijn. Trivago zegt zelf overvallen te zijn door het faillissement van Navelar. Dat kan natuurlijk. Al kun je je wel afvragen hoe het komt dat zo’n grote partij (en ook de TUI-groep) niet weet wat er speelt in de reiswereld. Een faillissement komt nooit uit de lucht vallen. Consumenten hiervoor tijdig waarschuwen had veel ellende kunnen voorkomen.

De moraal van dit verhaal.

Als consument betaal ik 2 x voor mijn hotel. Tot op heden heeft niemand in de reiswereld mij enige vorm van compensatie aangeboden. De enige die schade heeft ben ik als consument.

Iedereen heeft aan mij boeking verdiend maar niemand voelt zich aangesproken om mij mijn geld terug te geven. De TUI-groep niet, Hotelbeds, Trivago en het geboekte Hotel in Nice niet....

Op deze manier zakendoen stelt ook de TUI- organisatie die hier immers als Travel Supplier tussen zit en de reiswereld ( incl. Trivago en het hotel in Nice) als geheel zich in een vreemd daglicht.

Ik heb TUI-Nederland en het TUI-hoofdkantoor in Duitsland benaderd. Beiden willen mij niet helpen! Dit is vreemd want het hoofdkantoor van de TUI-groep in Duitsland is eigenaar van alle TUI dochters! Men zegt allemaal op zichzelf staande bedrijven. "Bemiddelen in klachten kunnen en willen wij niet". Zo maakt men zich er wel heel gemakkelijk vanaf!

Als consument blijkt dus in dit soort situaties met lege handen te staan. Een waarschuwing voor iedere consument die via een vergelijkingsites boekt bij een “betrouwbare partner”.

Ik startte mijn boeking op de Nederlandse site Trivago.nl. Op deze site staan boekingsites die trivrago aanprijst. Letterlijk staat bij veelgestelde vragen: “zijn al boekingsites die op die op Trivago worden getoond betrouwbaar? Ja. Alle boekingsites die op Trivago worden getoond zijn betrouwbaar”.

Je mag dan ook als consument verwachten dat je via Trivago.nl bij een betrouwbare partner boekt. Dit blijkt niet het geval te zijn. De uiteindelijke boeking verloopt over vele landen en wordt uiteindelijk gemaakt bij een onderdeel van de TUI- groep in Spanje. Van de TUI-groep ontvang ik een PREPAID VOUCHER. Deze prepaid voucher wordt vervolgens door TUI door midden gescheurd en ongeldig verklaard.

Voor dit alles wordt je niet gewaarschuwd. Het gevolg is in mijn geval dat het geld dat ik betaald heb niet meer traceerbaar is. Mogelijk is het geld bij de tussenpersoon die failliet is. Maar meer waarschijnlijk is dat het geld zich in Spanje bevindt bij de dochter van de Tui-groep die mij een Prepaid voucher heeft uitgereikt.

Zeker is dat alle partijen verdiend hebben aan mijn boeking. Trivago krijgt betaald van haar partners, De Tui-groep heeft mij een prepaid-voucher uitgereikt en heeft dus waarschijnlijk via haar Spaanse dochter (een deel van) mijn geld ontvangen. Het hotel in Nice heeft de kamer die ik al betaald had inmiddels opnieuw "verkocht" aan iemand anders en zeer waarschijnlijk haar eigen 20% hogere tarief voor ontvangen.

Ruim drie weken terug heb ik alle spullen van mijn boeking van de helpdesk van Trivago gestuurd. Men zou de zaak voor mij gaan uitzoeken. Inmiddels kreeg ik(een voorlopig?) antwoord. Het advies was “of ik bij mijn bank al gehad geïnformeerd”. Met zo’n advies kun je natuurlijk helemaal niets. Bij een bankoverschrijving kun je het geld niet terug vragen……

Als de reiswereld haar klanten serieus neemt zou je als consument mogen verwachten dat grote organisaties als De TUI-groep en Trivago al was het maar service je een stukje financieel tegemoet komen. Van het hotel dat ik boekte verwachtte ik dat men ook een stuk service zou bieden. Denkbaar was dat men mij een kamer zou aanbieden tegen een lagere prijs in plaats van een hogere prijs…. Ik als klant kan het tenslotte niets aan doen dat dit alles zo is gelopen.

Een boeking in Nederland bij/via een bedrijf dat in ons land reizen aanbied gelden zeker ook de algemene regels van het Europese en Nederlandse (consumenten)recht zoals je als betrokken bedrijven zich in Nederland moeten houden aan de wet oneerlijke handelsreclame (niet waar maken wat je zegt) en zorgplicht voor je klanten en dwaling (onduidelijkheid bij de boeking wie nu eigenlijk contactpartij is) e.d.

Ik ben benieuwd of het hierbij blijft. Ik nodig de TUI en Trivago uit een financieel gebaar naar mij als consument te maken schreef ik beiden. U raad het al. Tot op heden heb ik helemaal niets teruggekregen van ca. 350 euro die ik betaalde! Ook de hulp van de HELPDESK van TRIVAGO bleek uitsluitend te bestaan uit NIET reageren!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer