bl
door blaat May 31, 2008 om 13:09
Computers & telefonie

AH mobiel kan niet simlock vrij gemaakt worden.

Mijn ouders zijn zo'n 1,5 jaar geleden ingegaan op een aanbieding van AH mobiel prepaid. Ze hebben toen allebei een mobieltje gekocht.
Het leek toen aantrekkelijk. Uiteindelijk vonden ze het toch niet fijn dat
het beltegoed na een half jaar niet meer geldig was. Afijn, na een jaar is het immers mogelijk om een mobiel gratis simlockvrij te laten maken door de provider zodat ze een andere aanbieder kunnen uitkiezen die wel meer bij hun past. Mijn moeder heeft het als eerste geprobeerd met haar mobieltje (die had m eerder gekocht en kon dus ook als eerste simlockvrij gemaakt worden)
Ze is naar de Phonehouse gegaan omdat ze dus graag een anders sim abbo wilde. Daar konden ze echter met geen mogelijkheid dat ding
(Nokia 1110 type RH70) simlockvrij maken. AH klantenservice gebeld, volgens de telefoniste kostte het 320 (!! heeft ze echt gezegd) om
de simlock eraf te halen. Geschrokken en verbaasd als ze was,
mijn ouders hebben er immers niet zo veel verstand van, heeft ze toen
maar een ander mobieltje gekocht. Had ze uiteraard beter niet kunnen doen, maar toen ik dat zei had ze er al eentje aangeschaft.
Hier heb ik nog wel een klachtenformulier over ingevuld op ah.nl.
Dat dit uiteraard geen gang van zaken is en dat het belachelijk en naar mijn mening grote onzin is geweest wat die meid aan de telefoon heeft gezegd. Hier heb ik nooit meer wat over gehoord.
Een paar maanden geleden wou mijn vader dus zijn mobieltje (zelfde merk en type) simlockvrij laten maken, dat moet immers toch gewoon kunnen?) Lukte ook al niet bij AH, inmiddels is het al een kwestie van maanden geworden nu dat ze er mee tobben. De chef van de plaatselijke AH vind dat mijn vader niet zo moet zeuren en toch gewoon AH mobiel kan blijven. Maar dat willen ze helemaal niet (en nu helemaal niet meer!)
De chef heeft nog contact gehad met de klantenservice van AH mobiel, die beweren dat mijn vader het mobieltje vast kapot gemaakt heeft want dat is volgens hun de enige reden dat die simlock er niet af kan.
Belachelijk want er is niets mee gebeurd en dat zou dus betekenen dat het mobieltje van mijn moeder heel toevallig ook stuk was.
Het enige wat ik kan bedenken is dat er dus gewoon een fabrieksfout inzit maar waarom moeten mijn ouders daarvoor opdraaien??
Dan heeft AH toch een ondeugdelijk product verkocht?
Maar.... dat is het dus... ze hebben gewoon pech en moeten het er maar mee doen.
Maar dat kan natuurlijk niet, dit is geen service. En de manier waarop ze diverse keren te woord zijn gestaan is ook niet bepaald netjes.

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben met het simlockvrij laten maken van de mobieltje van AH.
Ik vind het een behoorlijk vreemde gang van zaken.

9309 32 Rapporteer

labswans
door labswans - May 31, 2008 om 15:03
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Normaal gesproken is het zo als u een mobiele telefoon heeft na een jaar de simlock er gratis af kan halen door een code in te geven op de telefoon. Dit zijn ze verplicht om dat aan u te geven hoe dat moet en met welke toestencombinatie / unlock code.

Dat men 320 euro rekend is volslagen lariekoek u kan hen daarmee om de oren slaan omdat dat alleen is wanneer u binnen een jaar dat wilt doen.

Mijn advies is toch de klantenservice te bellen van uw provider van het telefoontje. Leg hen dit voor en men moet u zonder gemor dit aan u toezenden of ter plekke helpen. Doorgaans kan dit binnen 5 minuten opgelost zijn of anders binnen een week als u iets moet worden  opgestuurd

labswans

bl
door blaat - May 31, 2008 om 16:17
9 Antwoorden / 1 Vragen

Maar dat is nu juist het probleem, er zijn al allerhande codes geprobeerd maar het lukt gewoon niet om em simlockvrij te maken, zo ook niet bij het mobieltje van mijn moeder destijds.

labswans
door labswans - May 31, 2008 om 16:23
1918 Antwoorden / 10 Vragen

En toch is het probleem voor AH waar u hem heeft gekocht. Het moet niet zo zijn dat u dan maar een nieuw mobieltje moet aanschaffen of dat u een ander telefoonnummer neemt van zelfde provider.

Dus leg het probleem aan hen nog een keer voor maar houd uw poot letterlijk stijf. Beetje bluffen is soms nodig maar moet gewoon slagen. U staat in uw recht omdat men u gewoon moet helpen om op verzoek na 1 jaar het simlockvrij te maken

De andere manier is om een winkel te vinden die het tegen een kleine betaling 10-15 euro hem wel simlockvrij kan maken voor u.

Het moet wel zo zijn op basis van no cure no pay  of wel het moet slagen om simlockvrij te maken dan pas betaald u de rekening bij die winkel.

labswans

bl
door blaat - May 31, 2008 om 16:59
9 Antwoorden / 1 Vragen

Iemand die bij KPN werkt heeft het ook al geprobeerd en kreeg het ook niet voor elkaar dus het lijkt me eigenlijk sterk dat het bij een andere winkel wel lukt. Bij de Phonehouse lukte het ook niet.
Ik vermoed dus dat er wel degelijk een fout zit in die gsm's

labswans
door labswans - May 31, 2008 om 17:13
1918 Antwoorden / 10 Vragen

die persoon bij kpn zal het ook met codes doen maar het gaat op een andere manier dan met een code in te voeren.

Die bedrijfjes zijn gespecialiseerd erin om simlockvrij te maken voor een klein bedrag. Ze sluiten hem aan op een bepaald programma waarmee het toestel simlockvrij wordt gemaakt.

bl
door blaat - May 31, 2008 om 17:25
9 Antwoorden / 1 Vragen

Overigens nog bedankt voor je snelle reactie.
Maandag gaat eerst de consumentenbond gebeld worden.
De manier waarop dit allemaal wordt afgehandeld door AH is zo lullig.

labswans
door labswans - May 31, 2008 om 17:32
1918 Antwoorden / 10 Vragen

Dat heeft geen enkele nut

birdies
door birdies - May 31, 2008 om 17:47
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Stuur je klacht eens naar: http://www.ah.nl/mobiel/klantenservice.jsp

Uit AV AH mobiel:

Geschillenregeling

1. Geschillen tussen u en AH Mobiel over de totstandkoming of de
uitvoering van de overeenkomst met betrekking tot door AH Mobiel te leveren of
geleverde diensten, kunnen zowel door u als door AH Mobiel worden voorgelegd
aan de Geschillencommissie Telecommunicatie, Postbus 90600, 2509 LP Den
Haag.

2.a. Een geschil wordt door de geschillencommissie slechts in
behandeling genomen, indien u uw klacht eerst schriftelijk aan AH Mobiel heeft
voorgelegd op AH Mobiel, Antwoordnummer 10279, 3000 XS Rotterdam.

2.b. AH Mobiel zal hierop binnen 30 dagen na ontvangst van de klacht
schriftelijk inhoudelijk reageren, tenzij dat redelijkerwijs niet mogelijk is.
In dat geval zal aan u binnen die termijn schriftelijk kenbaar worden gemaakt
wanneer de inhoudelijke reactie uiterlijk aan u wordt medegedeeld.

3. Binnen 30 dagen na ontvangst van de inhoudelijke reactie van AH
Mobiel, dan wel binnen 30 dagen na het verstrijken van de datum waarop volgens
het bepaalde in het tweede lid onder b. had moeten worden gereageerd, kunt u
het geschil aanhangig maken bij de Geschillencommissie Telecommunicatie.

4. Wanneer u een geschil voorlegt aan de geschillencommissie, is AH
Mobiel aan deze keuze gebonden. Indien AH Mobiel een geschil wil voorleggen
aan de geschillencommissie, dan wordt u gevraagd om binnen vijf weken uit te
spreken of u hiermee akkoord gaat. AH Mobiel dient daarbij aan te kondigen dat
het zich na het verstrijken van voornoemde termijn vrij zal achten het geschil
aan de gewone rechter voor te leggen.

5. De geschillencommissie doet uitspraak met inachtneming van de
bepalingen van het door haar geldende reglement. Het reglement van de
geschillencommissie wordt desgevraagd toegezonden. De beslissingen van de
geschillencommissie geschieden bij wege van bindend advies. Voor de behandeling
van een geschil is een vergoeding verschuldigd. Meer informatie vindt u op
www.sgc.nl.

ep
door ep - Jun 2, 2008 om 14:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

AH moet na deze periode uw telefoon simlock vrij maken. Dat ze het hebben geprobeerd met verschillende codes is lariekoek. Kijk ik weet niet of u op uw treepen wilt blijven staan, maar een aangetekende brief aan AH waarin u eist dat ze hem simlock vrij maken binnen b.v. 15 werkdagen is heel normaal. Zo niet is er nog de weg waar wel kosten aan verbonden zijn de rechter. Er zijn ook genoeg winkels veel al "belhuizen" waar u op uw eigen kosten max 15 euro binnen 5 minuten uw toestel gegarendeerd simlock vrij word gemaakt. Tevens kunt u op internet een proggrama downloden (15 euro) met dit proggramma kunt u zoveel mobiels simlock vrij maken als u maar wilt.Dit is niet de weg natuurlijk, maar u bent wel van AH af. U kan AH natuurlijk ook aansprakkelijk stellen voor de kosten die u maakt voor het zelf verwijderen van de simlock, maar uiteraard pas nadat u AH schriftelijk de kans heeft gegeven om eerst zelf uw toestel simlock vrij te maken. (binnen een redelijke termijn)

robdeweijer
door robdeweijer - Jun 2, 2008 om 14:03
19 Antwoorden / 1 Vragen

Na het vier keer invoeren van een foute unlock code is het toestel geblokkeerd. Alleen een gespecialiseerd  bedrijf kan dan nog uitkomst brengen.

li
door lisette12 - Jun 2, 2008 om 14:08
9 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar http://www.ah.nl/mobiel/klantenservice.jsp
en type bij zoeken b.v 'lock' als zoekterm en dan krijg je:

Hoe maak ik mijn toestel simlock-vrij?

Heeft u uw toestel langer dan een jaar, dan kunt u gratis een code aanvragen waarmee u uw toestel simlock-vrij kunt makent. Is uw toestel jonger dan een jaar, dan zijn er meestal kosten verbonden aan het simlock-vrij maken van uw toestel.

U heeft een toestel van een andere aanbieder dan AH Mobiel:
* Vraag bij uw oude telecomaanbieder gratis een code aan waarmee u uw toestel simlock-vrij maakt.

U heeft een toestel van AH Mobiel: Stuur ons een e-mail en vermeld daarin:
* uw mobiele nummer
* uw IMEI-nummer
* merk en type toestel

U heeft een toestel van AH Mobiel paars:
* Uw toestel kan door KPN simlock-vrij worden gemaakt. Neemt u schriftelijk contact op met KPN om een unlockcode aan te vragen.

he
door helmakoolen - Jun 2, 2008 om 16:05
1 Antwoorden / 2 Vragen

Dit verhaal komt me zóóóóó bekend voor. Ik ben voor mijn moeder bezig geweest, maar echt, we werden er gestoord van. Eerst AH mobiel: dan moet u de kaart achterin het boekje opsturen. Nooit wat gehoord, nadat we het hadden opgestuurd. Vervolgens moesten we een bepaalde provider (weet niet meer welke) bellen, dan zouden we de code krijgen... Code gekregen, was niet goed volgens de mobiel. Nog een keer gebeld, nieuwe code gekregen met aanwijzingen (hadden we de eerste keer niet gekregen), weer ingetypt, weer foute code... MIjn moeder wilde hem al bijna uit het raam gooien. Heeft vervolgens ook inderdaad ergens anders een andere mobiele telefoon gekocht.

vr1944
door vr1944 - Jun 2, 2008 om 17:16
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo ,

Probeer deze opties eens.De onderste was succesvol bij een AH klant.Het kan zijn dat je eerst de simkaart moet verwijderen

Download Nokia free unlock codes calculator by here:http://www.mp3-ringtones-mobile.com/mobile-software/ instal
Choose:
Nokia
DCT4 (expert only)
Imei 359767007607402
Country: romania
network: conex
MCC+MNC 22601000
Asic 2
ONE 32836
Calculate
#pw+354756175260612+7# Your code

Remove sim first,power on the phone.
After the phone boots up, press #
Press * 3 times fast for (p)
Press * 4 times fast for (w)
Press * 2 times fast for (+)
Verify code before pressing the last #.
"Phone restrictions off", it's unlocked!!
enjoy! .

of AH Mobiel is a sub-brand of Telfort/O2?
if yes try this:
#pw+309206123725461+7#

dirck
door dirck - Jun 2, 2008 om 17:25
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mijn vorige telefoons en bij die van mijn ouders moest er eerst een simkaart van een andere provider in en dan kon je de code invoeren.
Ik weet niet of dat tegenwoordig nog zo is.

do
door dories14 - Jun 2, 2008 om 18:19
9 Antwoorden / 1 Vragen

Normaal gesproken moeten de unlockcodes na een jaar vrijgegeven worden. Je moet dat aanvragen en je krijgt dan de codes thuis gestuurd met instructies. Volgens mij heeft de vorige schrijver gelijk: je moet dan een eerst andere simkaart erin doen.

Ik had hetzelfde probleem met KPN Prepaid en een Sendo. Dat toestel was binnen een week vervangen door een andere omdat hij defect bleek. Die bleek na ee jaar echter door de KPN niet te unlocken. Na vele maanden van telefoontjes en mailtjes met (een welwillende KPN) mocht ik een nieuwe gsm voor hetzelfde bedrag kopen van de kpn of een tegemoetkoming in kosten ontvangen voor een nieuwe gsm uit welke winkel ook. Ik heb toen voor het laatste gekozen en een (duurdere) unlocked gsm gekocht. Zo'n 2 jaar later heb ik de Sendo (die in het algemeen moeilijk te unlocken is) in een winkel voor 10 E kunnen laten unlocken. Op de markt is unlocken voor gangbare merken vaak goedkoper. Probeer dus eerst eens het unlocken met een andere simkaart in de gsm zoals al werd voorgesteld door een eerdere schrijver.

Vr.Gr. en Succes!

bl
door blaat - Jun 2, 2008 om 19:11
9 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de reacties allemaal!
Ik heb nog even een bericht gestuurd naar KPN, want daar valt AH mobiel onder heb ik begrepen, en ik heb al een bericht terug dat ze het ook
nog kijken of andere codes zullen werken. Ze zijn in ieder geval
al vriendelijker dan bij AH en de klantenservice. En wellicht dat zij wel
coulant zullen zijn.
De tip van de simkaart is een goede, dat zal ik even proberen
van de week als ik bij mijn ouders ben, wie weet....
Als het allemaal echt op niets uitloopt, ga ik toch eens kijken of er iemand in de buurt zit die toestellen simlockvrij kan maken op een andere manier. Maar ik hoop uiteraard dat het toch nog gaat lukken.
Bedankt voor de tips!

sp
door sp309623 - Jun 3, 2008 om 05:57
1 Antwoorden / 1 Vragen

Elke provider is na een jaar VERPLICHT om een telefoontoestel simlock vrij te maken.Na 1 jaar kunt u bij uw aanbieder terecht om de simlock te laten verwijderen, die hem op uw verzoek moet verwijderen.

Met een klacht kunt u het vogende doen.

1.Stuur een schriftelijke klacht naar uw aanbieder.Als deze niet naar tevredenheid of niet binne de daarvoor geldende termijn (zie de algemene voorwaarde bij uw conract, anders 4 weken)afhandeld, ga naar de geschillencommissie.

2.Schakel de Geschillencommissie Telecommunicatie van de Stichting Geschillencommissies voor de consument (SGC) in. Kijk op www.sgc.nl

groet,santa

willemo_1
door willemo_1 - Jun 3, 2008 om 10:14
167 Antwoorden / 0 Vragen

Unlocken ( simlock vrij maken) gaat mijn mijn toestel (Samsung SGH-X450 met een Hi prepaid pakket) en de meeste toestellen als volgt:
1. Toestel aanzetten.
2. De funtie SIM blokkeren uit zetten.
3. Met een eigen of andere SIM kaart intoetsen #0111*(?????)*.
(?????) is de ontvangen NCK code.
4. De tekst "Personalization opgeheven" of soortgelijke tekst verschijnt kortstondig in beeld.
5. Het toestel is nu unlocked.

Bij mijn toestel en ik heb begrepen vale ander ook heeft dit voortreffelijk gewerkt.
Let op! Het is dus belangrijk dat de SIM blokkering eerst is uitgezet anders werkt het niet.

Met vriendelijke groet,
willemo

vr1944
door vr1944 - Jun 3, 2008 om 11:05
1210 Antwoorden / 5 Vragen

http://unlock.nokiafree.org/download.php

Op bovenstaande url kun gratis de Nokia calculatotor downloaden

bl
door blaat - Jun 3, 2008 om 14:48
9 Antwoorden / 1 Vragen

Nou, berichtje van KPN zelf gehad, om nogmaals alle gegevens op te sturen, dus dat heb ik gedaan.
Nij de AH klantenservice hoef je echt niks te verwachten.
Mijn vader zei net nog dat de chef van de plaatselijke AH ook tegen hem had gezegd dat hij niet begreep waarom mijn vader niet gewoon een ander mobieltje kocht want hij had zelf ook wel eens een probleem gehad met een simlock op een mobiel en die had hij gewoon in de vuilnisbak gegooid.
Mijn vader werd uiteraard kwaad. Je zou er bijna om moeten lachen zulke rare dingen zijn er al gezegd tegen mijn ouders.
Ook omdat het mobieltje destijds een aanbieding was en maar 40 euro kostte, is er ook al gezegd, dat ze nou eenmaal niet veel hoeven te verwachtten met zo'n goedkoop ding.
Het is te gek voor woorden zeg.

vr1944
door vr1944 - Jun 3, 2008 om 15:04
1210 Antwoorden / 5 Vragen

http://www.peters1.dk/unlock/nokia/code_calculator.php?sprog=en

Hallo,

Je kunt bovenstaande link kopieeren en in je browser plakken .op die pagina kun de Nokia calculator downlowden.Staat je toestel er niet bij Dan kun je een die er dichtbij zit proberen.je moet de Simkaart verwijderen anders werk het niet.Deze calculator kun je ook voor andere merken gebruiken

re
door rene17 - Jun 4, 2008 om 21:41
106 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb ook eens een ah-mobiel prepaid aangeschaft voor mijn zoon, zodat hij mij in geval van nood altijd kon bereiken. In de reclame stond duidelijk dat het beltegoed onbeperkt houdbaar was, mits je 1x per halfjaar belt of gebeld wordt. Daar hebben we dus goed op gelet. Achteraf, toen mijn zoon mij dringend wilde bereiken, bleek het beltegoed opeens weg .... je begrijpt het al: de regels waren plots veranderd en het beltegoed verviel gewoon na een halfjaar. Miskoop dus als je maar 1 of 2 x per halfjaar een telefoontje pleegt. Gelukkig was zijn telefoon wel simlockvrij en dus een kaartje van een andere provider gekocht.

Geen echt antwoord op uw vraag, maar het geeft wel aan dat het kiezen voor AH-mobiel niet voor iedereen een goede keuze is. En er wordt in ieder geval niet op de kleintjes gelet .... (elk halfjaar een tientje in de vuilnisbak).

bl
door blaat - Jun 20, 2008 om 11:49
9 Antwoorden / 1 Vragen

Inmiddel het telefoontje opgestuurd naar KPN,
tot mijn verbazing kwam het mobieltje met de post 2 dagen later terug,
het ziet er naar uit dat er niets mee is gedaan.
KPN gemaild voor een verklaring...

willemo_1
door willemo_1 - Jun 20, 2008 om 11:59
167 Antwoorden / 0 Vragen

blaat,

Wat heeft KPN te maken met een mobieltje dat bij AH is gekocht.
U moet toch echt bij AH zijn.

Met vriendelijke groet,
Willem

bl
door blaat - Jun 20, 2008 om 12:52
9 Antwoorden / 1 Vragen

De provider van AH is KPN

willemo_1
door willemo_1 - Jun 20, 2008 om 16:56
167 Antwoorden / 0 Vragen

blaat,

Maar de telefoon is van AH en dw opwaarderingskaarten koop je ook bij AH. Van KPN is alleen het telefoonnet waar je gebruik van maakt.
Je zult dus echt bij AH moeten zijn.

Met vriendelijke groet,
Willem

ja
door jans15 - Jul 5, 2008 om 11:29
2 Antwoorden / 13 Vragen

mijn vrouw heeft op 5 juni 2007 een nokia 1600 gekregenen nu ben ik al weken bezig om deze telefoon simlock vrij te krijgen via albert hei.

er worden van allerlei beloften gedaan maar er komt niets van terecht.

ik heb al verschillende malen de gegevens door geven helpt niet.

klanetn sevice gebeld werd eerst gezegd bij een winkel laten doen,ik zij het staat in de handleiding dat julie het ook doen via dewebside ahmobiel.

zij alles genoteerd en ik zou een mail krijgen helaas.

dan weer via mails gevens door gespeeld, werd mij weer verzocht om gegevens. helaas ik wcht nog steeds.

jans

vr1944
door vr1944 - Jul 5, 2008 om 11:37
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Jans 15

Ik kan een poging voor je wagen  wat is het 1mei nr van je telefoon?

bl
door blaat - Jul 5, 2008 om 22:52
9 Antwoorden / 1 Vragen

AH Mobiel is dus absoluut niet aan te raden, enige service hoef je niet te verwachten als iets niet werkt zoals het hoort. En de klantenservice stelt ook al niets voor.

Onbegrijpelijk dat ze zo met hun klanten omgaan!!

vr1944
door vr1944 - Jul 6, 2008 om 00:31
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo Blaat,

De unlockcodes zijn bij KPN echt niet kostenloos,dekosten zijn € 68.Voor dat bedrag koop je een simlock vrije mobiel of een nieuw toestel met beltegoed.Ik heb al diverse AH mobieltje geunlocked,dus met de juiste codes lukt het wel.Schijnbaar heeft AH meer verstand van kruidenierswaren .Overigens is een provider niet verplicht een toestel simlockvrij te maken.Die chef geef ik wel gelijk,want er niks mis met AH mobiel.Ieder half jaar met 10 euro opwaarderen en je kunt weer gebruik maken van hun diensten

willemo_1
door willemo_1 - Jul 6, 2008 om 10:12
167 Antwoorden / 0 Vragen

vr1944

Een enorm onzin verhaal. Als je iets meedeeld moet dit ook de waarheid zijn.
Unlocken kost alleen binnen het eerste jaar na aankoop geld (bij KPN € 68,00).
Unlocken is 1 jaar na aankoop van het toestel gratis.
E.e.a. is verplicht want dit is wettelijk geregeld.

Bij KPN/HI krijg je bij aankoop van een toestel een formulier dat je in kunt sturen en binnen enkele weken ontvang je dan ook de unlockcode.
Dit laatste weet ik uit eigen ervaring want van mijn HI prepaid toestel heb ik het bijgeleverde formulier ca. 14 maanden na aankoop naar KPN Groningen gestuurd en binnen ca. 4 weken kreeg ik de unlock code en kon ik het toestel gratis unlocken.

Adres KPN Mobile om een prepaid toestel te unlocken.
Klantenservice KPN Mobile
Afdeling: Helpdesk PrePay
unlock-aanvraag mobiele telefoon
Postbus 13500
9700 EG GRoningen

Met vriendelijke groet,
Willem

bl
door blaat - Jul 6, 2008 om 11:39
9 Antwoorden / 1 Vragen

"Die chef geef ik wel gelijk,want er niks mis met AH mobiel.Ieder half
jaar met 10 euro opwaarderen en je kunt weer gebruik maken van hun
diensten"

???
Werk je er ofzo?
Wat een onzin.
Daarbij willen mijn ouders niet vastzitten aan ieder half jaar moeten opwaarderen. Dat heb ik allang uitgelegd. Dat is hun goed recht.
En toen ze het kochten is er wel degelijk sprake van misleiding geweest want er stond nergens dat het beltegoed na een half jaar verviel alleen dat je in een half jaar gebeld moest worden of zelf moest bellen. En gezien een aantal andere reacties hier met hetzelfde probleem zijn ze niet de enigen.
Ik vind het een rare reactie als je vindt dat een consument dan maar vast moet blijven zitten met een product waar hij niet tevreden mee is.
Er is behoorlijk wat mis met AH Mobiel en hun zogenaamde klantenservice.
In mijn werk heb ik zelf ook met veel klanten te maken en dat is echt niet de manier om er mee om te gaan!